Good Luck
maandag 1 februari 2010 om 19:22
quote:Suze2 schreef op 01 februari 2010 @ 19:20:
BELACHELIJK Star!!! Zit overblijf in een organisatie? Klacht indienen lijkt me. En enorm slecht ook van juf dat die haar niet miste. Tssss, arme kind!
Nope, het zijn moeders.
Fijne school hè? Ik ben er nu echt klaar mee, heb een lijst met dingen waar je u tegen zegt.
BELACHELIJK Star!!! Zit overblijf in een organisatie? Klacht indienen lijkt me. En enorm slecht ook van juf dat die haar niet miste. Tssss, arme kind!
Nope, het zijn moeders.
Fijne school hè? Ik ben er nu echt klaar mee, heb een lijst met dingen waar je u tegen zegt.
maandag 1 februari 2010 om 19:28
hoi allemaal,
Voor alle jarigen die ik heb gemist, nog gefeliciteerd en ik maak het snel goed!
even een berichtje van mij, we zijn bijna helemaal verhuisd, slapen vanaf morgen in het nieuwe huis, maar er staat hier ook niet veel meer nu, op bedden en eethoek na. (en de pc op de grond haha). ben veel daar bezig, maar is erg tijdrovend.
Kids worden er ook niet vrolijker op hier, maar dat komt vast van de spanning.
Heb geen idee wanneer we weer internet hebben, dus wilde me even afmelden hier. (ach ja, wanneer zullen ze eens wel meewerken he, haha)
Huis is erg mooi geworden! Heb er helemaal zin an!
Lieve groetjes van mij!
Voor alle jarigen die ik heb gemist, nog gefeliciteerd en ik maak het snel goed!
even een berichtje van mij, we zijn bijna helemaal verhuisd, slapen vanaf morgen in het nieuwe huis, maar er staat hier ook niet veel meer nu, op bedden en eethoek na. (en de pc op de grond haha). ben veel daar bezig, maar is erg tijdrovend.
Kids worden er ook niet vrolijker op hier, maar dat komt vast van de spanning.
Heb geen idee wanneer we weer internet hebben, dus wilde me even afmelden hier. (ach ja, wanneer zullen ze eens wel meewerken he, haha)
Huis is erg mooi geworden! Heb er helemaal zin an!
Lieve groetjes van mij!
maandag 1 februari 2010 om 19:29
Ja, deze school wilde ik graag ja. Maar ja goed, dat soort dingen let je niet op tijdens rondleiding, of kinderen al dan niet naar de klas gaan na de overblijf, dat lijkt me toch vanzelf sprekend
Alternatief heb ik, maar die hebben een wachtlijst tot de zomer. Maar die hebben volgende week vrijdag een open dag, dus ga maar even flink lobbyen voor mezelf daar
Alternatief heb ik, maar die hebben een wachtlijst tot de zomer. Maar die hebben volgende week vrijdag een open dag, dus ga maar even flink lobbyen voor mezelf daar
maandag 1 februari 2010 om 19:34
Joh, het was geen verwijd hoor, logisch dat dit soort dingen pas op gaan vallen als je er echt mee te maken krijgt! Zomervakantie overstappen lijkt me nog niet zo verkeerd als je dan toch wil switchen hoor... Maar eerst maar eens een goed gesprek op hoge poten met de directeur, het zal je personeel zijn.....
Succes nog even CD!
Succes nog even CD!
maandag 1 februari 2010 om 19:40
Overblijfmoeders zijn vreselijk. Ik ben heel blij dat er hier een continuerooster is. Op de school waar ik werkte deden ook moeders de overblijf en het was op zijn minst gezegd een teringzooi. Op het plein keken alle overblijvers heel erg de andere kant op zodat ze alle ruzies niet zagen. Kinderen die in de klas bleven trokken dingen uit laatjes en dan moest ik weer uitleggen aan de overblijfmoeder dat ik dat dus niet trek. Daarnaast kwamen kinderen altijd te laat binnen en moest ik eerst 6 ruzies oplossen eer ik kon beginnen. Was er zo klaar mee. De kinderen luisterden ook vooral niet naar de overblijfmoeders.
Op zich kan een kindje natuurlijk altijd wat later binnen komen, maar VOORAL bij de kleuters en ZEKER bij de nieuwe moet juf opletten wie er die dag overblijft en dat toch in banen leiden. Ik zou het morgen nog een keer aankaarten bij haar. Het was de 1e keer dat ze overbleef die dag!!! Toch het minste dat de juf dan even oplet dat ze op tijd in de klas is?!?!? Heel raar dit, onacceptabel.
Kan me voorstellen dat je het gehad hebt.
Op zich kan een kindje natuurlijk altijd wat later binnen komen, maar VOORAL bij de kleuters en ZEKER bij de nieuwe moet juf opletten wie er die dag overblijft en dat toch in banen leiden. Ik zou het morgen nog een keer aankaarten bij haar. Het was de 1e keer dat ze overbleef die dag!!! Toch het minste dat de juf dan even oplet dat ze op tijd in de klas is?!?!? Heel raar dit, onacceptabel.
Kan me voorstellen dat je het gehad hebt.
maandag 1 februari 2010 om 19:41
Jammer Star dat het zo naar gaat, heb je een andere school op het oog? De juf wist toch dat ze moest overblijven? sneu voor Ceetje. Wat is er nog meer gebeurd?
Cd verhuis ze! Amaal krijgt een meisje.
Kokos ik heb ook al foto's gemaakt om alles te verkopen, ik hoop dat ik er wat voor krijg want ik wil een triptrap stoel voor Sjimmie.
Ik ben alweer verkouden en alweer last van mijn keel en stem, IK WIL DE ZON!!!!
Sjors had tijdens het overblijven een ijsbal tegen zijn wang gehad. Best een aardige wond op zijn gezicht. Zelf vertelt hij zulke dingen niet, maar gelukkig blijft ons buurmeisje ook over en horen we het van haar. Hij schijnt wel van alles over ons te vertellen volgens de juf . Ik heb het liever andersom
Cd verhuis ze! Amaal krijgt een meisje.
Kokos ik heb ook al foto's gemaakt om alles te verkopen, ik hoop dat ik er wat voor krijg want ik wil een triptrap stoel voor Sjimmie.
Ik ben alweer verkouden en alweer last van mijn keel en stem, IK WIL DE ZON!!!!
Sjors had tijdens het overblijven een ijsbal tegen zijn wang gehad. Best een aardige wond op zijn gezicht. Zelf vertelt hij zulke dingen niet, maar gelukkig blijft ons buurmeisje ook over en horen we het van haar. Hij schijnt wel van alles over ons te vertellen volgens de juf . Ik heb het liever andersom
maandag 1 februari 2010 om 19:47
maandag 1 februari 2010 om 19:54
Proest, ja too much information!!!!
Star, L had het 'best leuk' gehad. Vooral toen hij bij het buiten spelen een vriendje zag.
Hij was wel supervrolijk de rest van de dag, heel fijn! Viel vent echt expliciet op.
Morgen zal het wel weer moeilijk zijn. Hij wilde altijd bij mij blijven. Ik zei dat het wel raar was, want dan vroeg J of F op het schoolplein: waar is L, ik wil met hem spelen. En dan zei juf; L is bij zijn moeder thuis, die kan niet spelen hier.
'ohja mama, dan ga ik toch maar wel!'
Maargoed, we moeten nog 12,5 uur wachten voordat het weer zover is...
Star, L had het 'best leuk' gehad. Vooral toen hij bij het buiten spelen een vriendje zag.
Hij was wel supervrolijk de rest van de dag, heel fijn! Viel vent echt expliciet op.
Morgen zal het wel weer moeilijk zijn. Hij wilde altijd bij mij blijven. Ik zei dat het wel raar was, want dan vroeg J of F op het schoolplein: waar is L, ik wil met hem spelen. En dan zei juf; L is bij zijn moeder thuis, die kan niet spelen hier.
'ohja mama, dan ga ik toch maar wel!'
Maargoed, we moeten nog 12,5 uur wachten voordat het weer zover is...
maandag 1 februari 2010 om 19:56
Gefeliciteerd Mare!!!
Heb je een gezellig dagje? Trakteren op school?
Geniet maar lekker van de aandacht, kadootjes etc.!!
Verdorie Star, rotdag!
Zo zielig voor Cee!! Dat ze niet juist op haar heeft gelet, de juf.
Weer een teken dat de school niet o.k. is..
En we kunnen wel kiezen op basis van bezoekjes, maar echt merken hoe het gaat doe je nu pas he.
Sterkte ermee!
Heb je een gezellig dagje? Trakteren op school?
Geniet maar lekker van de aandacht, kadootjes etc.!!
Verdorie Star, rotdag!
Zo zielig voor Cee!! Dat ze niet juist op haar heeft gelet, de juf.
Weer een teken dat de school niet o.k. is..
En we kunnen wel kiezen op basis van bezoekjes, maar echt merken hoe het gaat doe je nu pas he.
Sterkte ermee!
maandag 1 februari 2010 om 20:03
Mamax stoere boxer zeg! Je hebt wel voor geselecteerd zo te zien. Hier zou hij ongetwijfeld voor Spikerman of Cars kiezen.. Nou ja in ondergoed mag het. Beterschap, wat sneu zulke hoge koorts!
Compu hoe is het daar? Hoe is het daar op school, zit ze nog steeds tussen de 6-8 jarige?
Door het bed zakken is niet zo'n spannend verhaal hoor, daar hoeven we niks voor te doen, mijn Vent is gewoon te zwaar
Compu hoe is het daar? Hoe is het daar op school, zit ze nog steeds tussen de 6-8 jarige?
Door het bed zakken is niet zo'n spannend verhaal hoor, daar hoeven we niks voor te doen, mijn Vent is gewoon te zwaar
maandag 1 februari 2010 om 20:24