Good Luck
vrijdag 29 januari 2010 om 20:24
Ha ha die cavia
Ieks, van dat meisje eronder krijg ik al nachtmerries. We hebben al zorgelijke gesprekken over dat als ze 13 is. Met 2 broers van 17 en 16 en al die jongens die over de vloer komen en errug interessant zijn...
Mag ik mee met L en B naar de kroeg
Nee
Maar ik ben al 13!!!
Je bent pás 13
Ik mag ook nooit wat, jullie zijn rotouders
Ik ben een rotmoeder, heb je het al...
Oei oei, als ze een beetje op mij lijkt in die periode
Ieks, van dat meisje eronder krijg ik al nachtmerries. We hebben al zorgelijke gesprekken over dat als ze 13 is. Met 2 broers van 17 en 16 en al die jongens die over de vloer komen en errug interessant zijn...
Mag ik mee met L en B naar de kroeg
Nee
Maar ik ben al 13!!!
Je bent pás 13
Ik mag ook nooit wat, jullie zijn rotouders
Ik ben een rotmoeder, heb je het al...
Oei oei, als ze een beetje op mij lijkt in die periode
vrijdag 29 januari 2010 om 22:26
En dan is het zo 2 uur later om een fiets in elkaar te zetten en wat slingers op te hangen. Mèn, heb er rugpijn van. Ging allemaal goed hoor die fiets, alleen de handrem deed het neit lekker. Dus die probeerde we het eraf te halen maar dat ging niet, dus er weer op en dat bleek lastiger dan gedacht Maar met als gevolg dat de handrem het nu wel doet, redelijk. Niet dat ie die gaat gebruiken, maar hij bleef heel erg op rem staan dus als ie hem wél 1x gebruikt kan ie niet meer fietsen.
Anyway jaaaaaaaaaa ik ben HEEL ERG van roze Komt dus helemaal goed!
Bam jij deed het pakket hè?
Dank dank voor de reacties Al was het meer een verrassing geweest hier geloof ik als het een jongetje was geweest toch? Ik geloof dat alleen Bridges een jongen gokte.
Anyway jaaaaaaaaaa ik ben HEEL ERG van roze Komt dus helemaal goed!
Bam jij deed het pakket hè?
Dank dank voor de reacties Al was het meer een verrassing geweest hier geloof ik als het een jongetje was geweest toch? Ik geloof dat alleen Bridges een jongen gokte.
zaterdag 30 januari 2010 om 08:22
Amalia, wat leuk een meisje! En wat je daar schreef over het uitgaan met 13 jaar. Haha.. er grappig. Sorry.
Mal wat super, je rijbewijs, gewoon in 1 keer! Geweldig!
Zo Mamax, jij had er zin in, al zo actief voor 9.45 uur! Hoe laat moet Maxi op school zijn?
Kokos, balen dat Lianne er moeite mee heeft. Dat is ook niet leuk voor jou. Hier maandag de eerste dag maar het wennen heeft al heel wat tranen opgeleverd.
Hel, ben je al op de nederlandsche bodem? Lekker terug in de sneeuw
Mal wat super, je rijbewijs, gewoon in 1 keer! Geweldig!
Zo Mamax, jij had er zin in, al zo actief voor 9.45 uur! Hoe laat moet Maxi op school zijn?
Kokos, balen dat Lianne er moeite mee heeft. Dat is ook niet leuk voor jou. Hier maandag de eerste dag maar het wennen heeft al heel wat tranen opgeleverd.
Hel, ben je al op de nederlandsche bodem? Lekker terug in de sneeuw
zaterdag 30 januari 2010 om 08:27
zaterdag 30 januari 2010 om 08:30