Good Luck
dinsdag 16 februari 2010 om 14:58
Ik vind niet dat Amalia zeurt, Kokos. Het enige dat ze gezegd heeft is dat ze de sneeuw spuugzat is (ik weet de precieze woorden niet meer, maar daar kwam het op neer), en dat ze vond dat juf het slecht oploste op school. Toevallig ben ik het dan met beide met haar eens.
Daarbij maakte ze nog de opmerking dat ze sowieso niet zo van stoeien houdt, dat mag toch?
Daarbij maakte ze nog de opmerking dat ze sowieso niet zo van stoeien houdt, dat mag toch?
dinsdag 16 februari 2010 om 15:06
Hel, nogmaals, mijn zinnetje naar jou was echt heel grappig bedoeld. Je bent wel de laatste van wie ik een "sneer" verwacht en ook naar wie ik sneer . Excuses .
Ik kan nog steeds hard om de situatie lachen (soms dan haha).
Amalia, sorry als ik je heb aangevallen. Ik was benieuwd, en heb mijn mening gegeven zonder te oordelen. .
Ik kan nog steeds hard om de situatie lachen (soms dan haha).
Amalia, sorry als ik je heb aangevallen. Ik was benieuwd, en heb mijn mening gegeven zonder te oordelen. .
dinsdag 16 februari 2010 om 15:14
Ik wilde ook niemand aanvallen hoor, alleen illustreren dat sommige meisjes, net als jongens, graag stoeien. En mijn zus en ik waren heel fel op elkaar en dat was idd niet stoeien. Maar nu doen we dat niet meer hoor, knijpen en haren trekken
Zo en nu allemaal weer lief en voor iedereen.
Zo en nu allemaal weer lief en voor iedereen.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 februari 2010 om 15:25
IK VIND SNEEUW STOM! En ik vind het ook stom dat er morgen nog veel meer komt. En als ik van zulke winters zou houden was ik wel in Zwitserland gaan wonen.
En mijn kind verteld nooit wat over school en dat vind ik ook stom. Heur standaard antwoord is "weet ik niet meer", stom dus.
En ik vind nog veel meer stom, stom, stom, stom....
Dus.
En mijn kind verteld nooit wat over school en dat vind ik ook stom. Heur standaard antwoord is "weet ik niet meer", stom dus.
En ik vind nog veel meer stom, stom, stom, stom....
Dus.
dinsdag 16 februari 2010 om 15:28
Laten we afspreken dat we het niet eens met elkaar hoeven zijn, dat kan ook niet met zoveel tegelijk. Maar zeggen dat iemand moppert/zeurt oid, dat is gewoon niet zo aardig. Dat is mijn mening. Ik zeur en mopper namelijk best veel en ik zou dat ook niet zo leuk vinden om te lezen.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 februari 2010 om 15:30
Ik vind Amaal stom omdat ze stoeien stom vind, ik vind Kokos stom omdat ze olie op vuur mikt, ik vind de juf van L stom omdat ze het stom oplost, ik vind Hel stom omdat ook zij stoeien stom vindt en ik vind Mal stom omdat ze haar zus vroeger in elkaar beukte.
En had ik al gezegd dat ik sneeuw stom vind???
Who's next? Kommmmmmeeeerrrrrmmaaaar in, ik kan je hebben!
dinsdag 16 februari 2010 om 15:35
quote:Suze2 schreef op 16 februari 2010 @ 15:30:
Ik vind Amaal stom omdat ze stoeien stom vind, ik vind Kokos stom omdat ze olie op vuur mikt, ik vind de juf van L stom omdat ze het stom oplost, ik vind Hel stom omdat ook zij stoeien stom vindt en ik vind Mal stom omdat ze haar zus vroeger in elkaar beukte.
Ik vind dat jij zeurt, want jij zit volgende week gewoon in de zon. En dat vind ik pas Stom!
Ik vind dat jij zeurt, want jij zit volgende week gewoon in de zon. En dat vind ik pas Stom!