Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mamax, hebben jullie de nieuwe auto al? En gaan jullie voor Maxi een echt kinderfeestje geven of gewoon een verjaardag?
Morgen ga ik even met L naar de HA die wil even naar hem luisteren. Hij is al even verkouden maar nu heeft hij soms van die mega hoest aanvallen, vooral 's avonds. Verder geen koorts en vrolijk fris en fruitig. Dus maak me niet echt zorgen maar ik vind het zo'n vervelende hoest.

En ik had vanmorgen wel echt even een moment hoor toen ik onze twee binkies wegbracht in hun stoere spijkerbroek met overhemdjes erop. Ben benieuwd hoe de foto's worden, is volgens mij wel een goede fotograaf, zag hele leuke foto's op zijn site.
Pfff moet ik niet meer doen om half negen al 2 koppen koffie, ben een beetje hyper

Ga me maar weer even op de code storten
Maar die hyper modus komt goed uit vandaag...code schrijven, naar de bieb, tassen pakken, eten maken voor ons en eters, naar het theater Jochem Meyjer! Dus die hypermodus komt goed uit.
Zit je codes in HTML te schrijven of gebruik je andere? Mijn ding is het ook niet (vandaar de carrière switch )
In CSS en daarna toepassen in HTML, leuk joh is net puzzelen, nu heb ik net weer iets veranderd en nu zijn mijn plaatjes weg. Mag ik dus weer even op zoek wat er weer niet klopt, echt leuk
Zucht. Zo zonde toch dat niemand die ongetwijfeld erg goede concerten nooit heeft kunnen zien
quote:mamax schreef op 04 november 2009 @ 20:13:

Mini 39.2 Oei, hoe is het nu?
Ach erme, erme Sterretje toch. Moet je zo wenen meis? Zielhielug!
Hé Star! Het was dus een erg goede film aan je reactie te zien. Heb je genoten of alleen maar tranen?

Mamax, vergeten... hoe is het met mini?
Compu, wat een vreemde uitslag als ik dat zo mag zeggen. Zit toch nogal een verschil in licht en ernstig. Maar zwart op wit is heftig

Bridge was er maandag weer, die was weekendje weg.
quote:Suze2 schreef op 05 november 2009 @ 09:50:

Ach erme, erme Sterretje toch. Moet je zo wenen meis? Zielhielug!Viel mee hoor, alleen bij I'll be there even volle oogjes en bij Earth Song. Zo zonde.
quote:enka schreef op 05 november 2009 @ 09:21:

Mamax, hebben jullie de nieuwe auto al? En gaan jullie voor Maxi een echt kinderfeestje geven of gewoon een verjaardag?Auto mogen we morgenavond halen en voor Maxi geef ik nog geen kinderpartijtje. Zondag komen al z'n vriendjes, vriendjes op school heeft hij nog niet echt, dus dat komt volgend jaar wel.
Heb je nog kadotips trouwens Mamax?
Vannacht heel warm, nu gaat het, maar zo te voelen niet koortsvrij. Maxi klaagt al 2 dagen over buikpijn, dus hou ze lekker thuis vandaag.

Enka, leuk naar Jochem! Welke voorstelling ga je?

Star, voor je zware avond . Hoe had Starman het gehad met z'n meiden alleen?
Mijn kleinste mokkeltje is alweer een maand vandaag! Hieperdepiep hoeraaaaaa

Maar hoest met Mini Mamax? Beetje ok nacht gehad?

Star, ik ga voor Jeetje voor keukentje met verjaardag denk ik. Nu nog bedenken welke: Bam, Ikea of toch die lekker goedkope van Karwei (ik vind hem best leuk). En anders voor poppenhuis....
Het is ook weer voor een dekentje, bank, lekkere dingen en televisie. Al zijn die lekkere dingen met buikpijn geen goed idee

Starman en de meisjes lagen te slapen toen ik thuis kwam, goed gegaan dus
Oh, crosspost: beterschap dan voor de mannen Mamax.
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 10:02:

Heb je nog kadotips trouwens Mamax?Van ons krijgt hij de VSmile, van mijn ouders het piratenschip van Playmobil, verder nog verkleedkleren gevraagd, spelletjes voor de VSmile, nieuwe rugzak voor op school en legpuzzels.
quote:Suze2 schreef op 05 november 2009 @ 10:05:

Star, ik ga voor Jeetje voor keukentje met verjaardag denk ik. Nu nog bedenken welke: Bam, Ikea of toch die lekker goedkope van Karwei (ik vind hem best leuk). En anders voor poppenhuis....

Schiet ik niks mee op, want keuken hebben we al

Die van Karwei inderdaad best schattig hè?
quote:mamax schreef op 05 november 2009 @ 10:06:

[...]

Van ons krijgt hij de VSmile, van mijn ouders het piratenschip van Playmobil, verder nog verkleedkleren gevraagd, spelletjes voor de VSmile, nieuwe rugzak voor op school en legpuzzels.Verkleedkleren is wel een goeie, schoolspullen had ik ook al op lijstje staan idd.
Mal, hoe is het met de mannen? Geen last van prik?
quote:Suze2 schreef op 05 november 2009 @ 10:05:

Mijn kleinste mokkeltje is alweer een maand vandaag! Hieperdepiep hoeraaaaaa

Maar hoest met Mini Mamax? Beetje ok nacht gehad?

Gaat hard dan ineens hè, Suus?

Ik heb moeder even lekker gemaakt met het keukentje van de Ikea, vond het wel een leuk kerstkado voor de mannen, hoop dat ze dat ook opgepikt heeft. Maxi heeft vorig jaar eentje van de Karwei gekregen, maar die ging op z'n verjaardag al stuk. Nu dus al geen deurtjes meer. Staat nu bij Mini op de slaapkamer, maar vind die van Ikea erg leuk voor beneden.
Oh, dan laat ik Karwei staan. Het moet wel een beetje degelijk zijn want dan heeft mini er straks ook nog wat aan.

Ik zat idd ook nog aan computer te denken maar die vraag ik dan wel aan oma en opa ofzo .

En mini-loco is ook leuk.
Eigenlijk heeft Jeetje ook bijna niks zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven