Good Luck
dinsdag 10 november 2009 om 21:02
Ik vind die van jou ook erg leuk hoor, maar ja, prijs wil ook wat bij mij. en deze lijkt er wel veel op, alleen andere kleuren.
Ze hebben al zoveel, zoals iedereen hier in de familie zegt, haha.
Ga nu even een kop thee halen en even opwarmen in de kamer, de verwarming staat hier niet aan op kantoor...
Ze hebben al zoveel, zoals iedereen hier in de familie zegt, haha.
Ga nu even een kop thee halen en even opwarmen in de kamer, de verwarming staat hier niet aan op kantoor...
dinsdag 10 november 2009 om 21:10
Bam, dat winkeltje lijkt wel een beetje op die wij hebben hier. Is echt een fijne aanwinst, wordt veel mee gespeeld.
CD, het huis wordt vast een paleisje zo te lezen! Oei, dat hoofd doet zeer zeg. Fijn dat de aanvallen zo goed gaan.
Bam, mijn oudste doet niet anders dan een gymparcours uitzetten (en gebruikt daar alles voor wat ie vindt....). Ik wil mijn ouders vragen om dit te geven voor zijn verjaardag (is ook een aanvullingsset bij met hoepels en zo, wel duur, maar ik denk echt wat voor mijn wildebras):
http://www.jako-o.de/shop ... tail.productdetail.0.html
CD, het huis wordt vast een paleisje zo te lezen! Oei, dat hoofd doet zeer zeg. Fijn dat de aanvallen zo goed gaan.
Bam, mijn oudste doet niet anders dan een gymparcours uitzetten (en gebruikt daar alles voor wat ie vindt....). Ik wil mijn ouders vragen om dit te geven voor zijn verjaardag (is ook een aanvullingsset bij met hoepels en zo, wel duur, maar ik denk echt wat voor mijn wildebras):
http://www.jako-o.de/shop ... tail.productdetail.0.html
dinsdag 10 november 2009 om 21:24
Ik denk dat winkeltje hier ook een succes zal zijn. maar goed dat wordt hem niet voor Sinterklaas want ik was klaar... toch...?
Ohh dat is ook gaaf zeg, dat heb ik nog nooit gezien. dat is ook wel wat voor het spring in het veld hier zeg maar.....
Maare mijn moeder is nie zo gul nie, hahaha
Is hij ook in nederland te bestellen?
Ohh dat is ook gaaf zeg, dat heb ik nog nooit gezien. dat is ook wel wat voor het spring in het veld hier zeg maar.....
Maare mijn moeder is nie zo gul nie, hahaha
Is hij ook in nederland te bestellen?
dinsdag 10 november 2009 om 21:26
Die heeft de fysio ook, Jin. Leuk he! Ik gebruik thuis springtouw, bezems etc. 
Mal klopt, CG is gegroeid zagen we gisteren! Wat ik wist stamde nog van de vorige kinderarts-date.
Ze zit nu 3 cm onder het gemiddelde en de voorspelling is 167 cm.
CD, leuk van je broer! En lekker dat er geen aanvallen meer zijn.
Al wat warmer?
Mal klopt, CG is gegroeid zagen we gisteren! Wat ik wist stamde nog van de vorige kinderarts-date.
Ze zit nu 3 cm onder het gemiddelde en de voorspelling is 167 cm.
CD, leuk van je broer! En lekker dat er geen aanvallen meer zijn.
Al wat warmer?
dinsdag 10 november 2009 om 21:34
dinsdag 10 november 2009 om 21:42
Heej CD, leuk je te lezen. Wat geweldig dat jullie huis zo snel is verkocht. En nieuwe casa wordt dus mooi! Fijn dat de mannetjes het goed doen, nou ja, afgezien van die bult dus...
Vanmiddag Mare opgehaald (wegens grote drukte van vriend), heeft een van de leidsters mexicaanse griep. Komt wel erg dichtbij zo. Denk dat we toch maar voor de prik gaan.
Vanmiddag Mare opgehaald (wegens grote drukte van vriend), heeft een van de leidsters mexicaanse griep. Komt wel erg dichtbij zo. Denk dat we toch maar voor de prik gaan.