Good Luck
zondag 31 januari 2010 om 14:08
Hi,
Lekker weertje. Ik heb mijn ochtendgymnastiek weer gehad: wandelwagen geduwd, slee eraan vast, Lianne op de slee.
Jin, hoe was het op kraamvisite?
Amaal, L. nog ziek? Wat is dat toch met Bummer. Ik vind het zo'n stom woord.
Compu, goed nieuws!
Hoe gaat het met CG?
Mannetje huilt, ben weer weg.....
Lekker weertje. Ik heb mijn ochtendgymnastiek weer gehad: wandelwagen geduwd, slee eraan vast, Lianne op de slee.
Jin, hoe was het op kraamvisite?
Amaal, L. nog ziek? Wat is dat toch met Bummer. Ik vind het zo'n stom woord.
Compu, goed nieuws!
Hoe gaat het met CG?
Mannetje huilt, ben weer weg.....
zondag 31 januari 2010 om 17:07
Zo, wij hadden Bammie en dr familie op visite. Was gezellig mop!
Kindjes waren ook lief (die van haar vooral ). Ze speelde gelijk leuk samen.
Daarna lekker door de sneeuw gewandeld en nu zit kind met chips en drinken voor de tv.
Net ook nog even de zolder op geweest en jongste heeft slofjes en passende sokken nu.
Compu, fijn dat uitslag je mee viel. Dan is het nu inderdaad weer goed overleggen hoe verder. Blijft moeilijke beslissing he?
Mal, hoest bij jullie, iedereen weer beter?
Bridge al ingesneeuwd?
Star, ja ik ga wel mee hoor. Al baart de regen van Compu wel zorgen...
Naat, druk aan het feesten? Heb je veel volk over de vloer voor T zijn feestje?
Kindjes waren ook lief (die van haar vooral ). Ze speelde gelijk leuk samen.
Daarna lekker door de sneeuw gewandeld en nu zit kind met chips en drinken voor de tv.
Net ook nog even de zolder op geweest en jongste heeft slofjes en passende sokken nu.
Compu, fijn dat uitslag je mee viel. Dan is het nu inderdaad weer goed overleggen hoe verder. Blijft moeilijke beslissing he?
Mal, hoest bij jullie, iedereen weer beter?
Bridge al ingesneeuwd?
Star, ja ik ga wel mee hoor. Al baart de regen van Compu wel zorgen...
Naat, druk aan het feesten? Heb je veel volk over de vloer voor T zijn feestje?
zondag 31 januari 2010 om 17:51
Hé Star, ga je naar Signapore? Ik ga wel mee hoor, heb nog een vriendinnetje daar wonen die heel graag wil dat ik langskom. WAnneer gaan we, met Su erbij? Leuk
Suze, iets gekocht???? WAt leuk!!! Destenie, jij maakt het wel heel erg
Ik heb de naam hoor, zit het door te drukken bij vent haha.
Gijs en Tobias, van harte!!!!!!!!!!
L lekker verwend. Was druuuuuuk!!! Pfff, volgend jaar kinderfeestje en alleen familie op de verjaardag maar erg gezellig. En vandaag nog leuker, want L heeft met al zijn kadootjes gespeeld, heerlijk!
Fiets gaat nog moeilijk maar wat wil je met die sneeuw
Suze, iets gekocht???? WAt leuk!!! Destenie, jij maakt het wel heel erg
Ik heb de naam hoor, zit het door te drukken bij vent haha.
Gijs en Tobias, van harte!!!!!!!!!!
L lekker verwend. Was druuuuuuk!!! Pfff, volgend jaar kinderfeestje en alleen familie op de verjaardag maar erg gezellig. En vandaag nog leuker, want L heeft met al zijn kadootjes gespeeld, heerlijk!
Fiets gaat nog moeilijk maar wat wil je met die sneeuw
zondag 31 januari 2010 om 17:53
Hel!!!!! Welkom terug. Ach, traantjes
En wat een hellereis zeg, jemig... ik zou ook voorlopig niet meer weggaan. Bah, kan je letterlijk naar van zijn (ook qua jetleg). Paar dagen vrij nu?
Eerst een jarig meisje morgen, gezellig! Ik heb al een heel schattig kadootje Ik helemaal blij; normaal als ik een meisje kadootje koop denk ik: ach wat schattig. En nog maar even bij de Bob de Bouwer dingen kijken voor mijn jongens ha ha.
Maar nu 'mag' ik straks ook met de tutdingen aan de gang hi hi.
En wat een hellereis zeg, jemig... ik zou ook voorlopig niet meer weggaan. Bah, kan je letterlijk naar van zijn (ook qua jetleg). Paar dagen vrij nu?
Eerst een jarig meisje morgen, gezellig! Ik heb al een heel schattig kadootje Ik helemaal blij; normaal als ik een meisje kadootje koop denk ik: ach wat schattig. En nog maar even bij de Bob de Bouwer dingen kijken voor mijn jongens ha ha.
Maar nu 'mag' ik straks ook met de tutdingen aan de gang hi hi.
zondag 31 januari 2010 om 19:38
Hoera Tobias is vier jaar!!! Van harte gefeliciteerd! Hoe was het vandaag Naatie?
Compu, sterkte met de beslissing, wel of niet. Heel lastig, volgens mij kun je geen juiste of onjuiste beslissing nemen. Oh bah bronchitis, ik haat het. Beterschap!
Kokos, dat is nog eens leuke ochtendgym! Wij hebben ook gesleet, heuvel op was ook een ochtendgym!
Amalia, lijkt me ook heel gek, ineens meisjesdingen na al dat jongensgepruts. Went vast heel snel!
Hoera Gijs is jarig!!!! Van harte gefeliciteerd Gijs! Heb je een leuke dag gehad Cin?
Suze, he wat gezellig Bam op visite. Leuk hoor!
Compu, sterkte met de beslissing, wel of niet. Heel lastig, volgens mij kun je geen juiste of onjuiste beslissing nemen. Oh bah bronchitis, ik haat het. Beterschap!
Kokos, dat is nog eens leuke ochtendgym! Wij hebben ook gesleet, heuvel op was ook een ochtendgym!
Amalia, lijkt me ook heel gek, ineens meisjesdingen na al dat jongensgepruts. Went vast heel snel!
Hoera Gijs is jarig!!!! Van harte gefeliciteerd Gijs! Heb je een leuke dag gehad Cin?
Suze, he wat gezellig Bam op visite. Leuk hoor!
zondag 31 januari 2010 om 19:45
zondag 31 januari 2010 om 19:46
zondag 31 januari 2010 om 19:48