Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
jaaaaaaah superleuk!

Ik was alleen met Juul, manlief is ziek.

Ik had eigenlijk morgen de bios op het programma, maar zo kon manlief even lekker zonder herrie slapen

Kokos: Spannend allemaal voor je schoonmoeder.

Wanneer krijgt ze uitslag van de onderzoeken van het stofje?

Jinny: Gefeliciteerd! 90 jaar, wat een prachtleeftijd. Is ze nog goed bij? haha dat met die kat is echt humor.
Hai!

Jin: gefeliciteerd met oma! Fijn dat zoon beterder is... Man vandaag weer thuis?

Bam: ah klinkt leuk, lekker samen weg. Sterkte voor man! Griep?

Kokos: wat vervelend dat het is uitgesteld. Je stelt je er toch op in. Hopelijk volgende week wel gewoon en dan ook goede operatie.

Juud: whoehoe! Spannend, de datum! Lekker hoor! Maak je even foto van hoe je er nu uitzien na al het afvallen? vrijgezellenfeest al gehad hoor, in november. Was vanwege zwangere vriendinnetjes en zo. En vriend die carnaval ging vieren in Brazilië, 8 weken lang. Dus daar geen zenuwen meer voor gelukkig

Ik ben jaloers op Suus. Ik wil geen pokkesneeuw meer. Ik wil zonnestralen... En bloemetjes... en fietsen... en zo. Hier weer alles wit. blgh...

Zal zo even stukje op de groep plaatsen.
Bam, fijn dat het leuk was. Wat heeft man? En wat is je programma voor morgen dan?

Bridges, ik ga even naar de groep.
Jin, http://www.babyallergie.nl/recepten.htm
Ik ben nu echt wel klaar met die sneeuw. Weer dikke vlokken hier. Net Ceetje naar mijn ouders gebracht om te logeren en ik moest echt stapvoets terug rijden want een ijsbaan. Grbml.
Wat gezellig dat ze gaat logeren Star. Logeert ze nu vaker? Ik zal eens kijken naar die recepten, dank!

Heb zulke lekkere thee, Chai-thee, echt heerlijk!
Wat is dat voor een thee? Me likes thee, dus vertel

Ze gaat nog niet vaak logeren, maar het is vakantie nu en ze gaat morgen zwemmen met mijn moeder dus ze had wel zin in een partijtje zei ze. Schatje.
Staat er nu pas op hoor, vlotte!

Leuk dat Cee gaat logeren! Jij lekker fluffen met jongste dame? Of werk je morgen? Eetje naar kdv?
quote:Jinny schreef op 21 februari 2010 @ 19:40:

Bam, fijn dat het leuk was. Wat heeft man? En wat is je programma voor morgen dan?

Bridges, ik ga even naar de groep.

Ehhh Manneritus?

Haha, ik denk de griep.

Morgen op de planning, niks...
Leuk voor Ceetje, echt feest dus vandaag en morgen.

Julian wilde wel weer naar school zei hij daarstraks

We waren bij de grote M wezen eten saampies, zit zijn Juf daar ook, haha Juul heel enthousiast zwaaien, heeeeee Juf ..........

haha Heel de M weet dus wie zijn juf is
Star, ik stuur je wel een zakje op, moet je echt proberen. Je kunt het met honing en melk drinken (zo hoort het), maar ik houd niet van melk dus ik drink het met honing of ook wel zonder.
Oh wat lief vind ik dat!! Bij ons wordt de gymjuf overal bij betrokken. Frau X is echt belangrijk voor hem, zo lief he?
Wat schattig Bam! Was de film leuk?

O lekker, honing in thee

De melk laat ik ook achterwege.
quote:Jinny schreef op 21 februari 2010 @ 20:00:

Oh wat lief vind ik dat!! Bij ons wordt de gymjuf overal bij betrokken. Frau X is echt belangrijk voor hem, zo lief he?

Heel lief.

Verbaasd me altijd weer dat kinderen snel kunnen "hechten" aan iemand.
[quote]Star schreef op 21 februari 2010 @ 20:05:

Wat schattig Bam! Was de film leuk?

Jaaa, film erg leuk, heb me geen moment verveeld.

Ik kon ongestoord mijn kinderlijke gevoelens los laten
Sneeuw Star??? Hier regen regen regen. Ik was net zeiknat. Net ook met de kinderen bij de Mac gegeten (ooh, gezellig hè Bam ) en ik was zeiknat na dat stukje rennen naar de auto en de kinderen vastzetten in de stoeltjes. Fijn hoor.
Het is inmiddels ook regen Amaal, pffffff.
Oh bah regen vinnik stom. Een lekker badje Amalia? Wanneer komt vent thuis?

Bam, wat fijn dat de film leuk was (en dat jij het ook leuk vond ).
Ik stuur het op Star!
quote:amalia schreef op 21 februari 2010 @ 20:07:

Sneeuw Star??? Hier regen regen regen. Ik was net zeiknat. Net ook met de kinderen bij de Mac gegeten (ooh, gezellig hè Bam ) en ik was zeiknat na dat stukje rennen naar de auto en de kinderen vastzetten in de stoeltjes. Fijn hoor.

Heel gezellig, krijg er alleen altijd zo'n trek van

Hier ook zeikweer ja, bah bah bah.

En Juul had weer zo,n lekker opmerking. Mamaaaaa je haar wordt nat, en de mijne lekker niet ( muts op ) Neh neh neh.. grrrrrr
Ben liedje aan het zoeken om te draaien als we gemeentehuis binnenkomen met trouwen... Wil niet te zoet, engelstalig en mag best lekker knallen... Nummer wat ook blijft, wat we dus nog jaren horen zeg maar.

We twijfelden nog over Ron Brandsteder met zijn honeymoonquiz "engelen bestaan niet..."
Dus wat deed Bam? Die rukte de muts van het hoofd van Juul en zette hem zelf op, zo, neh neh neh neh .
Wij hadden Vanessa Mae. En dan twee up-tempo-nummers maar wel klassiek. Was erg mooi.
Ik vind engelen bastaan niet wel wat zoet Bridges (maar dat is mijn mening hoor).
Morgen Jin.

Trek van de Mac Bam? Niet zoveel last van. Vooral als ik een hap neem, dan ben ik wel snel klaar ha ha. Maargoed, het was wel even makkelijk en kinderen weer blij met hun onduidelijke Happy Meal kadootje (een scooby doo met potlood en overtreklijntjes). Moest ik gaan uitleggen waarom op het doosje een mummy achter die meneer aanrent. Ehhh.. dat is een dode in doeken gewikkelde koning? Nee, ik heb er maar van gemaakt dat het de bewaker van de piramide is die verband om heeft en de diamanten en goud moet bewaken. En gehoopt dat L het snel weer over iets anders zou hebben ha ha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven