Good Luck
woensdag 28 oktober 2009 om 21:54
woensdag 28 oktober 2009 om 21:57
quote:Suze2 schreef op 28 oktober 2009 @ 21:54:
Op 147 vond ik terug dat Hellus op de Veluwe moet zijn. Nou veul plezier he!
En de post is er, hartelijk dank!!!! Asl ik hem slacht hoor je nog wat het geworden is (qua formaat vermoed ik alles, ghe ghe ghe)
Zo, iemand benieuwd??? Neuh, dit klinkt veel te luguber
Op 147 vond ik terug dat Hellus op de Veluwe moet zijn. Nou veul plezier he!
En de post is er, hartelijk dank!!!! Asl ik hem slacht hoor je nog wat het geworden is (qua formaat vermoed ik alles, ghe ghe ghe)
Zo, iemand benieuwd??? Neuh, dit klinkt veel te luguber
woensdag 28 oktober 2009 om 22:27
woensdag 28 oktober 2009 om 23:12
Amaaaaaaaaaaaaaaaaaalia! Gefeliciteerd! Leuk leuk leuk, een derde! Star smste het gister toen ik net in de verf bij de kapper zat.
Dan ben ik niet meer de enige met 3!
Ik was vandaag bikkelmoeder. Aangezien ik al een tijdje pijnvrij ben vond ik dat ik mijn ubermoederschap wel even kon uittesten door met 3 kinderen naar de Efteling te gaan op woensdagmiddag in de Nederlandse herfstvakantie. En dat was echt heel gezellig!
Op zo'n dagen merk je wel eventjes dat je 20 kilo minder meezeult.
Allee, ik moet naar bed. Morgen alweer donderdag, vakantie alweer voorbij!
Star, kolfje komt eraan hoor! Eduard fikst het. En wat is dat toch met die nietslapers van jou? Breng ze even hier dan geven die van mij wel even een cursus. (nouja, die konden het als baby, nu zijn het geen uitslapers meer, mogen we blij zijn met een keertje 8 uur)
Leuk hoor, Amalia! Nogmaals gefeliciteerd!
Dan ben ik niet meer de enige met 3!
Ik was vandaag bikkelmoeder. Aangezien ik al een tijdje pijnvrij ben vond ik dat ik mijn ubermoederschap wel even kon uittesten door met 3 kinderen naar de Efteling te gaan op woensdagmiddag in de Nederlandse herfstvakantie. En dat was echt heel gezellig!
Allee, ik moet naar bed. Morgen alweer donderdag, vakantie alweer voorbij!
Star, kolfje komt eraan hoor! Eduard fikst het. En wat is dat toch met die nietslapers van jou? Breng ze even hier dan geven die van mij wel even een cursus. (nouja, die konden het als baby, nu zijn het geen uitslapers meer, mogen we blij zijn met een keertje 8 uur)
Leuk hoor, Amalia! Nogmaals gefeliciteerd!
donderdag 29 oktober 2009 om 09:31
donderdag 29 oktober 2009 om 09:40
Ik heb even gekeken naar de lootjes, maar het klopt niet zo.
Er zijn 2 mensen die Jinny niet mogen trekken. Ben een beetje bang dat dat niet goed gaat. Ik had vorig jaar Kokos, dus ik denk dat je die naam bij mij moet zetten, ipv Jinny. Straks krijgt Jinny geen kadootjes
Er zijn 2 mensen die Jinny niet mogen trekken. Ben een beetje bang dat dat niet goed gaat. Ik had vorig jaar Kokos, dus ik denk dat je die naam bij mij moet zetten, ipv Jinny. Straks krijgt Jinny geen kadootjes
Stressed is just desserts spelled backwards