Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amaal, ik krijg een nieuwe F5 knop van je!
Goed, een jongetje dus.

Fijn dat alles erop en eraan zit, inclusief piemel
Goed Amalia!!! Mooi bericht voor je. Je bent gerustgesteld gelukkig, lekker hoor.

Nog 4 a 5 dagen wachten... Nouja, we doen ons best. Jij ook?

Wat zul je lekker slapen!
Ah een gezond kindje! Dat is leuk! En nu dus wachten tot zondag... Moet lukken.
quote:amalia schreef op 25 januari 2010 @ 21:58:

Ben er hoor, het liep wat uit!

Nou, helemaal een mooi en gezond kind hoera. 10 vingers, teentjes, hartkamers goed, hersenen goed, ruggetje gesloten, geen hazenlip enzovoorts. Toch een opluchtng. NIet dat ik dacht dat het niet goed zou zijn maar nu blijkt dat het goed is is dat toch wel heel fijn.

Zaterdag gaan we de ouders het geslacht vertellen, want dan komen ze op de verjaardag van L. Tot die tijd moeten jullie ook nog even geduld hebben, want het zou niet eerlijk voelen het al tegen jullie te zeggen. Sorry...

Maar gezond dus. Ligt alleen in een stuit, maar dat kan nog draaien. Nu al wel besloten dat als het niet draait het een keizersnee wordt

Trusten Mamax, of lig je nu tot zondag wakker. Zou het niet doen voor Desteny (of Mitchell ) Fijn dat alles er goed uit ziet! Tot zondag wachten, tss. Had dan gewoon gelogen en gezegd dat je volgende week de echo pas had
Mitchell
Suze, mail.
quote:Star schreef op 25 januari 2010 @ 21:52:

Ik probeerde Ceetje uit te horen wat ik voor mijn verjaardag krijg. Kwam ook niets uit helaas. Het is een present mama. Ik zeg niet hoe het eruit ziet. Het is heel groot. Of misschien vierkant en klein. Gewoon een verrassing eigenlijk.

Zo zei L een keer dat hij en papa voor moederdag iets kleins en ronds hadden gekocht. Dus ik vroeg: past het om je vinger?

Vent boos, want het was ehh.. nou ik weet het niet eens meer. Een badolie ofzo. WAt een afknapper
Past het om je vinger? Hebberd
Ha ha zei al tegen vent: de volgende keer zeggen we neit wanneer de echo is.

Hij trok wit weg:volgende keer??? Hij is echt klaar ha ha.

Jaaaa ik had ook niet moeten zeggen wanneer we gingen kijken.
Gezellig dagje Bam, geeft me inspiratie (dierentuin etc.)!!

Nice night!
Amalia, fijn dat alles goed was! Ik ben heus niet benieuwd hoor.

Star, wat een gedoe zeg, met die opvang. Sterkte! ooh, wat leuk dat jij gewoon bent haha.

Mal, klinkt niet best, beterschap!

Bam, wat ontzettend leuk dat het dus leuk was. Wat een opmerkingen haham, geweldig!

Bridges, niet helemaal mijn smaak, maar staat haar vast beeldig (gosje ). Gepest? Jij? Wil je daar wat over vertellen of niks?

Hel, ben benieuwd hoe het gaat!
quote:Star schreef op 25 januari 2010 @ 22:02:

Mitchell Zo vertelde Amaal me dat ze zwanger was; "Het wordt toch een Desteny of Mitchell" Zwanger geworden in Amerika dus
quote:mamax schreef op 25 januari 2010 @ 22:08:

[...]

Zo vertelde Amaal me dat ze zwanger was; "Het wordt toch een Desteny of Mitchell" Zwanger geworden in Amerika dus En ze heeft voor volgend jaar zomer al een trailer gehuurd
quote:Jinny schreef op 25 januari 2010 @ 22:07:

Amalia, fijn dat alles goed was! Ik ben heus niet benieuwd hoor.Liegbeest!
Ssst, Mamax, ik log zelfs in op mijn verjaardag .
Wil er wel over vertellen maar valt niet veel te zeggen Jin. Ouders hadden het niet ruim, woonde in achterstandsbuurt, was goed op school maar geen merkkleding dus daar werd ik mee gepest. En ik huilde iedere keer dus tsja. Dat helpt niet echt hè...
quote:Star schreef op 25 januari 2010 @ 22:08:

[...]

En ze heeft voor volgend jaar zomer al een trailer gehuurd Dan mag ze L en B wel tijdelijk omdopen. Laurenzo en Brandon ofzo?
Ben je verwend Jinster?
Oh Bridges, daar moet ik bijna van huilen! En je bent nu zo mooi en slim en lief en zo. Wat vreselijk, ik vind dat echt heel erg.
Dank lieve Jin! Is ook niet leuk geweest en zitten de nodige psych-uurtjes tegenaan maar gaat nu heel goed hoor! :-)

(Op sommige waanideeën na haha)
quote:Star schreef op 25 januari 2010 @ 21:58:

[...]

Ik zat met tranen in mijn ogen vanmiddag, wat afschuwelijk.Man ik trok er volgens mij echt helemaal wit van weg. Zo erg...
Bridge, heb je er nu nog last van? Ik denk even aan je opmerking van van de week of je iets verkeerd had gedaan?
quote:Star schreef op 25 januari 2010 @ 22:10:

Ben je verwend Jinster?Man had een tafeltje gereserveerd en we hebben met z´n vieren ontbeten, heel gezellig. En ik kreeg tekeningen van de ventjes op bed en een bon van Douglas en een spiegel (hij had mijn handspiegel per ongeluk gemold en nu kreeg ik een nieuwe), en veel post en veel post en er zijn nog pakjes onderweg en de rest kreeg op op de high-tea en ik heb nog centen en nu ga ik een nieuwe tv kopen (oude is een exemplaar van 15 jaar oud, zo ééntje die dus niet retro is en vintage).
Ik heb je dan nog wel nooit live gezien (wat jammer toch), maar ik vind je echt heel mooi en lief en slim zoals ik je heb leren kennen (geen geslijm, alleen voor Bridges bestemd).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven