Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 20 februari 2010 @ 09:25:

Bridge, u zei over storm in glas water?

Even om mezelf te verdedigen... Ik had Gluhwein op en ik was dwars...

Zal voortaan weer zoet en gedwee reageren
Ik ga maar eens even een potje thee zetten, heb het koud.

Weer een trots ouders momentje bij ons; Vandaag gingen we met T oefenen met zijn fiets zonder zijwieltjes, maar na 1 meter deed meneer het zelf dus hij lachen, het gaat dus erg goed behalve als hij naar ons omkijkt en dan omvalt
mmm Ik lees Glühwein.... dan maar geen thee
Lekker Suus, vertrek je morgen?? Goede nacht gewenst alvast!

Goed bericht Amalia, van de heupen. Ook weer rust van.

Rottig dat je niet lekker in je vel zit. Hoop dat het gauw weer bijtrekt. Had het al eerder gevraagd, maar is het een druk dametje??

Bridges, gefeli met je neefje!! Wanneer ga je henen? En wat koop je?

Taai weekendje Jin. Kat, kids, zalf.. Is man evengoed aan het werk? Of werkt hij niet voor stakende L.? Lekker slapen strakjes!

Gaat wel, Kokos, dankje. Beetje duizelig, druk geweest. Gisteren huis bekeken, wordt w.s. al gauw dat we aan de slag kunnen. Moet wel veel gebeuren.

School gaat nog niet best, na de vakantie weer verder zien.

En vandaag CV voor een week uitgezwaaid, die is op w'sport.

Hij twittert, dus ik kan hem mooi volgen.
En ook hallo hier.

Compu jouw vent dus ook al skiën zonder jou. Echt stom. Ik heb mijn ouders al ingeschakeld voor volgend jaar dat ze op 3 koters mogen oppassen, want dan ga ik mooi zelf ook weer.

Jammer dan school nog niet lekker gaat. Hier ook wisselend hoor. Het is vooral stom en hij gaat nooit meer. Om vervolgens dan wel weer gedwee mee te gaan. En hij heeft ook al een uitnodiging voor een feestje dus het zal best goed gaan. In ieder geval wel lekker dat het vakantie is nu.

Nee geen druk meisje hoor, valt erg mee. Maar genoeg schopjes om bevestiging te krijgen dat het allemaal nog okee gaat daarbinnen. Fijn.

Get, dat stomme raam van de auto is nu een plastic raam voor nood. En dat viel er dus bijna uit net op de snelweg! Ech schrikken. Ik was al 3x gestopt om het weer vast te plakken. En uiteindelijk was ik net de snelweg af en viel de helft eraf! Bleef plakke door de tape aan de andere helft, maar ik schrok toch.

Vaag verhaal maar ik ben in ieder geval heel blij dat er maandag weer een echt raam inkomt. Doodeng dit. Zou er toch uit vallen en op iemands motorkap terecht komen!
Bridges, hoe was het vandaag (zie hyves)?
Hai!

Amalia: Lastig is dat, maar het went vast voor hem. Ik vind wel vervelend dat er nu een vakantie tussenzit, kan je waarschijnlijk weer van voor af aan beginnen.

Zow, nu al een uitnodiging voor een feestje, leuk zeg. Van een kindje dat 5 wordt? Heeft hij daar wel zin in?

Mal: Arme omaatje, dit is toch ook niet fijn voor haar.

Hoe rijd je auto?

Compu: Ah niet zo lekker in je vel, wel hulp met cg nu cv weg is?

Enka: Wat heb je toch altijd leuke dingen.

Knap van T, foto?
Ik heb besloten op te blijven om schaatsen te kijken straks, maar ben nu al aan het afzien
Morgen!

Nachtje slapen doet al goed, Bam. En ik heb de hele week leuke dates, ook bij Bridges, dus dat is fijn.

Heb je het schaatsen gered??

Amalia, vriend sprak van de week een kennis die 3 weken weg is met vrienden (ook papa van 2 kids). Dus het kan nog erger!

Ik vind het niet zo heel erg hoor, maar CG vraagt wel voortdurend naar hem. Hij heeft voor haar een stripverhaal gemaakt, zodat ze het wat meer begrijpt.

Fijn dat je af en toe schopjes voelt etc. Ben je al aan het meisjesidee gewend?

Fijne zondag! (kutsneeuw hier)
Goeiemorgen!

He bah Compu nog steeds sneeuw, hier is het gelukkig weg. Wat leuk dat CV een stripverhaal heeft gemaakt, kan hij zo goed tekenen? Wat moeten jullie allemaal doen in huis?

Amaal eng dat raam zeg! Waarom duurt het zo lang?

Suus fijne vakantie!

Jin wat sneu die kleine man van je! Hoe gaat het nu? Moet hij nu besneden worden? Gezellig al die ontbijtjes. Hoelaat beginnen jullie dan en wat ontbijten jullie dan?

Mal hoe rijdt je karretje?

Bridge wat leuk een neefje erbij, gefeliciteerd! De bruiloft schiet al op he! Krijg je denk je nog een vrijgezellenfeest?
Bam heb je het geredt vannacht? Ik lag om half 9 al te slapen op de bank, dus hier geen schaatsen gezien.

Naat wat leuk dat je ouders jullie meenemen op vakantie! Gaat Naatieman ook mee? Bevalt je nieuwe werk?

Ik heb een datum voor de (.)(.) operatie. Ik zal het wel even op hyves zetten. Dat wordt leuk shoppen voor de zomer .
Wow spannend Juud, mooie bikini's kopen voor de nieuwe boobs
Ik zie de datum nog niet Juud, maar fijn dat ie in zicht is!!

Fijn weekje weg gewenst. Vandaag alles inpakken? Klus is dat toch he? Is het ver rijden?

CV kan idd goed tekenen, heeft grafische school gedaan.

In huis; badkamer vernieuwen, zolder isoleren, dubbel glas aanbrengen, schilderen, nieuwe vloeren, evt. een aanbouw...

Eerst even de begroting afwachten van de aannemer.
Jinny, hoe gaat het nu met het zalfje indoen en helpt het al een beetje?

Amalia, sterkte met AM-er zijn, dat is vast pittig met de dikke buik.

Juud, ah fijn dat je operatie gepland staat. Ben je er ook bang voor of niet? Voor de operatie bedoel ik. Hoe lang duurt het voor je hersteld bent?

Compu, haha je vent volgen op Twitter. Romantisch

Bambino, heb je de gouden plak nog gezien?

Enka, knap hoor, fietsen zonder zijwieltjes!
Stressed is just desserts spelled backwards
Suze, veel plezier!!!!!!

En Bam, het schaatsen gered?

Compu, wat leuk een stripverhaal! Kanhij zo goed tekenen? Sterkte!

Juud, wat spannend van dat shoppen (nou ja, wat er voor moet gebeuren). Een datum, echt concreet!!! Ik houd het simpel met de ontbijtjes hoor, dek de tafel feestelijk en heb verschillende broodjes, beleg, koekjes en zo, yoghurt, fruit, muesli, eitjes, gewoon het gebruikelijke.

Enka, wat knap van T.! En het ontbijtmysterie opgelost, het is dus gebruikelijk hier .

Hel, hoe gaat het? Al even niet gezien hier. Hoe bevalt het als kostwinner?

Net naar de dierenarts geweest, de wond geneest goed gelukkig.

Met jongste gaat het ook goed. Het ziet er al veel beter uit. Lang leve de tip van Vish (ben je echt dankbaar voor de sodatip). De zalf is niet echt een drama, gelukkig. Ik krijg er handigheid in.
Jah Gezien! Spannend, de moeite waard om op te blijven.

Jinny: Fijn dat het beter gaat met de jongste en de kater.

Man al weer thuis?
Wij gaan zo naar de Bios, film van de kleine ijsbeer!

Heb er zin in!
Oh wat leuk Bam, erg gezellig! Gaan julie met z´n drieen?

Man weer thuis gisteravond na een behoorlijke vertraging. Nu is ie weer aan het werk, komt laat thuis vanavond.
Val niet in slaap tijdens de film
Kwam even gluren hoe het met de kleine piemel ging Fijn dat het goed gaat Jin!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hoi,

Ik kom kijken hoe het met jongste en kat van Jin gaat.

Jin, fijn dat het beter gaat met je jongste. Ik had zo met hem te doen en met jou.

voor je man. Ook weer gehad.

Gelijk maar even bijlezen, als ik hier toch zit

Gisteren in Brabant geweest, gezellig. Operatie van schoonma wordt een week uitgesteld, omdat ze in het bloed een 'vreemd' stofje hebben ontdekt wat ze eerst moeten onderzoeken.

Amaal, goed nieuws dus van B. zijn heupen. Fijn!

Bridges, gefeliciteerd met je neefje

Mal, nog gefeliciteerd .

Ach, jouw omaatje. Je bent in ieder geval bij haar geweest. En Jonathan die niet de auto uit wilde

Enka, knap van T. hoor!

Compu, voor jou

Bam, hé gezellig naar de bios.

Goed weekend nog meiden.
Dank voor het gluren Vish . Morgen moet hij weer voor controle naar de arts.

Kokos, klinkt gek dat stofje. Maken jullie je zorgen? Fijn dat het gezellig was in Brabant.
Jin, van dat stofje begrijp ik het ook niet helemaal goed, ze wist ook niet meer. De catherisatie staat nu op 4 maart gepland. We maken ons geen zorgen, zijn er wel mee bezig. Ik ben wel blij dat ze verder onderzoek hebben gedaan. Er kan een blokkade zitten, het kan een slechtwerkende hartklep zijn of het hart heeft geen kracht genoeg om het bloed rond te pompen. Dan is het een kwestie van 'ermee leren leven'.

Ze heeft harttabletjes nu en merkt dat ze rustiger is.
Toch spannend Kokos, de catherisatie.

Bam, was de film leuk? Vond J. hem ook leuk?

Vish, ramptoeristje. Kom je vaker bij dit soort gevalletjes langs? Dan weet ik wat ik moet posten.

Gaat ie goed met jou en Nemo? Mis je het hier of niet?

Mal, wij twitteren eigenlijk alleen maar en praten niet. Lekker modern toch.
Kokos, toch spannend. Sterkte, ik hoop dat er snel duidelijkheid is!

Compu, heb je een leuke dag gehad? Hoe gaat het op dit moment met cg? Wanneer moet je weer naar de verloskundige of gyn?

Juud, ik had het al eens gevraagd, maar heb jij een goed recept voor een lactosevrije taart?

Mijn omaatje is vandaag jarig, negentig en ze heeft de kat gekregen. Ze moest er even aan wennen maar nu vindt ze het toch wel lollig geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven