Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
24 uur reizen, dat hakt er wel in natuurlijk.

Maar hoe was de reis voor de rest?

*grist warm cakeje van Bam weg* Lekker!

Bam, dansen niet iets voor Juul?
Ik ben wel weer bij geloof ik

Grr, vent was voor APK met de auto weg, turbo blijkt stuk. Gaat weer een berg kosten vermoedelijk.
Ceetje lijkt op mij toen ik klein was. Ik deed dat ook met boekjes naar de vlinderstruik toe gaan en kijken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mijn doel is dan ook heur haar net zo lang te kweken als het jouwe
Ik ook zo blij als een kind naar boven rennen met de camera, lag Malman net te slapen die was niet zo blij, zeg maar.
ik zoek eigenlijk iets waarbij die heul moe wordt .

Ik weet niet of het wat is dat dansen, je hebt hier wel peuterdans, maar dat is allemaal roze.

En dan zit er nog wel iets op de muziekschool geloof ik, maar eens kijken op de site.

ze zijn wel heel erg lekkur.
Dan moet je wel heel veel geduld hebben Star!

Hier ook een vlinderstruik, staat nu nog erg zielig in een pot, maar als het goed is gaat er dit najaar eindelijk een plantenbak komen Daar komt alleen maar hortensia en vlinderstruik in te staan. Tegen de schutting wil ik allerlei klimmers, begrijp net van Mal dat ik dan onder andere kamperfoelie moet hebben. Man en ik vinden het allebei erg leuk spul die vlinders!
Bam, judo is ook vanaf 4 toch? Ze kunnen hier ook vanaf 4 op zwemles dat doet Juul natuurlijk al. Poeh, moeilijk hoor! Vind voor Max school voorlopig wel even genoeg, zit nog te twijfelen of ik hem in het voorjaar al op zwemles doe of dat ik wacht tot Sam ook 4 is en ik ze in een keer kan doen. Dilemma.
Joehoe!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa vertel vertel vertel!
Judo, da's ook wel leuk natuurlijk.

Ik laat Ceetje wel met vier zwemmen, vind het doodeng al dat water.
Joehoe Suus!!!!!

Mamax, kamperfoelie vinden alleen de nachtvlinders lekker. Als je veel lavendel in de tuin hebt (in bakken of manden, staat zo leuk)vinden ze ook fijn
quote:mamax schreef op 06 oktober 2009 @ 16:04:

Bam, judo is ook vanaf 4 toch? Ze kunnen hier ook vanaf 4 op zwemles dat doet Juul natuurlijk al. Poeh, moeilijk hoor! Vind voor Max school voorlopig wel even genoeg, zit nog te twijfelen of ik hem in het voorjaar al op zwemles doe of dat ik wacht tot Sam ook 4 is en ik ze in een keer kan doen. Dilemma.

Grappig was net aan het googlen voor Judo.

Het is mij meer te doen om de wintermaanden, als het niet samengaat met school stoppen we er weer mee. maar als met 4 pas mag dan heeft het geen zin. Zoek eiegnlijk iets voor nu.

Juul zwemt al heel lang dus daar stoppen we ook niet mee. Echte zwemles denk ik vanaf 4.5. zit een jaar wachttijd in Bussum
Lavendel overleeft niet in mijn tuin met die langorige monsters. Helaas, want vind het en leuk en lekker ruiken.
Iets voor nu en waar hij moe van wordt? Hmmmm, da's best lastig.
Joehoe Suze. vertel!
ohh ze hebben hier Tuimeljudo vanaf 2.5 jaar
Suus!!!!!!!! Vertel, is het bevallen dat bevallen

Tuimeljudo klinkt leuk Bam, volgens mij leren ze er ook goed vallen. Best handig zo met school en stoeien op het schoolplein
Ceetje wordt een karate kid
Zo, dat was een eitje gisteren....

De exacte tijden weet ik even niet meer (liggen boven) maar binnen 4 uur was ze er na 3 minuten persen....

Ik kreeg direct na het inzetten van de ruggeprik op 4 cm ontsluiting (met zelf bedienbaar shot-pompje, cool!) persdrang. Dat heb ik een half uur aangezien en toen toch maar gebeld. De dames kwamen met gezwinde spoed want ze zagen op ctg al dat Moppie haar hartslag dipte op een wee en dat blijkt dus een teken te zijn dat ze verder bekken in zakt. Dus even kijken: yep, 10 cm. Nog 5 minuten gewacht tot ze nog wat dieper zou zitten en daarna in 2 persweeën kind uitgepoept....

Ze begint op te drogen en is dus ondertussen praaaaaachtig

Bv loopt prima, ze is heel erg tevreden. Moesten nachtje blijven omdat ze in vw gepoept had, beetje blauw gezicht had (stuwing) en dus een dikke prop van 4408 gr is . Nu zijn we lekker thuis. Jeetje is apetrots en blij maar moet ook wel een beetje wennen (jankt om alles :-)).
dat klinkt als een fijne bevalling Suze.

je klinkt ook wel vrolijk.
Wauw Suus, wat fijn! Dat klinkt als een droombevalling!

Het was je ook heel erg gegund!
Ik voel me goed Bam. Veel vlechtwerk maar daar heb ik niet echt last van gelukkig en ik had daarstraks al gelijk lekker kraamhulp, leuk mens, dus samen met mijn kleintje lekker geslapen. Ze is echt schattig.

Ik zal straks even een foto op de groep zetten.
Dank Mamax!
Lijkt ze op Jeetje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven