Good Luck
vrijdag 25 september 2009 om 12:36
vrijdag 25 september 2009 om 12:38
vrijdag 25 september 2009 om 13:12
Ik vind eigenlijk alle kleuren wel mooi. Ze zijn van Painting the Past, Mal. Wat heb ik, een roomwitte kast, roomwit dressoir, roomwit met antiek vergrijsd noten salontafel, dito eettafel, donkerbruine bank en zwarte eetkamerstoelen (staan gelukkig niet dichtbij elkaar, we konden de stoelen toen voor een klein prijsje overnemen). Blauwgrijs wordt hem dus niet Mal. Ik denk dat het Dune wordt. Ben bang dat die andere echt te donker wordt. Zal ik een muur nog iets donkerder maken (moss) of niet?
Mal, ik vind Jonathan's haar ook geweldig! Ben bij Max nog steeds aan het sparen, schiet niet echt op. Over Sam zullen we het helemaal nog maar niet hebben .
Mal, ik vind Jonathan's haar ook geweldig! Ben bij Max nog steeds aan het sparen, schiet niet echt op. Over Sam zullen we het helemaal nog maar niet hebben .
vrijdag 25 september 2009 om 13:27
Star, nog behoefte aan een leuke site? www.designed4kids.nl Jammer dat ik geen kleintje meer heb
vrijdag 25 september 2009 om 14:55
Star, kwam er nog een tegen bij het uitprinten van een Dora kleurplaat. www.vanallesvan.nl met van alles van Barbapappa (voordat je denkt dat ik denk dat je Dora fan bent geworden )
Waar is iedereen? Suus meteen na de kapper gaan bevallen?
Waar is iedereen? Suus meteen na de kapper gaan bevallen?
vrijdag 25 september 2009 om 16:01
quote:mamax schreef op 25 september 2009 @ 14:55:
Star, kwam er nog een tegen bij het uitprinten van een Dora kleurplaat. www.vanallesvan.nl met van alles van Barbapappa (voordat je denkt dat ik denk dat je Dora fan bent geworden )
Waar is iedereen? Suus meteen na de kapper gaan bevallen?Die staat al in mijn favorieten
Waar is iedereen? Suus meteen na de kapper gaan bevallen?Die staat al in mijn favorieten
vrijdag 25 september 2009 om 18:45
Ik zat met mijn neus in mijn mailbox, die was ontploft
De mail is doorworsteld nu de rest nog
Ik geloof niet dat ik ga bijlezen, want dan ben ik morgenvroeg nog bezig, hier nog spannende dingen gebeurd of wil iemand een kleine update geven?
Hier een hele fijne vakantie gehad, goed weer dus wat wil een mens nog meer.
Wel alledrie best goed ziek geweest en ik en manlief kwakkelen nog steeds met een vage buikvirus.
Juul helemaal vol van Hannah en de andere sprookjesfiguren.
Al was hij wel wat verlegender dan vorig jaar.
Opa & Oma waren ook nog een paar dagen met de tent komen kRamperen, dus dat was ook dikke lol voor Juul.
Ik heb wel weer zin
De mail is doorworsteld nu de rest nog
Ik geloof niet dat ik ga bijlezen, want dan ben ik morgenvroeg nog bezig, hier nog spannende dingen gebeurd of wil iemand een kleine update geven?
Hier een hele fijne vakantie gehad, goed weer dus wat wil een mens nog meer.
Wel alledrie best goed ziek geweest en ik en manlief kwakkelen nog steeds met een vage buikvirus.
Juul helemaal vol van Hannah en de andere sprookjesfiguren.
Al was hij wel wat verlegender dan vorig jaar.
Opa & Oma waren ook nog een paar dagen met de tent komen kRamperen, dus dat was ook dikke lol voor Juul.
Ik heb wel weer zin
vrijdag 25 september 2009 om 18:48
Ik durf niet te kijken. Heb er meteen een pleister heel strak op gedaan ik kan een heleboel hebben qua bloed en ellende, maar alleen bij anderen. Bij mezelf ga ik tegen de vlakte. Maar het mes was schoon, alleen een paar stukjes rucola dus gesneden voor hij in mijn duim ging.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 25 september 2009 om 18:51
Bam, ik heb een hele korte update:
Compu is een paar dagen de hort op en Hel 10 dagen voor werk.
Eetje is een voorbeeldige baby die slaapt als een roosje en ik zit hier nog bijzonder zwanger op de bank . Woensdag gyn.
Oh ja, Mamax wacht op uitslag scan van vader. Helus heeft app ws verkocht en Jinster heeft het een beetje moeilijk. Amalia heeft New York leeg geshopt en doet nu ergens anders moeilijk over parkeren in de straat (, ik zou me er ook helemaal kapot aan storen!!).
Lianne is grappig en iedereen met jongens is jaloers op het haar van Mr J.
Vergeet ik nog iets? Vast maar dat mikken we dan wel op de horrormonen...
Compu is een paar dagen de hort op en Hel 10 dagen voor werk.
Eetje is een voorbeeldige baby die slaapt als een roosje en ik zit hier nog bijzonder zwanger op de bank . Woensdag gyn.
Oh ja, Mamax wacht op uitslag scan van vader. Helus heeft app ws verkocht en Jinster heeft het een beetje moeilijk. Amalia heeft New York leeg geshopt en doet nu ergens anders moeilijk over parkeren in de straat (, ik zou me er ook helemaal kapot aan storen!!).
Lianne is grappig en iedereen met jongens is jaloers op het haar van Mr J.
Vergeet ik nog iets? Vast maar dat mikken we dan wel op de horrormonen...
vrijdag 25 september 2009 om 18:53
quote:Maleficent schreef op 25 september 2009 @ 18:48:
Ik durf niet te kijken. Heb er meteen een pleister heel strak op gedaan ik kan een heleboel hebben qua bloed en ellende, maar alleen bij anderen. Bij mezelf ga ik tegen de vlakte. Maar het mes was schoon, alleen een paar stukjes rucola dus gesneden voor hij in mijn duim ging.Hoog houden is dan het enige advies. Hoger dan hart. Dus op de bank gaan zitten met elleboog op leuning en duim in de lucht. Gaat ws kloppen, is volkomen normaal. Als bloed echt zwaar door pleister komt toch even naar laten kijken misschien.
Ik durf niet te kijken. Heb er meteen een pleister heel strak op gedaan ik kan een heleboel hebben qua bloed en ellende, maar alleen bij anderen. Bij mezelf ga ik tegen de vlakte. Maar het mes was schoon, alleen een paar stukjes rucola dus gesneden voor hij in mijn duim ging.Hoog houden is dan het enige advies. Hoger dan hart. Dus op de bank gaan zitten met elleboog op leuning en duim in de lucht. Gaat ws kloppen, is volkomen normaal. Als bloed echt zwaar door pleister komt toch even naar laten kijken misschien.
vrijdag 25 september 2009 om 18:54
vrijdag 25 september 2009 om 18:56