Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kokos: lees ruim 10 blz. terug iets over man in ziekenhuis? Niet ernstig hoop ik? Beterschap ermee! Wat een schrik dan zeg.
Aah Bam, erg leuk winkeltje!

Ik heb laatst die houten van Lobbes besteld, zag er ook zo ongeveer uit!
He Bam, hoe ist eigenlijk met jou? Druk met giraf? Sint en kerst-gebeuren zeker weer!
hmm. snap nog steeds dat link en plaatje invoegen niet....
Juist ja Bam, die! Dank je
Met mij is goed hoor, moet ook werken nu eigenlijk maar ben een ietsiepietsieheulveullui

die kan ermee door van lobbes
Bridges: las goed nieuws op de groep, gefeliciteerd! (Werd er net even aan herinnerd omdat ik op blz 3 aan het teruglezen was)
Kan ermee door? ach ja, hij is in elk geval een stuk goedkoper!
haha als jij hem maar mooi/leuk vind toch..

Ik heb nu eenmaal een dure smaak, kan het ook niet helpen
Ik vind die van jou ook erg leuk hoor, maar ja, prijs wil ook wat bij mij. en deze lijkt er wel veel op, alleen andere kleuren.

Ze hebben al zoveel, zoals iedereen hier in de familie zegt, haha.

Ga nu even een kop thee halen en even opwarmen in de kamer, de verwarming staat hier niet aan op kantoor...
Bam, kap nou eens met dat speelgoed. Ik weet bij god niet meer wat ik die koter als cadeau voor verjaardag moet geven ja....

Hai CD, bye CD
Bam, dat winkeltje lijkt wel een beetje op die wij hebben hier. Is echt een fijne aanwinst, wordt veel mee gespeeld.

CD, het huis wordt vast een paleisje zo te lezen! Oei, dat hoofd doet zeer zeg. Fijn dat de aanvallen zo goed gaan.

Bam, mijn oudste doet niet anders dan een gymparcours uitzetten (en gebruikt daar alles voor wat ie vindt....). Ik wil mijn ouders vragen om dit te geven voor zijn verjaardag (is ook een aanvullingsset bij met hoepels en zo, wel duur, maar ik denk echt wat voor mijn wildebras):

http://www.jako-o.de/shop ... tail.productdetail.0.html
Ik denk dat winkeltje hier ook een succes zal zijn. maar goed dat wordt hem niet voor Sinterklaas want ik was klaar... toch...?

Ohh dat is ook gaaf zeg, dat heb ik nog nooit gezien. dat is ook wel wat voor het spring in het veld hier zeg maar.....

Maare mijn moeder is nie zo gul nie, hahaha

Is hij ook in nederland te bestellen?
Die heeft de fysio ook, Jin. Leuk he! Ik gebruik thuis springtouw, bezems etc. :-)

Mal klopt, CG is gegroeid zagen we gisteren! Wat ik wist stamde nog van de vorige kinderarts-date.

Ze zit nu 3 cm onder het gemiddelde en de voorspelling is 167 cm.

CD, leuk van je broer! En lekker dat er geen aanvallen meer zijn.

Al wat warmer?
quote:Suze2 schreef op 10 november 2009 @ 21:03:

Bam, kap nou eens met dat speelgoed. Ik weet bij god niet meer wat ik die koter als cadeau voor verjaardag moet geven ja....

haha dan ben je er voor de sint al uit dus?

leuk zeg.

ik moet maar niet verder gaan kijken
check ze hebben hem ook in de Hollandia
Arme CD, valt niet tegenop te lezen

Die winkeltjes zijn leuk maar het neemt zoveel ruimte in beslag! Ik ga voor de Legotrein, die mini en maxi van mamax ook hebben. Met elektrisch gebeuren. Kan iedereen aanvullen, helemaal goed. En in zo in een bak gedaan. Mooi.
Bam, plaats je weer eens een fotootje van J.?
Heej CD, leuk je te lezen. Wat geweldig dat jullie huis zo snel is verkocht. En nieuwe casa wordt dus mooi! Fijn dat de mannetjes het goed doen, nou ja, afgezien van die bult dus...

Vanmiddag Mare opgehaald (wegens grote drukte van vriend), heeft een van de leidsters mexicaanse griep. Komt wel erg dichtbij zo. Denk dat we toch maar voor de prik gaan.
Hmm, minder Hel... dan komt het idd dichtbij.

Zeg die Renate, van tv die in Topchef Vips zit, is die weer zwanger ofzo? Ziet er zo slecht uit...

Weet Mal vast wel, die zit altijd op het wel/niet zwanger in Showbizzland topic
Verbaan. Van Winston

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven