Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grijs/blauwig Star. Wel mooi geloof ik.
Ik lees nooit gebruiksaanwijzingen en dan kon ik erachter dat apparaat veel meer kan dan ik ooit dacht

Dan laat je je meneer kiezen
Compact is ook handiger hoor. Soms mis ik het snel even foto maken omdat camera toch in tas zit wel. Maar dan neem ik genoegen met de nog beroerdere kwaliteit van de iPhone

Zo, volgende week om deze tijd zit ik in de tuin met een borrel.
Heerlijk!
Ik zoek al tijden op kieskeurig, pluis de gebruiksaanwijzing helemaal uit en gebruik toch het meeste de automatische stand. Zonde eigenlijk. Wil dus ook compact vanwege makkelijk meenemen inderdaad. Reflex leuk voor bij huis.

Mijn meneer wil er eigenlijk nog niet aan en kiest dus de goedkoopste. heb keuze al teruggebracht naar 2 dus ik denk dat ik wel weet wat hij kiest

Vriendinnetje koopt ook snel nieuwe dus waarschijnlijk gaan we korting eraf kletsen bij die winkel...
Kokos hai! Dus je hebt forum problemen? Raar! Hopelijk snel opgelost want we willen je 10 uurtjes niet missen hoor.

Enka, hoe is het donderdag gegaan met je man? Alles ok?

Star, dat van die gebruiksaanwijzingen klinkt bekend

Compu hoe is het? Hoe voel je je?

Bam, alles goed? Babygym is hit hier. Echt reuze handig ding, gaat overal mee naar toe! Oh ja, mail me even je prive rekeningnummer voor de stoel.

Jin, heb je een fijn weekend gehad? Was je man thuis?
Over 4 weken ik ook!
Ik over....euhm, vijf maanden ofzo

Misschien in de meivakantie nog maar iets zonnigs doen.
Hoe warm is het daar nu Bridge?
Nikon A40 hier. Wel groot maar superfoto's. Voor mij niet meer zo'n klein dingetje hoor. Ik neem liever een iets grotere camera mee en heb echt mooie foto's dan net niet zeg maar. Je sjouwt toch ook een handtas mee? Gooi je daar wat spullen uit (bent dan toch al getrouwd ) en dan prop je die camera erin.

Zou er nog sneeuw liggen dan?? Zou zomaar kunnen. Wel romantisch. Even antislip onder de hakken haha. Stukje vloerbedekking ofzo.

Suze, gaaaaf de nieuwe A6!!! kleur? Automaat (ik zweer erbij, hoe burgerlijk! Handje vrij voor de achterbank), leer? Geweldig!
Meneer kiest de kleinere goedkopere ...

Graadje of 21 gemiddeld Star. best lekker! Niet altijd even zonnig helaas, maar dat komt wel als wij er zijn!
Da's wel goed te doen, kan je een autootje huren en beetje over het eiland crossen, vast wel wat leuks te zien daar. De Teide lijkt me wel gaaf.
Is prima! Wij gaan ons daar wel vermaken hoor! Lekker beetje relaxen, wandelen, auto huren idd. etc. Lijkt me prima! En all inclusive hotel. Wilden we nooit, maar nu dan toch maar keer doen hihi. Ben benieuwd. kamer met zeezicht!
quote:amalia schreef op 14 februari 2010 @ 21:33:

Suze, gaaaaf de nieuwe A6!!! kleur? Automaat (ik zweer erbij, hoe burgerlijk! Handje vrij voor de achterbank), leer? Geweldig!Blauw/grijs, ja automaat voor mij als het even kan ook nooit meer een schakelbak), ja leer, ja parkeersensor voor en achter () en nog wat van die lollige grapjes. Enige dat dus weer ruk is is dat airbag niet uit kan voor maar goed, we doen het er maar mee
Klinkt goed Suus! Wel jammer dat leer altijd zo plakt aan je billen in de zomer! (En nee nu geen grapjes maken dat je er ook niet in je blote billen in moet zitten...)
Rare jongens toch die Duitsers, dat airbag niet uitkan

Tssssssk, stelletje huisvrouwen, automaat rijden, da's toch geen rijden? Je moet lekker flink toeren maken en dan pas schakelen en niet de auto het voor je laten doen
En 's winters is leer koud aan je billen, zelfs als je je broek gewoon aanhoudt
Ik ga naar bed. Morgen weer werken terwijl dochter jarig is...

Werkse allen en tot wederziens!
Juistem!

ik pleit voor gewoon een opel astra a la Rene froger geen cent te makken... Inclusief hier en daar een kras en centrale vergrendeling die het niet doet in deze kou...

Ruilen Suus? Ik offer me wel op dan...
Je had het feestje vandaag al
quote:bridges6 schreef op 14 februari 2010 @ 21:43:

Is prima! Wij gaan ons daar wel vermaken hoor! Lekker beetje relaxen, wandelen, auto huren idd. etc. Lijkt me prima! En all inclusive hotel. Wilden we nooit, maar nu dan toch maar keer doen hihi. Ben benieuwd. kamer met zeezicht!

Tenerife is super gaaf! Mijn favo Canarische Eiland. Teide is ok maar vooral de rit er naar toe is geweldig, rij je door maanlandschap. Ik zou persoonlijk de moeite niet nemen om de vulkaan op te gaan als je al eens op een vulkaan geweest bent.

Ook Puerto de la Cruz is echt heel erg leuk (maar het regent er wel altijd ). En ook helemaal gaaf met geweldig uitzicht is een ritje naar Masca, fantastisch!

Binnenland is ontzettend leuk om te zien omdat het zo totaal anders is dan het zuiden. Bananen, overal bananen.
quote:bridges6 schreef op 14 februari 2010 @ 21:45:

Klinkt goed Suus! Wel jammer dat leer altijd zo plakt aan je billen in de zomer! (En nee nu geen grapjes maken dat je er ook niet in je blote billen in moet zitten...)Daarom in de middenstreep van suede
Kan je daar ook lekker in een pietepeuterig dorpje in het binnenland tapas eten enzo? Leuk is dat
quote:Star schreef op 14 februari 2010 @ 21:46:

Rare jongens toch die Duitsers, dat airbag niet uitkan

Tssssssk, stelletje huisvrouwen, automaat rijden, da's toch geen rijden? Je moet lekker flink toeren maken en dan pas schakelen en niet de auto het voor je laten doen

Wedden dat ik je er uit trek bij het stoplicht

Maar inderdaad, dat van die airbag zuigt. Iets met aansprakelijkheid ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven