Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor Jeetje Jin..... Ik ga gewoon weer op mijn hakken over straat deze winter.....
Voor Jeetje wel heel Fashion.
Zo, heb ze besteld. Voor 90 USD. Ik geloof niet dat er nog extra belasting bij komt, maar misschien komt daar nog een naheffing over. Is het nog niet duur, heb ze nu voor omgerekend 61 EUR besteld (inclusief handling en shipping).

Hopelijk heb ik ze voor de winter .
Dat is inderdaad niet duur Jin. Spannend hoe snel ze er dan zijn! Liggen de mannen er al in?
Ik laat weten als ze er zijn en of er nog extra kosten zijn bijgekomen. Maar ja, zelfs met een euro of dertig aan tax is het een koopje toch? Je kunt ze daar ook voor Jeetje bestellen? Mannen liggen altijd tussen kwart over zes en zeven in hun bedjes.
Das lekker op tijd zeg. Dat haal ik hier niet. Tussen half 8 en 8 uur. Maar die van mij slaapt dan ook wel tot half negen morgen. Ook niet onaangenaam .

Eerst morgen aan Jeetje laten zien. Als ze ze niet mooi vindt doet ze ze toch niet aan...
Hai!

Lekker in de Private spa geweest Suus! Heerlijk! Ik neem me badderen etc vaak voor maar vnd dan oppeens honderd andere dingen te doen voor ik er ben dus ben er al enorm lang niet in geweest. Ben wel van plan om het snel weer in te voeren als zijnde echte tijd voor mezelf.

Vanmiddag de trouwringen nog een keer gepast en ze zijn mooi!!!! Ben er erg blij mee! Moeten nog iets verkleind (stom, aan verkeerde hand gepast...) maar dat komt goed!

Oh ja en nog even een ranzige die zo in de griep reclame kan als "dit moet je duis ten alle tijden zien te vermijden...": Oudtse ventje kwam me een kus brengen. Op mijn mond moest hij zelfs. Is heel wat aan gezien het niet zo'n kusser is (en na mijn verhaal ben je er maar wat blij mee ook nog...) Komt aan, buigt hoofd dichterbij. Mama zit klaar met getuite Marijke Hellweger lippen en ventje niest zo midden in mijn gezicht...

Uggs: nee bedankt... Niet voor mij en voor kindjes ook maar niet. (al zag ik nog redelijke exemplaren voorbij komen...)

Star: je klinkt ook echt goed! Fijn dat alles zo goed gaat joh! Hoe gaat het slapen? Sliep Ceetje ook zo in den beginne?

Mal: hoe gaat het nu met J. zijn medicatie eigenlijk? Malman weer beetje bijgekomen?
Ha ha ha Bridge, dat heb ik ook wel een aantal keer gehad (die van mij is wel een kusser dus dan loop je ook meer risico zullen we maar denken ). Lekker zo'n sproeibeurt.

Zonder alles te willen weten: heb je goud met glimmende steen/stenen??
Oh je mag alles weten hoor, is geen geheim. Geen glim en bling bling. Vent draagt nooit ringen dus wilde niets opvallend en we wilden wel in zelfde sfeer en dat hebben we nu. We hebben geborstelde ringen (dus zo mat, weet je wel) met in het "midden" gewoon een glimmend stuk. Op mijn ring komt op het glimmende stuk zijn vingerafdruk en op zijn ring komt daar dus mijn afdruk. Echte unieke ringen vonden wij!
Net als het nieuwe paspoort Bridges, daar worden vanaf maandag ook vingerafdrukken verplicht . Jullie gaan met je tijd mee! Origineel, ik ben benieuwd!

Suus, ik ben benieuwd wat J. vindt van haar nieuwe-boots-in-spe. Ik heb toch alleen maar voor mezelf gekocht, gewoon voor de praktische tochtjes. Het is hier ´s winters namelijk echt zo vreselijk koud soms.
Hai Jin! Ja bij jullie flink koud, dat scheelt wel. Hier ook minder "nodig" denk ik... Man thuis? Nog leuke plannen morgen?
quote:Suze2 schreef op 19 september 2009 @ 19:14:

Voor het kind mop, voor het kind. Ik ga dus niet met die dingen over straat....Pak van mijn hart
quote:Jinny schreef op 19 september 2009 @ 19:15:

Welke zijn beter denken jullie? Ik neig naar de short en dan grey (ik bedoel, ze moeten niet extra opvallen en bruin is niet mijn kleur)In het geval van 'maakt niet uit hoe ze eruit zien het gaat er om dat ze warm zijn' zou ik gewoon voor de classic gaan.
quote:Suze2 schreef op 19 september 2009 @ 19:21:

En dan voor de baby de Ugg Infant Erin in pink. Wat vinden we daar van??? O mijn god. Mijn kind heeft dezelfde naam als zo'n paar van die monsters.
Die dingen kosten echt een drol op die link idd Jin!
quote:Jinny schreef op 19 september 2009 @ 19:48:

Zo, heb ze besteld. Voor 90 USD. Ik geloof niet dat er nog extra belasting bij komt, maar misschien komt daar nog een naheffing over. Is het nog niet duur, heb ze nu voor omgerekend 61 EUR besteld (inclusief handling en shipping).

Hopelijk heb ik ze voor de winter .Ik weet niet hoe het daar is, maar hier in NL kan je de pech hebben dat je zending er bij de douane uitgepikt wordt en je invoerrechten moet betalen.
Bridge, spannend al trouwringen passen! Leuk hoor, je krijgt er vast helemaal zin in Ontzettend hip idee trouwens!

Ceetje sliep niet in den beginne Eetje is echt een echte baby, ze slaapt, drinkt en poept. Als is ze nu klaarwakker en ligt ze druk te trappen en te bewegen nu.

Over schoenen en ze niet aan willen doen; Ceetje vraagt om Lelli Kelli's. Kan ze dus mooi vergeten. Mama is nog altijd de baas
Zo, ben wel bij geloof ik
Kijk dat is beter, een echte baby. Toen ik baby vandeweek hier had van buren snapte ik hoe baby;'s doen. Dat deden mijn baby's niet
Ik wacht even af hoe het bij Jinny gaat en dan bestel ik ze misschien ook wel
Stressed is just desserts spelled backwards
Wordt het de nieuwe hype? loop ik straks weer hopeloos achter natuurlijk...
Goedemorgen allemaal!

Suus, voor vandaag een dikke en ik hoop dat dit jullie dag is!

Ik heb ochtenddienst en Jonathan en ik lopen nu nog lekker in de pyama maar we gaan zo lekker even zwemmen samen
Stressed is just desserts spelled backwards
Ook vaan mij een dikke voor vandaag Suus! Of er nu wel ofgeen baby is/komt vandaag, er zal vandaag een zonnestraaltje op jullie schijnen, speciaal voor jullie!

Maar ik hoop ook dat het op andere manier jullie dag is!

Veel plezier Mal! Wij zitten beneden, straks verjaardag. kindje van vriendin is vandaag 1 jaar. Leuk!
Suus, ik hoop dat dit een dag met een gouden randje wordt!

Juud, hoe was je appeltaart? Ik ga zo even kijken of je het recept op de eten pijler hebt staan, en anders doe ik het met m'n eigen recept.

Bridge, goed dat je hulp zoekt, denk aan jezelf

Gisteren 8 kg appels, peren en stoofperen geplukt. Het was echt ontzettend leuk. Mannetjes stonden midden in de boomgaard in het zonnetje een zelfgeplukte appel te snoepen

Hel, al vent volgende week zaterdag nog niks te doen heeft, is dit echt een aanrader!

Zo, ga aan m'n appeltaarten beginnen (bak er meteen maar 2)
Bijzondere dag voor jullie Suus. Ik hoop dat er nog meer bijzondere dingen gaan gebeuren vandaag! X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven