Good Luck
donderdag 5 november 2009 om 10:57
quote:enka schreef op 05 november 2009 @ 09:46:
In CSS en daarna toepassen in HTML, leuk joh is net puzzelen, nu heb ik net weer iets veranderd en nu zijn mijn plaatjes weg. Mag ik dus weer even op zoek wat er weer niet klopt, echt leukMalman en ik zijn dat aan het doen in CMS, maar dat is makkelijk zeg! Ideaal. Maar dat heeft iemand anders gebouwd, dus dan is het helemaal easy.
In CSS en daarna toepassen in HTML, leuk joh is net puzzelen, nu heb ik net weer iets veranderd en nu zijn mijn plaatjes weg. Mag ik dus weer even op zoek wat er weer niet klopt, echt leukMalman en ik zijn dat aan het doen in CMS, maar dat is makkelijk zeg! Ideaal. Maar dat heeft iemand anders gebouwd, dus dan is het helemaal easy.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 5 november 2009 om 10:58
donderdag 5 november 2009 om 11:16
Ikea keuken is goed hoor
Mamax sterkte met de zieke man(nen).
Enka, knap hoor, kinderen op tijd en netjes op het kdv én jij in een hip rokje.
Star... tja weet niet wat ik moet zeggen over MJ Sorry..
Cin, hoe is het vandaag? Of moet ik zeggen: hoest?
Bam, kan je niet de oude stoel verkopen en de nwe houden? Of is de oude beter? waar laat je het onderzoeken of ie nog goed is? Duur om te laten doen?
Jongste naar de speelzaal, ik heb lekker met Laurens gerommeld. Gezellig hoor. Straks B weer ophalen een beetje fluffen in huis met die regen buiten
Bam, kan je niet de oude stoel verkopen en de nwe houden? Of is de oude beter? waar laat je het onderzoeken of ie nog goed is? Duur om te laten doen?
Jongste naar de speelzaal, ik heb lekker met Laurens gerommeld. Gezellig hoor. Straks B weer ophalen een beetje fluffen in huis met die regen buiten
donderdag 5 november 2009 om 11:37
quote:enka schreef op 05 november 2009 @ 11:16:
Mal, fijn zeg dat het tot nu toe allemaal goed gaat met de mannen! En CMS wat is dat nou weer?content management systeem, dan kan de klant zelf foto's en teksten plaatsen zonder dat hij de site helemaal verprutst of zelf dreamweaver oid moet gebruiken.
Mal, fijn zeg dat het tot nu toe allemaal goed gaat met de mannen! En CMS wat is dat nou weer?content management systeem, dan kan de klant zelf foto's en teksten plaatsen zonder dat hij de site helemaal verprutst of zelf dreamweaver oid moet gebruiken.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 5 november 2009 om 12:23
quote:Suze2 schreef op 05 november 2009 @ 10:05:
Mijn kleinste mokkeltje is alweer een maand vandaag! Hieperdepiep hoeraaaaaa
Maar hoest met Mini Mamax? Beetje ok nacht gehad?
Star, ik ga voor Jeetje voor keukentje met verjaardag denk ik. Nu nog bedenken welke: Bam, Ikea of toch die lekker goedkope van Karwei (ik vind hem best leuk). En anders voor poppenhuis....Ik hoorde dat die van de karwei heel wankelt is...
Mijn kleinste mokkeltje is alweer een maand vandaag! Hieperdepiep hoeraaaaaa
Maar hoest met Mini Mamax? Beetje ok nacht gehad?
Star, ik ga voor Jeetje voor keukentje met verjaardag denk ik. Nu nog bedenken welke: Bam, Ikea of toch die lekker goedkope van Karwei (ik vind hem best leuk). En anders voor poppenhuis....Ik hoorde dat die van de karwei heel wankelt is...
donderdag 5 november 2009 om 12:27
quote:amalia schreef op 05 november 2009 @ 11:16:
Ikea keuken is goed hoor
We hebben 2 nieuwe.Wij hebben hem laten testen bij Romer zelf.
we hebben alleen de vrachtkosten hoeven te betalen. Alleen als de stoel niet goed was geweest hadden we de eventuele reparatiekosten moeten betalen.
Ikea keuken is goed hoor
We hebben 2 nieuwe.Wij hebben hem laten testen bij Romer zelf.
we hebben alleen de vrachtkosten hoeven te betalen. Alleen als de stoel niet goed was geweest hadden we de eventuele reparatiekosten moeten betalen.
donderdag 5 november 2009 om 12:36
Ik denk dat Juul voor zijn verjaardag van onze een houten winkel krijgt, een fiets of het huis van playmobile
Voor sinterklaas krijgt hij van ons:
* zelfbouwknikkerbaan
* de Vsmile
* kniebeschermerset
* playdoh emmer met vormpjes enzo
* kikkerplu
* Ezeltje Strekje
Hmmmm ik ben voor mijn doen erg magertjes bezig, hahaha
Van man zijn ouders krijgt ie een autospeelkleed & voor de rest geen idee.
Van mijn moeder krijgt ie: rolschaatsen, stempeldoos van Cars, een boormachine en wat gereedschap geloof ik
Voor sinterklaas krijgt hij van ons:
* zelfbouwknikkerbaan
* de Vsmile
* kniebeschermerset
* playdoh emmer met vormpjes enzo
* kikkerplu
* Ezeltje Strekje
Hmmmm ik ben voor mijn doen erg magertjes bezig, hahaha
Van man zijn ouders krijgt ie een autospeelkleed & voor de rest geen idee.
Van mijn moeder krijgt ie: rolschaatsen, stempeldoos van Cars, een boormachine en wat gereedschap geloof ik
donderdag 5 november 2009 om 12:42
Hoe doen jullie het eigenlijk met schoen zetten?
Ik heb een hele tas vol klein spul gekocht. Juul mag van mij elke dag zijn schoen zetten als hij dat wil, maar hij moet er zelf om denken ( zal hem de eerste paar x helpen, maar dan.... haha).
En dan maar zien of er wat in zit. ( heb voor een heel weeshuis maar goed
)
Ik heb een hele tas vol klein spul gekocht. Juul mag van mij elke dag zijn schoen zetten als hij dat wil, maar hij moet er zelf om denken ( zal hem de eerste paar x helpen, maar dan.... haha).
En dan maar zien of er wat in zit. ( heb voor een heel weeshuis maar goed
donderdag 5 november 2009 om 13:00
donderdag 5 november 2009 om 13:05
Wat een gaaf winkeltje!
Jemig wat een berg kado's heb jij Bam?!!!! Hier krijgen ze 3 dingetjes (zonder schoenkadootjes). 1 van mijn zus, 1 van mijn ouders en 1 van ons.
Ouders vent zullen ook nog wel met iets komen. Dan vind ik het ook echt wel weer genoeg...
Die Vtech, is dat een soort computerspel ofzo? Even googlen.
Jemig wat een berg kado's heb jij Bam?!!!! Hier krijgen ze 3 dingetjes (zonder schoenkadootjes). 1 van mijn zus, 1 van mijn ouders en 1 van ons.
Ouders vent zullen ook nog wel met iets komen. Dan vind ik het ook echt wel weer genoeg...
Die Vtech, is dat een soort computerspel ofzo? Even googlen.
donderdag 5 november 2009 om 13:18
quote:bambino schreef op 05 november 2009 @ 12:46:
Keuken van Ikea vind ik ook wel mooi, zeker voor beneden.
Maar een mooi kleurtje vind ik ook erg gezellig als maar niet heeeeeel schreeuwend is, haha.Ik vind die Ikea keuken ontzettend kleurloos. Ik zou 'm niet in het groot in mijn keuken willen, laat staan in het klein
Keuken van Ikea vind ik ook wel mooi, zeker voor beneden.
Maar een mooi kleurtje vind ik ook erg gezellig als maar niet heeeeeel schreeuwend is, haha.Ik vind die Ikea keuken ontzettend kleurloos. Ik zou 'm niet in het groot in mijn keuken willen, laat staan in het klein
donderdag 5 november 2009 om 13:20
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 13:16:
Ceetje heeft net als Jeetje namelijk helemaal niks
Spelletje voor de V-Smile ook wel een idee, even leuke zoeken.Ja, het is gewoon echt zielig hier: geen keukentje, geen winkeltje, geen V-tech, geen DS (), geen poppenhuis.... Ze gaat echt medelijden oogsten straks op school vrees ik
Ceetje heeft net als Jeetje namelijk helemaal niks
Spelletje voor de V-Smile ook wel een idee, even leuke zoeken.Ja, het is gewoon echt zielig hier: geen keukentje, geen winkeltje, geen V-tech, geen DS (), geen poppenhuis.... Ze gaat echt medelijden oogsten straks op school vrees ik