Good Luck
woensdag 25 november 2009 om 10:38
quote:Maleficent schreef op 25 november 2009 @ 10:37:
[...]
Nou, sms-en gaat wel een stuk makkelijker en sneller op een Iphone. Maar ik had voor deze een nokia N95, en die maakte wel weer hele mooie foto's, veel beter dan de Iphone.Dat is het enigste wat dit toestel wel goed doet: foto's maken , laat ik dat nou net bijna nooit doen, haha
[...]
Nou, sms-en gaat wel een stuk makkelijker en sneller op een Iphone. Maar ik had voor deze een nokia N95, en die maakte wel weer hele mooie foto's, veel beter dan de Iphone.Dat is het enigste wat dit toestel wel goed doet: foto's maken , laat ik dat nou net bijna nooit doen, haha
woensdag 25 november 2009 om 10:40
quote:Suze2 schreef op 25 november 2009 @ 10:37:
Klein of niet zo klein (makkelijk in zak maar onvindbaar in tas of bult in zak maar goed te doen qua tas )
Foto's maken belangrijk?
Ik wil wel een beetje hip zijn , dus geen koelkast model.Hij moet dus in mijn broekzak passen.
Hoeft niet te kunnen internetten.
Foto's ach dat is leuk, maar niet noodzakelijk
sms-en dat vind ik belangrijk.
Nokia had ik voor deze, die bevielen wel goed over het algemeen
Klein of niet zo klein (makkelijk in zak maar onvindbaar in tas of bult in zak maar goed te doen qua tas )
Foto's maken belangrijk?
Ik wil wel een beetje hip zijn , dus geen koelkast model.Hij moet dus in mijn broekzak passen.
Hoeft niet te kunnen internetten.
Foto's ach dat is leuk, maar niet noodzakelijk
sms-en dat vind ik belangrijk.
Nokia had ik voor deze, die bevielen wel goed over het algemeen
woensdag 25 november 2009 om 10:50
quote:Maleficent schreef op 25 november 2009 @ 10:43:
Als ik geen Iphone had, nam ik weer een Nokia. Die zijn het gebruiksvriendelijkst, vind ik. Heb nooit wat anders gehad dan Nokia.Dat vond ik ook altijd, maar deze LG is echt voor Dummies. Wil je smsen, dan klik je op de envelop. Wil je bellen uit het telefoonboek, dan klik je op het boekje. Wil je gewoon een nummer intoetsen, dan klik je op het groene telefoontje. Echt supersimpel. En lekker licht en dun.
Als ik geen Iphone had, nam ik weer een Nokia. Die zijn het gebruiksvriendelijkst, vind ik. Heb nooit wat anders gehad dan Nokia.Dat vond ik ook altijd, maar deze LG is echt voor Dummies. Wil je smsen, dan klik je op de envelop. Wil je bellen uit het telefoonboek, dan klik je op het boekje. Wil je gewoon een nummer intoetsen, dan klik je op het groene telefoontje. Echt supersimpel. En lekker licht en dun.
woensdag 25 november 2009 om 10:57
Ik heb een witte. Had hiervoor al een roze Samsung (die ik trouwens never nooit meer zou nemen, wat een onding!)
Star, nog op zoek naar hapjes voor Sinterklaas? http://www.kayotic.nl/blog/?p=5684#more-5684
Star, nog op zoek naar hapjes voor Sinterklaas? http://www.kayotic.nl/blog/?p=5684#more-5684
woensdag 25 november 2009 om 11:14
quote:amalia schreef op 24 november 2009 @ 21:56:
Ahum, even resumé:
Ik ben een jongensmoeder.
Jinny en Mamax zijn allebei echte dames met mooie kleren, haar en nagels.
Ehm, wat ben ik dan?
Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat ik idd een jongensmoeder ben. Heel vreemd; ben echt van het roze, theeserviesje, jurkjes en verkleedkleren.
Maar een hele rits jongens is wel lachen hoor. Kunnen ze over een paar jaar lekker met papa kamperen. Heb ik rust
JIj bent Gooische Vrouw en da's alles behalve jongensmama
Je kan weer van de kast afkomen
Ahum, even resumé:
Ik ben een jongensmoeder.
Jinny en Mamax zijn allebei echte dames met mooie kleren, haar en nagels.
Ehm, wat ben ik dan?
Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat ik idd een jongensmoeder ben. Heel vreemd; ben echt van het roze, theeserviesje, jurkjes en verkleedkleren.
Maar een hele rits jongens is wel lachen hoor. Kunnen ze over een paar jaar lekker met papa kamperen. Heb ik rust
JIj bent Gooische Vrouw en da's alles behalve jongensmama
Je kan weer van de kast afkomen
woensdag 25 november 2009 om 11:20
quote:Suze2 schreef op 25 november 2009 @ 10:22:
Daarom stap ik ieder contract over Mamax. Ik ga steeds heen en weer tussen T-mobile en Vodafone.
Maar idd, met verlengen krijg je altijd een mindere deal dan als je nieuwe abonnee bent dus overstappen loont echt!Ghe ghe, doe ik ook altijd, al dan niet met nummerbehoud
Daarom stap ik ieder contract over Mamax. Ik ga steeds heen en weer tussen T-mobile en Vodafone.
Maar idd, met verlengen krijg je altijd een mindere deal dan als je nieuwe abonnee bent dus overstappen loont echt!Ghe ghe, doe ik ook altijd, al dan niet met nummerbehoud
woensdag 25 november 2009 om 11:23
quote:bambino schreef op 25 november 2009 @ 11:15:
Ik heb dus nu ook een samsung. dus jij leeft nu wel met me mee mamax?
Ik leef enorm met je mee! Wat een onding, niemand verstond me ook met dat ding.
Star, fijn dat het meeviel (voor de dames dan ). Op zich vond ik het wel leuk, beetje erg taste of life achtig. Vond hem wel syphatiek, maar hij liet niet echt de mensen uitpraten, dat vond ik wel jammer.
Bam, als je er wat lekkers ziet wil ik je wel helpen hoor. Het is ook veel gezellig geklets wat er tussen staat. Vind vooral de foto's ook erg handig en mooi erbij.
Ik heb dus nu ook een samsung. dus jij leeft nu wel met me mee mamax?
Ik leef enorm met je mee! Wat een onding, niemand verstond me ook met dat ding.
Star, fijn dat het meeviel (voor de dames dan ). Op zich vond ik het wel leuk, beetje erg taste of life achtig. Vond hem wel syphatiek, maar hij liet niet echt de mensen uitpraten, dat vond ik wel jammer.
Bam, als je er wat lekkers ziet wil ik je wel helpen hoor. Het is ook veel gezellig geklets wat er tussen staat. Vind vooral de foto's ook erg handig en mooi erbij.
woensdag 25 november 2009 om 11:25
woensdag 25 november 2009 om 12:28
Goedemiddag,
Amaal, van harte gefeliciteerd!
Sint was op de psz. Lianne was er helemaal stil van, ze zat constant met haar vingers te friemelen
Ze was wel de eerste die Sinterklaas een hand ging geven toen de juf zei dat dat mocht. Ze heeft een klein kadootje gekregen en wat het meeste indruk heeft gemaakt: Zwarte Piet die op een te kleine fiets binnen kwam.
Star, stoere meid, Ceetje.
Bridges, balen van je mobieltje!
Compu, hoe gaat het?
Suus, leuk dat je bij Jin bent geweest!
Amaal, van harte gefeliciteerd!
Sint was op de psz. Lianne was er helemaal stil van, ze zat constant met haar vingers te friemelen
Ze was wel de eerste die Sinterklaas een hand ging geven toen de juf zei dat dat mocht. Ze heeft een klein kadootje gekregen en wat het meeste indruk heeft gemaakt: Zwarte Piet die op een te kleine fiets binnen kwam.
Star, stoere meid, Ceetje.
Bridges, balen van je mobieltje!
Compu, hoe gaat het?
Suus, leuk dat je bij Jin bent geweest!