Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
en nu moet ik weer heel hard lachen.
Nou heb ik em zelf ook in mijn hoofd .

Bam, is vent weer wat beterderder?
Al hou ik niet van David Hasselhoff, dat liedje vond ik wel echt heel grappig. Gewoon zelfspot enzo

Jaaah, Tim zei net 'mama'.

En Ireen Wust heeft goud! Ik dacht dat ze het nooit haalde.

Jin, nog gefeliciteerd met je oma.

Bam, de uitslag van 'het stofje in het bloed', dat wist ze dus niet. We zouden telefonisch contact houden; ik moet haar nog bellen.

Grappig hoe enthousiast ze altijd op de juf reageren.

Star, wat leuk dat Ceetje aan het logeren is.

Lekker fluffen met je jongste.

Bridges, mooi nummer. Wij hadden 'the way you look tonight' van Elton John en 'You've got a friend' (James Taylor)
Jeugdsentiment weer te koop:

Stressed is just desserts spelled backwards
Hi Mal. Dat is écht jeugdsentiment
Lianne maakt een tekening voor opa en oma morgen, ze gaat logeren. Zegt ze:"Dan zijn jullie met zijn drietjes mama, Sita en Maatje zijn ook thuis als ik weg ben. Dat is wel gezellig voor je"

quote:amalia schreef op 21 februari 2010 @ 22:14:

I was made for loving you? Wel lekker hard, goeie binnekomerDie had mijn collega afgelopen woensdag op haar bruiloft bij binnenkomst. Maar dan een ontzettend mooie langzame versie. En bij het weggaan had ze dus de 'gewone' versie.
Goedemorgen trouwens.

Even verder bijlezen.
Nee hoor Mal, mijne waren roze met diamantjes en strikken
Bling, bling Star

Goeiemiddag Naat, lekker weekend gehad?
Bridges, leuk muziek uitzoeken voor het trouwen! Wij hadden phill collins

Star, heeft Ceetje lekker geslapen bij oma en opa? Hoe is het met Eetje? Alweer wat beter?

Amalia, hoe is het met je? Met je zwangere buik? Heb je al een mooie buik?

Kokos, wat goed van Tim! Mama, is toch wel heel speciaal als ze dat zeggen!

Jinny, hoe is het? Ga je nog wel eens hier naar toe voor de Hema? Of laat je alles opsturen?

Mal, fijn dat houbahop/hap (what ever) het zit nu mooi in mn hoofd.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag

Bam doe je nog goede zaken met de giraf? Gaat het goed?
quote:Star schreef op 22 februari 2010 @ 12:03:

Nee hoor Mal, mijne waren roze met diamantjes en strikken

Die verkopen ze daar ook weer, voor maar 39 euro!

Filmpje op de groep van slappe lach Jonathan
Gister lekker met de jongens naar het zwembad geweest. Was erg leuk, maar dat hadden meer mensen bedacht, dus het was heel druk.

En ik heb kaartjes voor we love the 90 party! Echt supercool! Met Snap, twenty 4 seven, 2 brothers, t spoon enz..

Ik heb er helemaal zin in. Alleen het is pas in mei.
Naatie, leuk zeg! Happy Hardcore! ik zou zo meegaan.
Wat een schattig filmpje, echt lol om die stomme Pingu
Toen het net begon lag hij helemaal in een deuk. Hij viel gewoon om!
Whahahahaha jammer dat dat dan weer niet op film stond.
Kun je achterhalen welke versie dat was Naat? Zou hem graag eve hoen...

Star: jammer van ziekige eetje. Gelukkig Ceetje logeren dus uitgebreid de tijd om te fluffen...

LA Gear: haha wilde ik ook maar kreeg ze nooit. Waren toen nog vrij duur geloof ik...

Mal: geweldig filmpje! Lekker aanstekelijk!
Pfff dochter zit weer in een faaaaase. Zeer dwars, met continu huilen en smijten met dingen. Is verkouden dus denk dat ze even niet lekker in vel zit. Tijd voor
Ohm ohm ohm Bridges!

Wel, zover ben ik bijgelezen. Erg. Heb het echt idioot druk op werk en thuis nog steeds internetloos. En ik vind het drie keer niks. Verder alles wel okee. Niet zo erg vrolijk thuis (vriend en ik; Maatje hobbelt gewoon lekker door gelukkig), zijn elkaar door alle drukte en zorgen een beetje uit het oog verloren lijkt wel. En ik moet ongesteld worden. Dus. Volgende keer blijer bericht hoor, haha!
voor jou dan Hel! Dat de stralen van een zonnetje dat weer snel mag komen jullie elkaarook weer laat zien!
Naatie, wat leuk zwemmen! Dat lijkt me echt heel erg leuk. Nog nooit met beide jongetjes gedaan (voor huis van jongste). Lijkt me echt erg leuk! Oh en dat feestje, gaaf!

Ik laat hema niet opsturen hoor, alleen als ik er live ben . Duurt denk ik nog wel even voor we gaan.

Hel, dikke voor jou. Jij hebt gewoon voorjaar nodig denk ik.

Bridges, sterkte met de faahaase. Vermoeiend pffff.

Mal, haha die shoes, grappig.
Haaaa, dat was gezellig met Mamax en kindjes. Wat een zoetjes heeft zij toch. En die van mij zijn dan ook zo aardig met hun speelgoed .

Nee viel wel mee hoor, beetje drakerig af en toe. Delen met eigen dingen is ook moeilijk...

Fijn, ik weer een echt raam in de auto. Anderhalf uur daar gezeten met 2 koters, maar die waren superzoet, dus daar ben ik trots op

Voelt wel weer zo veilig!

Ik ken dat nummer van get into my car gelukkig niet, dus heb het niet in m'n hoofd Maar jullie nu weer wel hè? Hoebahop zit dan nu wél in mijn hoofd... Ik hoop maar dat Bridges snel muziek heeft gevonden ha ha
voor Hel. Mare mss deze vakantie een nachtje logeren zodat jullie lekker met zijn 2en kunnen eten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven