Good Luck
dinsdag 6 oktober 2009 om 16:32
Pompje heb ik dus uiteindelijk helemaal niet gebruikt (al dacht ik tijdens het hechten wel even zal ik niet toch????? ).
Ja die persdrang was echt raar. Het deed dus geen pijn want prik (de eerste injectie voor pomp zeg maar) deed het gewoon nog maar die druk?!? Echt super vreemd. Mijn vent snapte er niks van (die dacht dus dat ik wel pijn had). Maar hoe ik aan die 6 cm ontsluiting gekomen ben? Geen idee.....
Neusje en mondje zijn sprekend Jeetje. Oogjes zie ik nog niet echt (het is een kleine spleetoog momenteel ) dus dat is nog even afwachten.
Ik ga even voeden en knuffelen. Kom straks nog even voorbij.
x
Ja die persdrang was echt raar. Het deed dus geen pijn want prik (de eerste injectie voor pomp zeg maar) deed het gewoon nog maar die druk?!? Echt super vreemd. Mijn vent snapte er niks van (die dacht dus dat ik wel pijn had). Maar hoe ik aan die 6 cm ontsluiting gekomen ben? Geen idee.....
Neusje en mondje zijn sprekend Jeetje. Oogjes zie ik nog niet echt (het is een kleine spleetoog momenteel ) dus dat is nog even afwachten.
Ik ga even voeden en knuffelen. Kom straks nog even voorbij.
x
dinsdag 6 oktober 2009 om 17:16
Oooh, dat klinkt helemaal goed Suze! Ben je nou ingeleid of is het toch ng vanzelf op gang gekomen? Ach maakt het uit, mopske is er!
Ga zo even fotootjes kijken, ben benieuwd!
Slaapt Jee ook nog tussen de middag dan? |Wat een zaaaaligheid!!! Super zeg.
Bam, kan je niet een abonnement op Monkey Town oid nemen met Juul?
Stom, heb hele grote instellingen en het typen vertraagd met een derde seconde ofzo heel irritant. Ben weer weg dus.
Ga zo even fotootjes kijken, ben benieuwd!
Slaapt Jee ook nog tussen de middag dan? |Wat een zaaaaligheid!!! Super zeg.
Bam, kan je niet een abonnement op Monkey Town oid nemen met Juul?
Stom, heb hele grote instellingen en het typen vertraagd met een derde seconde ofzo heel irritant. Ben weer weg dus.
dinsdag 6 oktober 2009 om 17:17
dinsdag 6 oktober 2009 om 17:26
Ik wel Mamax
Amalia, slapen 's middags? Jeetje??? Ha ha ha, al sinds ze 2 is niet meer.
Wel ingeleid maar daar hoef je dus op deze manier ook niet echt over in te zitten. Kwestie van op tijd vragen om epiduraal denk ik (had direct na aansluiten infuus gelijk 6 weeen per 10 minuten dus er rustig inkomen lukt dan niet).
Foto's op de groep!
Amalia, slapen 's middags? Jeetje??? Ha ha ha, al sinds ze 2 is niet meer.
Wel ingeleid maar daar hoef je dus op deze manier ook niet echt over in te zitten. Kwestie van op tijd vragen om epiduraal denk ik (had direct na aansluiten infuus gelijk 6 weeen per 10 minuten dus er rustig inkomen lukt dan niet).
Foto's op de groep!
dinsdag 6 oktober 2009 om 17:57