Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnen vier uur en drie minuten persen, Jij naapert

Wat een fijne bevalling, zelf bedienbaar pompje klinkt ook goed. Persen op 4!!!!! cm minder

Ach die arme Jeetje, het is ook wel even wennen natuurlijk.

Ben erg benieuwd naar de foto van het mooie kind
Pompje heb ik dus uiteindelijk helemaal niet gebruikt (al dacht ik tijdens het hechten wel even zal ik niet toch????? ).

Ja die persdrang was echt raar. Het deed dus geen pijn want prik (de eerste injectie voor pomp zeg maar) deed het gewoon nog maar die druk?!? Echt super vreemd. Mijn vent snapte er niks van (die dacht dus dat ik wel pijn had). Maar hoe ik aan die 6 cm ontsluiting gekomen ben? Geen idee.....

Neusje en mondje zijn sprekend Jeetje. Oogjes zie ik nog niet echt (het is een kleine spleetoog momenteel ) dus dat is nog even afwachten.

Ik ga even voeden en knuffelen. Kom straks nog even voorbij.

x
Ik ben echt zo blij voor je Suus

Knuffelse!
Klinkt als een goede bevalling. Fijn zeg!!! Ach en Jeetje moet ook even wennen, was ook vast raar dat mama weg was vannacht. Komt goed.
Stressed is just desserts spelled backwards
Suus, wat goed!! Dat is echt beter gegaan dan je van tevoren ooit had gedroomd. Goh, als je dat had geweten..

Fijn fijn fijn! Foto's???
Allememachies. waark omt die regen ineens vandaan?

Aaaaaaaaaargh ik word gek van dat gore wijf met die druipende noot in haar mond.
quote:Star schreef op 06 oktober 2009 @ 16:56:

Aaaaaaaaaargh ik word gek van dat gore wijf met die druipende noot in haar mond.Nu pas
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee al een tijdje maar ze kwam nou weer semi geil met die druiper mijn scherm bevuilen.
Oooh, dat klinkt helemaal goed Suze! Ben je nou ingeleid of is het toch ng vanzelf op gang gekomen? Ach maakt het uit, mopske is er!

Ga zo even fotootjes kijken, ben benieuwd!

Slaapt Jee ook nog tussen de middag dan? |Wat een zaaaaligheid!!! Super zeg.

Bam, kan je niet een abonnement op Monkey Town oid nemen met Juul?

Stom, heb hele grote instellingen en het typen vertraagd met een derde seconde ofzo heel irritant. Ben weer weg dus.
quote:Star schreef op 06 oktober 2009 @ 16:56:

Aaaaaaaaaargh ik word gek van dat gore wijf met die druipende noot in haar mond.Wil ik dit weten? Kennelijk heeft vent hier iets geblokkeerd, want ik heb er geen last van.
quote:Star schreef op 06 oktober 2009 @ 17:03:

Nee al een tijdje maar ze kwam nou weer semi geil met die druiper mijn scherm bevuilen.Gaat dit weer over zo'n pop up? Die krijg ik gelukkig nooit, zou echt een reden zijn om hier niet meer te komen
Denken jullie aan me morgenochtend als ik m'n oudste baby naar school breng?
Ik wel Mamax

Amalia, slapen 's middags? Jeetje??? Ha ha ha, al sinds ze 2 is niet meer.

Wel ingeleid maar daar hoef je dus op deze manier ook niet echt over in te zitten. Kwestie van op tijd vragen om epiduraal denk ik (had direct na aansluiten infuus gelijk 6 weeen per 10 minuten dus er rustig inkomen lukt dan niet).

Foto's op de groep!
suze, zei ik het niet? super hoor! een lekkere dikkerd en een super bevalling, het kan heel goed samen gaan! gefeliciteerd!
Dank je Arwen. Je hebt gelijk gekegen!
hebben ze nou glucose geprikt of was dat niet nodig?
en nog een vraagje, zover heb ik niet teruggelezen, ik zag alleen dat je gereageerd had en wilde weten of je al bevallen was, ben je ingeleid vanwege zwangerschapsduur of had je er gewoon helemaal genoeg van dat wachten?
ja, leuk is dat infuus, dan kan je idd maar beter een prik hebben.

ik ben wel nieuwsgierig naar je meisje
Ingeleid Arwen, op eigen verzoek met 41-6. In Diak in Utrecht doen ze op verzoek vanaf 41 weken. Dan zijn de risico's verwaarloosbaar gaf de gyn aan.

Ik was er echt wel klaar mee. Prima beslissing achteraf dus dat is heel erg fijn!
Ren maar naar de groep dan Bam. Er staat een mooie close-up op!

En kom maar snel een beschuitje eten ok?
oh mooi, goed beleid, in sommige ziekenhuizen kan je wachten tot 43 weken ofzo, vind ik echt niet ok. Dit is veel fijner en op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee! nou nogmaals, gefeliciteerd en geniet van je meisje!
ik ren al..
ohh wat een schatjuhhh en die foto met Jtje zo liefff!!!

Ik zal eens uitpluizen hoe het zit met ov, dan kom ik zeker snel een beschuitje eten. dat kleine wonder wil ik wel even komen aanschouwen.
voor Mamax. Spannend hoor. Helemaal niet leuk eigenlijk he?

Snel naar de groep voor de foto's!
Amalia: Volgens mij wordt ik gillend gek van de monkeytown als ik daar elke week moet zitten.....

en ik zoek iets hier in Hilversum. Peutergym zit wel bij jullie en nog wat dorpen hier in de buurt, maar wil graag iets in de buurt als het ffies kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven