Good Luck
zondag 14 februari 2010 om 19:02
Ik ga eens met Zig proberen naar binnen te gaan. En dan stampei maken dat het discriminatie is
Zei mijn vader ook inderdaad, dat ze gewoon langskomen, mooi handiger dus.
Starmans nichtje is nu hier (die gaat morgen pas terug), hoor ik dat ze dus helemaal niet naar het Anne Frankhuis zijn geweest gisteren maar rugby hebben gekeken in de pub...
Zei mijn vader ook inderdaad, dat ze gewoon langskomen, mooi handiger dus.
Starmans nichtje is nu hier (die gaat morgen pas terug), hoor ik dat ze dus helemaal niet naar het Anne Frankhuis zijn geweest gisteren maar rugby hebben gekeken in de pub...
zondag 14 februari 2010 om 19:20
Star wat belachelijk van je schoonfamilie zeg! Gewoon onbeschoft en asociaal. Rugby kijken in de pup . Hoe is Starman er nu onder? ga zo even naar de foto's van je feestje kijken, je hapjes zagen er heerlijk uit!
Gaaf shirt Mal! Waren jullie lekker naar het ballenbad geweest? Vent was er laatst met de jongens en toen was er een clown flauwgevallen. Ambulance erbij, je maakt nog wat mee daar! Hoe was het bij oma?
Kokos Sjors was de eerset weken ook zo dwars! Nu trekt hij gelukkig weer wat bij. Wij waren ook veel aan het mopperen op hem maar zijn toen maar wat meer een op een gaan doen en dat werkte ook wel goed. lekker weer wandelen met de club, kindjes weer naar opa en oma?
Amaal schrikken zeg van je auto! Maar wat ik me afvraag hebben ze bij jullie geen zwembaden dat jullie daar helemaal naar A. voor rijden.
Gaaf shirt Mal! Waren jullie lekker naar het ballenbad geweest? Vent was er laatst met de jongens en toen was er een clown flauwgevallen. Ambulance erbij, je maakt nog wat mee daar! Hoe was het bij oma?
Kokos Sjors was de eerset weken ook zo dwars! Nu trekt hij gelukkig weer wat bij. Wij waren ook veel aan het mopperen op hem maar zijn toen maar wat meer een op een gaan doen en dat werkte ook wel goed. lekker weer wandelen met de club, kindjes weer naar opa en oma?
Amaal schrikken zeg van je auto! Maar wat ik me afvraag hebben ze bij jullie geen zwembaden dat jullie daar helemaal naar A. voor rijden.
zondag 14 februari 2010 om 19:37
Nee Juud wij hebben geen zwembad
Jawel hoor, maar dit is zo leuk en goed over nagedacht. We zwemmen er al zo lang, van toen we nog in Amsterdam woonde. Ik denk ook vaak over stoppen hoor, maar de jongens vinden het ook zo leuk. En ach, het is 20-25 minuten rijden. Soms slaan we een periode over en dat is ook wel lekker.
Naaaaaa, be-la-che-lijk Star! Hoe durven ze! Echt geen woorden voor, té triest. Zou er zo in en in klaar mee zijn. Niet normaal. Sowieso dat ze weggaan terwijl er net een kersvers meisje geboren is (nouja, 5 mnd oud dan) en nog een prachtige meid die ook aandacht wil. Ik zou ook nooit die kant meer opgaan, bespaar je de moeite.
Jawel hoor, maar dit is zo leuk en goed over nagedacht. We zwemmen er al zo lang, van toen we nog in Amsterdam woonde. Ik denk ook vaak over stoppen hoor, maar de jongens vinden het ook zo leuk. En ach, het is 20-25 minuten rijden. Soms slaan we een periode over en dat is ook wel lekker.
Naaaaaa, be-la-che-lijk Star! Hoe durven ze! Echt geen woorden voor, té triest. Zou er zo in en in klaar mee zijn. Niet normaal. Sowieso dat ze weggaan terwijl er net een kersvers meisje geboren is (nouja, 5 mnd oud dan) en nog een prachtige meid die ook aandacht wil. Ik zou ook nooit die kant meer opgaan, bespaar je de moeite.
zondag 14 februari 2010 om 20:09
Wat doen jullie me aaahaahaaannnn!!! 3 weken en 3 dagen... Pfff!
En welke geinponem heeft mijn dochter sneeuw gegeven voor d'r verjaardag?
Leuke dag gehad hier. Meisje is enorm verwend en alles ligt al drie kwartier uitgeteld in bed. Zal zo eens kijken of ik fotootje kan plaatsen...
Mal: mooie foto's! Wat is het toch een lekker ventje! Hoe is het bij oma? En verder?
Star: tsss... geen woorden voor, wat een achterlijk gedoe. Arme Starman... Foto's zijn leuk! Had al even gespiekt. leuke kleren heeft Cee aan! Ben je nog naar open dag geweest vrijdag?
Amalia: ieks dat is schrikken zeg! Carglass wel snel altijd gelukkig.
Kokos: ja korte lintjes hè bij de kinders. Hier ook hoor!
En welke geinponem heeft mijn dochter sneeuw gegeven voor d'r verjaardag?
Leuke dag gehad hier. Meisje is enorm verwend en alles ligt al drie kwartier uitgeteld in bed. Zal zo eens kijken of ik fotootje kan plaatsen...
Mal: mooie foto's! Wat is het toch een lekker ventje! Hoe is het bij oma? En verder?
Star: tsss... geen woorden voor, wat een achterlijk gedoe. Arme Starman... Foto's zijn leuk! Had al even gespiekt. leuke kleren heeft Cee aan! Ben je nog naar open dag geweest vrijdag?
Amalia: ieks dat is schrikken zeg! Carglass wel snel altijd gelukkig.
Kokos: ja korte lintjes hè bij de kinders. Hier ook hoor!
zondag 14 februari 2010 om 20:59
Nee hoor we hebben een fotograaf en vriend van ons maakt met zijn digitale spiegelreflex ook nog foto's. Maar wil op mijn honeymoon dus wel foto's kunnen maken. Aangezien we saampjes gaan en dit vast niet vaker zal gebeuren... (samen en met vliegtuig en zo zal niet snel weer gebeuren dus vandaar)
Ervaring met panasonic?
Ervaring met panasonic?
zondag 14 februari 2010 om 21:14
Nee geen spiegelreflex. is boven budget en zijn me te groot. Dus wil compacte waar ik wel veel mee kan. Heb nu olympus, en erg tevreden mee. Maar panasonic hoor ik ook veel goeds over. (Als ik maar geen Kodak hoef, dat vind ik drie keer niks...)
Jee jij was toch zo blij met je Nikon? balen zeg...
Ah fijn Suus! Dus dat is lekker thuiskomen straks!
Jee jij was toch zo blij met je Nikon? balen zeg...
Ah fijn Suus! Dus dat is lekker thuiskomen straks!