Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er wel hoor.

Nou, vreselijk voor Jessie, gun je niemand. Maar jij hebt ook even getwijfeld toch? Ik zeg ook niet dát ze het verzint hoor, ik vroeg het me alleen af.

Jee voor 8en ko? Hier was het 10 over 7 stil Heerlijk.
Hoef de bon niet want mevroi vindt de jas prachtig en oooo en aaaaa enzo, dus doe maar alleen het rekeningnummert
Nou hier is het normaal gesproken gewoon pas half 9 dat ze dut. Moe, moe, moe maar slapen ho maar. En dan moet ik haar dus 's morgens ook echt wakker maken om half 8. Na ja, das dan in het weekend weer een stuk minder erg

Kijk, das mooi Star! Ik mail het wel even als mijn jongste van schoot is maar die ligt zo lief te slapen nu dat ik niet bij nummer kan...
Die Maatje had van heur tante nog een vette Barbie met paard en veulen gekregen en schattig dat de drie kleine meisjes er mee bezig waren, niet normaal!
Ai ja das laat idd Su als ze naar school moet. Normaal is het hier half 8, kwart voor 8 hoor, maar ik probeer het gewoon wat vroeger nu. Vooral als B niet slaapt tussen de middag. En meestal werkt het wel, is het stil. Of ze zitten nog wat te zingen ofzo in bed, ook cute.

Ha ha lachen die barbie. Ben je nog lang gebleven?
Meetje sliep lekker dus heb de soep nog even afgewacht, was heel erg lekker. We gingen rond 3en weer geloof ik.
Boehoe, ik moet ook niet naar Lassie kijken arme Lassie kreeg net slaag met een riem
Stressed is just desserts spelled backwards
Ha ha ha Mal, gij emotionele druif!
Ha ha ha Mal, wie kijkt er nou Lassie? Kijkt Malman ook mee? dat is dan helemaal te erg.

Zeg.... ga jij emo worden of ben je dat altijd wel.....??????
Nee, ik heb hem maar uitgezet. Ik kan ook wel janken bij films hoor. Maar niet zo hard als Malman haha. Hondjes die geslagen worden of die dan een baasje weer vinden na een wekenlange ellendige tocht en dan strompelend naar hun baasje in de armen rennen, dan gaat de kraan wel los

O en zielige kindjes kan ik ook niet zien op TV.
Hai en bai!

Stomme rapporten zijn nog niet af. Net thuis van mijn collega. Ze moeten donderdag mee en we zijn niet handig geweest qua timing dus nu moeten we nog eveel. Blgh...

Mal; voor oma. Niet leuk zeg, zo medicijn eraf. Wat was de reden dat ze dat zomaar deden dan?

Amalia: ook niet leuk van de heupjes, man en L.

Mamax: maxi weer iets beter?

Compu: fijn dat je zoveel ideeën hebt om het op te pakken! Ik mail je nog hoor, maar even druk!
quote:Suze2 schreef op 08 februari 2010 @ 21:15:

Die Maatje had van heur tante nog een vette Barbie met paard en veulen gekregen en schattig dat de drie kleine meisjes er mee bezig waren, niet normaal!Ik kan er me iets bij voorstellen
Hee, ik ben de eerste

Ik vind school nu al niet meer grappig. Ceetje vroeg waarom zij geen tv op haar kamer had en dat ze die wilde want kinderen op school hebben het ook

Aan de andere kant is ze wel weer lief want ze zei gisteravond: 'Mama, ik wil net zoals jij worden'. Vond ik wel heel schattig
Ik krijg Ceetje ook niet op een normale tijd slapende. Ze ging voorheen om 20.00 naar bed, niet dat ze dan sliep, maar goed. Nu wil ik haar tussen 19.00 en 19.30 in bed hebben. Lukt wel, maar ze slaapt gewoon net zo goed pas laat.

Lassie???? Op dat tijdstip?
quote:Star schreef op 09 februari 2010 @ 08:57:

Lassie???? Op dat tijdstip?

Tuurlijk want dat is niet voor tere zieltjes

Maar wat achterlijk dat kinderen van 4 al een TV op de kamer hebben zeg.
Goedemorgen,

Amalia, wat naar van L! Dat is geen leuk begin van de dag. En je kan er zo weinig aan doen!

En met B en je man dus ook nog niet goed

Haha Star, gewoon ook vrágen waarom ze geen tv op haar kamer heeft.

Ahh.. dat is zeker schattig. Het goede voorbeeld dus, die lieve mama van Ceetje

Suze schattig zeg, dat er dan zo leuk gespeeld wordt!

Bridges, leuk zeg naar Jozeph!

Mamax, hoe is het met Maxi? Alweer wat beter?

Ahh.. Mal, zielug hè, voor Lassie?

Ben je nog een beetje aan het autorijden?

Even thee maken.
quote:Maleficent schreef op 09 februari 2010 @ 09:00:

[...]

Maar wat achterlijk dat kinderen van 4 al een TV op de kamer hebben zeg.Ja dat vond ik ook inderdaad. Ik kreeg mijn eerste tv toen ik geslaagd was voor mijn Havo
He maar zeg Naat, doe eens foto's van de new you? Zien die slanke benen
Ik had ook pas een TV op de kamer toen ik een jaar of 16-17 was volgens mij. De oude van beneden

hoi Naatie

Ik heb al 300 km gereden in de auto van Malman, gaat goed. Vanmiddag weer naar oma toe, in mijn eentje.
Haha.. zal ik eens wat vertellen wat Naatieman van de week zei?

Zegt hij, ik ga op Tobias zn kamer een tv met dvd zetten, kan hij alles zelf regelen, dan hoeft hij ook niet zo achtelijk vroeg bij ons bed te staan.

Die is echt *koekoek*. Ik heb hem even heel hard uitgelachen en gevraagd of hij een grapje maakte. ( dat was dus niet zo )
Goed bezig Mal!

Whahaha lekker die Naatieman.
quote:Star schreef op 09 februari 2010 @ 09:14:

He maar zeg Naat, doe eens foto's van de new you? Zien die slanke benen Ehh nou dat valt wel mee hoor. Ik ben dan wel een maat kleiner, maar slanke benen? Haha.. volgens mij komen die er nooit.

Als we gaan meeten zie je me wel
Flauwerd
Nou Naatie, dat heeft Malman dus ook wel eens gezegd, maar dan zet ik mijn veto in dat dat niet gebeurt. TV kijken kan beneden en anders niet. Maar ja, dat komt omdat hij ook al als kind een TV op de kamer had. *koekoek*
Haha.. Mal, jou man dus ook al zo'n idee.

Terwijl Naatieman thuis nooit op zn kamer zat en niet eens een tv boven had.

Nou ja, ik heb gewoon bepaald dat er voorlopig zeker geen tv boven komt!

Blegh ik moet nog zoveel doen. Vaatwasser uitruimen, eten klaar zetten, tas pakken voor Robin, naar mn schoonmoeder om Robin te brengen en daarna nog werken ook

En ik heb er allemaal geen zin in. Maar het moet allemaal binnen nu en 3 kwartier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven