Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 25 januari 2010 @ 22:15:

[...]

Man ik trok er volgens mij echt helemaal wit van weg. Zo erg...Tip van second opinion niet een erg slecht idee, ondanks slechte vooruitzichten.
Jeetje, wat een gejank zeg, Star. Zou ik ook niet tegen kunnen! Hoe vindt Ceetje het dat ze niet meer daarheen gaat?
Vintage tv

Leuk een handspiegel trouwens. Zie je echt zo in jullie mooie casa achter een kaptafel zitten met je handspiegel in je hand
Bridge je bent een leuk wijf en laat niemand je wat anders vertellen!

Jin haaai! Fijne dag gehad? Wat hebbie van je man gekregen?

Amalia wat fijn dat alles goed is! Wat naar dat ik nog meer geduld moet hebben
quote:Jinny schreef op 25 januari 2010 @ 22:18:

Jeetje, wat een gejank zeg, Star. Zou ik ook niet tegen kunnen! Hoe vindt Ceetje het dat ze niet meer daarheen gaat?Volgens mij heeft ze nog niet door dat ze nooit meer gaat.
Ik denk aan second opinion om definitief te besluiten af te breken want de kans dat dit leuk af gaat lopen is volgens mij bijzonder klein. Echt rot situatie
een kaptafel, zeer praktisch met die grijpgrage oudste .

Man had taart besteld (echt lekker joh, heb al vier stukken op, ik bedoel, die taart moet toch ergens heen, heb geen visite vandaag, vent is alweer wat uurtjes op pad, anders echt zonde hoor), het ontbijt geregeld en ik heb die Douglasbon van hem en de spiegel (we houden het klein hadden we afgesproken).
Mijn onzekere gedrag is daar wel op terug te brengen denk ik. Dat en combinatie van scheidingen (ouders, opa en oma, broer) en andere dingen maken dat ik me soms rottig kan voelen. Maar vaak gaat het goed hoor!

(Maar idd, opmerking van vandeweek zit ook in die hoek...)

Maar goed. Maakt niet uit, het gaat nu goed. Jullie zijn schatten!!! dank!
Ik ga naar bed trouwens. Welterusten en tot morgen!
En zo is het Bridges, schouderklop voor jezelf!!! En je mag wel eens in mijn nieuwe spiegel kijken, kun je trots zijn!
Welterusten Bridge

Niet zo onzeker meid!
quote:Star schreef op 25 januari 2010 @ 22:16:

Bridge, heb je er nu nog last van? Ik denk even aan je opmerking van van de week of je iets verkeerd had gedaan? Joh dat is het lot van iedereen die vroeger gepest is: je blijft alles op jezelf betrekken terwijl dat in 99% van de gevallen echt niet nodig is (sprak zij uit ervaring )
Mooie cadeau's Jin!
Jij ook al uit ervaring Suze? Bah, pesten sucks.
Suze ook al? Gatver, gatver, gatver.
Lagere school Star. Maakt niet uit hoor, allemaal goed gekomen op de middelbare en ik ben een leuk mens geworden, al zeg ik het zelf
Tijd voor een kaptafel Suze .
Tukkie tijd! Slaap lekker dames.
Ik ga even gymspullen klaarmaken en kleren klaar leggen voor de kindjes. Heb morgen een lange werkdag.

Fijne avond!!!
Kan ik niet kwijt Jin

Werk ze morgen!
Zowhee, bijgelezen en nu is batterij van laoptop leeg (en ik krijg morgen pas een verloopstekkert die past), wat een geklets en we weten nog steeds niet of het een jongetje of een meisje wordt, grrr!

Jin, Jeetje een Juul nog van harte en je hieperdepiep hoeraaaaaa!! Leuke feessies gehad lees ik,l en veel kado's. Mooi!

Hier alles goed. 't Is hier een kleine 45 graden warmer dan bij jullie, ghe ghe. En er zijn gezellige terrasjes enzo. Heel goed te doen. Maar het is hard werken. En ik wil nooit meer mijn meisje zo verdrietig achterlaten op Schiphol. Ik ben er de hele reis beroerd van geweest. Vanmiddag even naar huis gebeld en gelukkig gaat het nu weer helemaal goed met 'r.

Goed, even posten, nog wat doornemen en dan lekker slapen.
Ha die Hel! Gezellig vanuit het verre oord een post midden in de nacht Komt heel internationaal over, hip hoor

Wat akelig dat Mare zo verdrietis was. Is niet leuk weggaan. Nou is Schiphol ook om te janken. Als ik man ophaal gewoon na 2 dagen weggeweest ofzo sta ik al te janken om al die mensen om me heen. Arme mama, gelukkig gaat het nu weer. En Mare en man gaan het onwijs leuk hebben hoor! en jij ook, snik snik heet.

Oooh, ik hou de gemoederen bezig hier, gna gna.

Ha, poepbroek en we moeten naar school, ik ben weg! Lorenzo gaat wennen

Ja, heel ranzig NY kind. Lekker ordinair.
HIEP HIEP HOERA VOOR CEETJE!!!

Ceetje vandaag nog een dagje thuis, of meteen naar school?

Hel, die terrasjes klinken goed, weer ook trouwens. Wat naar dat je Maatje zo verdrietig achter moest laten. Maar een mooi goedmaakkadootje voor d'r meenemen dan

Amaal, komt schoonvader ook met L's verjaardag? Spannend dat Lorenzo

( :puke: ) gaat wennen. Tweede keer toch nu? Ben je al bij juf langs geweest?

Vannacht wel weer lekker geslapen nu je de echo gehad hebt? Ik sliep trouwens als een roosje

Suus en Bridge, ik heb zo'n hekel aan pesten! Gelukkig geen ervaring mee. Alhoewel, er zat wel een jongetje bij mij op de basisschool, echt zo'n etterige pestkoppie. Maar die pestte iedereen, eerder een belediging als hij dat bij jou niet deed .

Fijn dat jij in ieder geval op de middelbare school niet meer gepest werd, Suus. En jij Bridge, was jij er toen ook vanaf?
Ceetje hieperdepiep hoera!!!

Stressed is just desserts spelled backwards
Hey Mal, hoe is het bij jullie? Weer een beetje opgeknapt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven