Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Kokos2 schreef op 17 februari 2010 @ 10:37:

Wel aangekleed, voordat jullie het idee krijgen dat een naakte Kokos door de straten rende

Ik zie het helemaal voor me.

Hoe laat moet je Lianne ophalen?
Aha. Is er voor dat soort dagen dan ook BSO?

Ik zie je zo wel staan
quote:bambino schreef op 17 februari 2010 @ 10:41:

[...]

Haha of juist groter, meiden zijn kattekoppen, zie maar aan mal en haar zus.

Ja maar, ik en mijn oudste zus waren wel lief samen vroeger. Dus het ligt ook aan karakters. Maar ik had weinig in te brengen hoor, want ik was de jongste.

O, ik kan me nog zo goed herinneren dat mijn zus (de middelste) me een keer opgesloten had in mijn kamer, nadat ik zei dat ik nodig naar de WC moest. Toen poepte ik dus in mijn broek. Dus dat jongens druk zijn en meisjes altijd lief dat is echt niet waar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik weet het niet Compu, Ceetje gaat niet naar de BSO.

Zo Mal, haha snelle actie. Maar fijn dat ik je aan het denken heb kunnen zetten. En dat ze het ook beaamt.

Compu Wat erg! Sorry, maar ik zou echt niet weten hoe te reageren. Ik sta natuurlijk niet in haar schoenen maar ik kan me niet voorstellen dat je dat ooit over je eigen kind zou kunnen zeggen.

Wel spannend hoor bij jullie, ik heb ook een meisjes gevoel bij jullie. Vraag me niet waarom.

Oh, Mal, als je zin hebt om een mega eind te rijden mag je ook hier komen hoor. Kunnen we een middagje Blijdorp ofzo doen.

Bridges, en wat is het geworden een klein neefje of nichtje? Fijn dat jullie die zorg ook weer opzij kunnen leggen. Het wordt gewoon een geweldig geslaagde dag.

Kokos, haha ik zie je al rennen, was je nog op tijd?

Jinny en Amalia succes met AM gebeuren, ik over een paar weken ook.

Vanmorgen T helemaal blij op school, want de drama docent was er weer. Gisteren wat verhalen uit hem getrokken. Hihi ik weet nu wat meer.

En L vanmorgen in een pluchen pinguinpakje afgeleverd bij het KDV, ze gingen nog 3 ochtenden carnaval vieren. De allerkleinsten doen waarschijnlijk niet mee maar ik vond het zo grappig dus dat pakje over zijn gewone kleren aangetrokken, hij zag er toen echt uit als een knuffel beer (pinguin)
Foto van de pinguin Enka, klinkt schattig!

Ze zei dat ze al een aantal moeders die IVF deden etc had geholpen! Dus ik ben positief!
Nee? Hoe doe je dat als je werkt dan? Halen opa en oma haar op misschien?

Mal, best gemeen dus!

Ben zelf opgegroeid met 3 oudere broers, die waren altijd heel beschermend. Nog steeds trouwens.

Ik ga weer de gang naar school maken. Ze begint nu al in de auto te huilen op de heenweg helaas.
Compu, ik werk twee dagen, maandag haalt Starman haar op, vrijdag mijn moeder.
Julius probeert mijn snoep te stelen

Middag1

Nog niets hoor. Gisteren pillen gekregen om boel op te wekken of rijp te maken of zo en dat doet nog weinig... Blijft nog even spannend dus.

Mal: zullen we topic voor je openen dan? Wie wil Malletje op visite? Je mag mij erbij noteren hoor, maar is wel een end... haha die Julius! Geweldig1 En goed van de prikmevrouw!

Mamax: ah gratis kruimeldief. Nou dan zou ik het wel weten! Ben gek op aanbiedingen en met gratis dingen erbij zwicht ik! tsja, vraag me wel af hoe lyrisch je kunt zijn over een stofzuiger, maar goed.

Enka: foto's inderdaad!!!

Zo. Rest weer glorieus vergeten.
Spannend Bridges!

En de rest, veel plezier met stofzuigen .
Net gedaan Jin. Moet nu de afwasmachine doen...
Aaah die foto Mal, geweldig!

Compu, ja dat is een opmerking die aankomt. En als ze het 'positief' bedoelt dus dat haar kind bv geen pijn zou hebben als ze er niet was geweest, had ze het anders moeten zeggen. Ik vind dat je zoiets niet terloops mag en kan zeggen. Heel zielig voor haar kind ook

Fijn dat de npm goed was in ieder geval!

Enka, lief die pakjes voor het carnaval. Die van de Hema? B heeft een konijntje, té lief!!! Maar wil hem nooit aan hoor.

Kokos, 15.00 nog douchen Hmm, dan voel ik me de hele dag niet wakker, niets voor mij. Hoelang slaapt Tim nog tussen de middag?

Bridges, nog niets dus. Moet ze nu in het zkh blijven? Lijkt me zo vermoeiend.Het is de 1e of niet? Of moeten ze nog opvang voor een ouder broertje/zusje zoeken?

Hoe gaat het met Juud? Weet iemand dat? Is er al een afspraak voor de operatie?

Mamax, die roze Dyson is goeoeoeoeoed!!!

Star, jij bent toch vrij morgen? Lekker dat chicky dan thuis kan blijven, beter dan een vervanger voor die kleintjes.

Naat, hoe ging het sporten? Knap hoor. Hoe gaat het met de kilo's? En hoe gaat het met jou en man?

Zooo, ik ben gaar van Ikea ha ha. Wel even nieuwe pannen gekocht om te bakken en dat was nodig. B ligt nu te slapen, die is kapot (lucky basterd!!!) en L voor de tv. Ik ga maar eens lekker met mijn voetjes omhoog de Linda lezen.
pff echt koppijn, zit vol snot en verkeerd geslapen vannacht. Blegh, zo maar weer een een pilletje

Bridges, jammer dat het niet opschiet, we wachten met je mee

Wij hebben thuis en ...stofzuiger, ik weet het niet. Een tijd geleden wel een verkoper over de vloer gehad met een waterstofzuiger, erg gelachen, ding kostte 2600 euro voor een stofzuiger!
Krijgt hij zijn kop er nog wel uit Mal?
Mal, geweldige foto! Het lijkt me echt een superleuk beest.

Amalia, oh lekker even relaxen. Wil ik ook! Vanavond maar even naar de sportschool, twijfel of ik ga sporten even kijken hoe ik me dan voel. maar anders ga ik even een zonnebankje pikken en de sauna's van binnen bekijken.
Kokos, is Viva probleem al opgelost of zit je nog steeds boven?

Star, morgen lekker gezellig een extra dagje met je grote meid.

Hebben alle kleuters hier volgende week vakantie? T heeft dan 2 hele dagen BSO en ze hebben dus nu een poster hangen met de extra activiteiten van die dagen. De hele week een kleuren thema (wo=geel en do=groen), ze gaan dan ook schminken en twister doen, ben benieuwd
Mal, dat klinkt veelbelovend van de acupunctuur.

Bam, dat plaatje van Ernie; zo zag het er ongeveer wel uit ja. Vanochtend had ik nog een uur de tijd, maar te laat komen overkomt me niet nog een keer.

Enka, gaat je man op reis?

Leuk, oudste in een pinguinpak!

Naatie, lekker gesport?

Amaal, lekker relaxen met de LINDA.

Tim slaapt steeds minder, hooguit een uurtje 's middags.
quote:enka schreef op 17 februari 2010 @ 14:02:

[afbeelding] pff echt koppijn, zit vol snot en verkeerd geslapen vannacht. Blegh, zo maar weer een een pilletje

Bridges, jammer dat het niet opschiet, we wachten met je mee

Wij hebben thuis en ...stofzuiger, ik weet het niet. Een tijd geleden wel een verkoper over de vloer gehad met een waterstofzuiger, erg gelachen, ding kostte 2600 euro voor een stofzuiger!Dat was vast een kirby
Kokos, man heeft dan een congres/seminar van de Europese divisie van zijn werk, zit in Brussel. En het was onze jongste bollie in pinguinpak, nog liever. T heeft tegenwoordig een pluchen drakenpak, hij wil iedereen laten schrikken. Moest laatst zelfs aan naar een verjaardag

Sterkte nog met vriendin.

Zit steeds te wachten tot mijn computer weer klaar is met PDF-en

CD, sterkte trouwens met de drukte. Hoe'st verder met Kevin, zijn ze nog aan het observeren/onderzoeken? En foto's van jullie nieuwe paleis???
Mal, succes met de prikjes. Ik heb daar ook positieve verhalen over gehoord. Wat was ze enorm optimistisch, dat geeft weer moed he?

Enka, beterschap, bah snot. Dat klinkt echt helemaal geweldig dat pakje! Lief!!! Is man over een paar weken weg voor het werk?
Jahaaa! Bam je gaat door voor de kruimeldief

Vrienden hadden ons opgegeven. Die man kreeg het niet verkocht hier, kregen wel voor de moeite een Amerikaans pannenkoekenbakding.

quote:enka schreef op 17 februari 2010 @ 14:48:

Jahaaa! Bam je gaat door voor de kruimeldief

Vrienden hadden ons opgegeven. Die man kreeg het niet verkocht hier, kregen wel voor de moeite een Amerikaans pannenkoekenbakding.

[afbeelding]

snap ik niks van dat jij hem niet hebt gekocht

Ziet er wel leuk uit dat pannenkoekgeval, nog nooit gezien.
Beterschap!

Mal: gave foto zeg. Ik sluit me bij enka aan, volgens mij is het een super leuk beest
anoniem_30744 wijzigde dit bericht op 17-02-2010 14:55
Reden: excuse me
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven