Good Luck
woensdag 17 februari 2010 om 19:05
Ooh mijn venten moeten ook op 1 oor liggen vind ik, maar de grote vent is nog aan het klooien met ze, dus dat gaat niet lukken voor half 8. Nouja, morgen lekker op tijd erin, dan is mama alleen
Dagboek van een Geisha komt morgen op tv (voordeel van AM, afstandsbediening is van mij!!! ), pringels erbij, sapje (da's dan weer jammer) en een heerlijk avondje.
Nu nog even genieten van mijn man vanavond. Ehh gewoon door samen te zijn hoor
Dagboek van een Geisha komt morgen op tv (voordeel van AM, afstandsbediening is van mij!!! ), pringels erbij, sapje (da's dan weer jammer) en een heerlijk avondje.
Nu nog even genieten van mijn man vanavond. Ehh gewoon door samen te zijn hoor
donderdag 18 februari 2010 om 07:41
ik heb maar 2 uur geslapen vanwege het hoesten. Dus Mr J gaat zo de bus in en ik naar bed.
Maar ik had even een vraagje. Op het KDV doen ze een Hight Tea binnenkort en nu vragen ze of moeders wat mee willen nemen zodat kindjes kunnen proeven (want het thema de komende tijd is eten & drinken). Hebben jullie een leuk idee? (koemelkvrij) Ze vragen ook om warme dingen.
Maar ik had even een vraagje. Op het KDV doen ze een Hight Tea binnenkort en nu vragen ze of moeders wat mee willen nemen zodat kindjes kunnen proeven (want het thema de komende tijd is eten & drinken). Hebben jullie een leuk idee? (koemelkvrij) Ze vragen ook om warme dingen.
Stressed is just desserts spelled backwards