Good Luck
vrijdag 19 februari 2010 om 22:48
Ik ben altijd blij als het weer achter de rug is, geeft toch wel wat stress Mal. Fijn dat je zo "mooi" bij oma hebt kunnen zitten vandaag.
Star, van dat ontbijten he, dat vraag ik me ook altijd af. Ik ontbijte me suf hier, deed ik in Nederland helemaal niet met andere mensen, en hier heb ik de ene ontbijtafspraak na de andere. Ik weet niet of dat nou aan mij ligt of dat het hier een gewoonte is .
Star, van dat ontbijten he, dat vraag ik me ook altijd af. Ik ontbijte me suf hier, deed ik in Nederland helemaal niet met andere mensen, en hier heb ik de ene ontbijtafspraak na de andere. Ik weet niet of dat nou aan mij ligt of dat het hier een gewoonte is .
zaterdag 20 februari 2010 om 12:25
zaterdag 20 februari 2010 om 12:40
zaterdag 20 februari 2010 om 13:56
quote:amalia schreef op 20 februari 2010 @ 12:40:
Trust me, VVD zal nooit met Wilders samen gaan hoor! Daar willen ze niet mee samenvoegen. Niemand wil dat.
VVD/GL/D66 kan mijn goedkeuring ook wel krijgen. Even geen CDA en PvdA meer.
Mwa, ik zie Balkenende met zijn normen en waarden nog wel zo draaien dat hij wel met PVV zou gaan regeren.
Trust me, VVD zal nooit met Wilders samen gaan hoor! Daar willen ze niet mee samenvoegen. Niemand wil dat.
VVD/GL/D66 kan mijn goedkeuring ook wel krijgen. Even geen CDA en PvdA meer.
Mwa, ik zie Balkenende met zijn normen en waarden nog wel zo draaien dat hij wel met PVV zou gaan regeren.
zaterdag 20 februari 2010 om 20:33
En een goedenavond allemaal
Bridges, gefeliciteerd met de nieuwste telg! Leuk een mannetje.
Hier in de familie net weer 2 geboren, 2 dametjes. Oom en tante hebben nu 13 kleinkinderen waarvan 1 jongen.
Amalia, al wat van man gehoord? Lukt het skieen met zijn pols?
En je mag mopperen hoor
Jinny, aaaahhhh wat zielig voor jongste, oh ik kreeg helemaal een knoop in mijn maag toen ik het las. Gefeliciteerd met man en veel ontbijtplezier, en ja het is echt iets van daar. Wij hebben vrienden die daar vandaan komen en laatst dus bij hun ontbeten en toen heb ik het gewoon gevraagd of dat gebruikelijk was/is. En ze zeiden dus "Ja."
Mamax, is Maxi alweer wat opgeknapt?
Mal, gefeliciteerd met je auto, ga je nu uilen rondbrengen?
Bridges, gefeliciteerd met de nieuwste telg! Leuk een mannetje.
Hier in de familie net weer 2 geboren, 2 dametjes. Oom en tante hebben nu 13 kleinkinderen waarvan 1 jongen.
Amalia, al wat van man gehoord? Lukt het skieen met zijn pols?
En je mag mopperen hoor
Jinny, aaaahhhh wat zielig voor jongste, oh ik kreeg helemaal een knoop in mijn maag toen ik het las. Gefeliciteerd met man en veel ontbijtplezier, en ja het is echt iets van daar. Wij hebben vrienden die daar vandaan komen en laatst dus bij hun ontbeten en toen heb ik het gewoon gevraagd of dat gebruikelijk was/is. En ze zeiden dus "Ja."
Mamax, is Maxi alweer wat opgeknapt?
Mal, gefeliciteerd met je auto, ga je nu uilen rondbrengen?