Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had in mijn vorige huis 1 muur als die onderste rode, was wel cewl.
O Ceetje zegt dat het Nemospeeldag is vandaag want we hebben chocoladetaart. Best lief dat ze die wil delen, dat heb ik haar nog niet goed uitgelegd dus
Als je veel roomwit hebt staat dat blauw-grijze heel mooi! Veel gewaagder.

Jonathan laat de poes uit

Stressed is just desserts spelled backwards
Gewaagd wel, maar wel een beetje kil voor een woonkamer. In keuken is het wel erg leuk.
Die schoenen!

Ik ben echt gek op zijn haar trouwens, leuk dat langige.
quote:Star schreef op 25 september 2009 @ 12:26:

O Ceetje zegt dat het Nemospeeldag is vandaag want we hebben chocoladetaart. Best lief dat ze die wil delen, dat heb ik haar nog niet goed uitgelegd dus

We houden hem tegoed hoor!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ooh wat lief Jonathan met poes!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja, het blijft zijn lievelingspoes ondanks dat ze een krengetje is en we nu ook Julius hebben.

De gympjes zijn cool he, hij is er zelf ook erg blij mee! Maar hij zal toch binnenkort weer op aangepaste moeten, helaas.
Ik vind eigenlijk alle kleuren wel mooi. Ze zijn van Painting the Past, Mal. Wat heb ik, een roomwitte kast, roomwit dressoir, roomwit met antiek vergrijsd noten salontafel, dito eettafel, donkerbruine bank en zwarte eetkamerstoelen (staan gelukkig niet dichtbij elkaar, we konden de stoelen toen voor een klein prijsje overnemen). Blauwgrijs wordt hem dus niet Mal. Ik denk dat het Dune wordt. Ben bang dat die andere echt te donker wordt. Zal ik een muur nog iets donkerder maken (moss) of niet?

Mal, ik vind Jonathan's haar ook geweldig! Ben bij Max nog steeds aan het sparen, schiet niet echt op. Over Sam zullen we het helemaal nog maar niet hebben .
Star, nog behoefte aan een leuke site? www.designed4kids.nl Jammer dat ik geen kleintje meer heb
Star, kwam er nog een tegen bij het uitprinten van een Dora kleurplaat. www.vanallesvan.nl met van alles van Barbapappa (voordat je denkt dat ik denk dat je Dora fan bent geworden )

Waar is iedereen? Suus meteen na de kapper gaan bevallen?
JOEHOEEEEE!!!
Nee hoor Mamax. Gewoon weer in bed gekropen en de laatste klusjes in de babykamer gedaan (gordijnen ophangen, nwe lamp monteren).

Hai Bam! Hoe hebben jullie het gehad?????
quote:mamax schreef op 25 september 2009 @ 14:55:

Star, kwam er nog een tegen bij het uitprinten van een Dora kleurplaat. www.vanallesvan.nl met van alles van Barbapappa (voordat je denkt dat ik denk dat je Dora fan bent geworden )

Waar is iedereen? Suus meteen na de kapper gaan bevallen?Die staat al in mijn favorieten
Haaaaa Bammie!!!
Hey Bam! Fijn dat je er weer bent! Hebben jullie het leuk gehad?

Star, kende je hem al?

Suus, nog geen kleine dus. Schiet niet op!
Ja want Barbapapa is cewl.
Bam, welkom back!!!!!!

Ow, ik ben heel zielug... ik heb een stukje duim half geamputeerd toen ik rucola uit onze tuin wilde snijden. Doet echt zeer!!!
Ik zat met mijn neus in mijn mailbox, die was ontploft

De mail is doorworsteld nu de rest nog ;)

Ik geloof niet dat ik ga bijlezen, want dan ben ik morgenvroeg nog bezig, hier nog spannende dingen gebeurd of wil iemand een kleine update geven?

Hier een hele fijne vakantie gehad, goed weer dus wat wil een mens nog meer.

Wel alledrie best goed ziek geweest en ik en manlief kwakkelen nog steeds met een vage buikvirus.

Juul helemaal vol van Hannah en de andere sprookjesfiguren.

Al was hij wel wat verlegender dan vorig jaar.

Opa & Oma waren ook nog een paar dagen met de tent komen kRamperen, dus dat was ook dikke lol voor Juul.

Ik heb wel weer zin ;)
Au, Mal! Wel gestopt met bloeden? En ziet het er verder "schoon" uit?
Ik durf niet te kijken. Heb er meteen een pleister heel strak op gedaan ik kan een heleboel hebben qua bloed en ellende, maar alleen bij anderen. Bij mezelf ga ik tegen de vlakte. Maar het mes was schoon, alleen een paar stukjes rucola dus gesneden voor hij in mijn duim ging.
Bam, ik heb een hele korte update:

Compu is een paar dagen de hort op en Hel 10 dagen voor werk.

Eetje is een voorbeeldige baby die slaapt als een roosje en ik zit hier nog bijzonder zwanger op de bank . Woensdag gyn.

Oh ja, Mamax wacht op uitslag scan van vader. Helus heeft app ws verkocht en Jinster heeft het een beetje moeilijk. Amalia heeft New York leeg geshopt en doet nu ergens anders moeilijk over parkeren in de straat (, ik zou me er ook helemaal kapot aan storen!!).

Lianne is grappig en iedereen met jongens is jaloers op het haar van Mr J.

Vergeet ik nog iets? Vast maar dat mikken we dan wel op de horrormonen...
quote:Maleficent schreef op 25 september 2009 @ 18:48:

Ik durf niet te kijken. Heb er meteen een pleister heel strak op gedaan ik kan een heleboel hebben qua bloed en ellende, maar alleen bij anderen. Bij mezelf ga ik tegen de vlakte. Maar het mes was schoon, alleen een paar stukjes rucola dus gesneden voor hij in mijn duim ging.Hoog houden is dan het enige advies. Hoger dan hart. Dus op de bank gaan zitten met elleboog op leuning en duim in de lucht. Gaat ws kloppen, is volkomen normaal. Als bloed echt zwaar door pleister komt toch even naar laten kijken misschien.
thx voor de update

ohh dan wil ik wel een foto zien van Mr j.

En wat is er met Jinny, waarom heeft ze het moeilijk. Jinny?

Duurt lang voor je Suze, je bent nu bijna 41 weken? gaat de gyn nog iets doen woensdag?

Ohh mal, getver wel goed ontsmetten hoor, voordat het gaat ontsteken,
quote:Maleficent schreef op 25 september 2009 @ 18:37:

Bam, welkom back!!!!!!

Ow, ik ben heel zielug... ik heb een stukje duim half geamputeerd toen ik rucola uit onze tuin wilde snijden. Doet echt zeer!!!Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw! Nou niet meteen van het forum verdwijnen ofzo hè? Niks leuk dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven