Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star_2 schreef op 26 februari 2010 @ 08:22:

Spannend, ben je niet bang dat hij papa alles gaat vertellen?

Shit, mijn kind wil naar K3.Mijn kind gaat naar K3
Ik heb weer een ziek kind

hoge koorts maar ik weet niet waardoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
O Toby is op tv
quote:Maleficent schreef op 26 februari 2010 @ 08:37:

Ik heb weer een ziek kind

hoge koorts maar ik weet niet waardoor.

Griep? of is hij verder wel vrolijk?

Beterschap!
Hij heeft verder niks. Ik belde net naar het KDV en vorige week had een meisje uit zijn groep ook alleen maar koorts zonder iets anders gehad.
Sterkte daar Mal

Bam, Juul gaat naar K3? Hmm, dacht dat dat een van de voordeel was van jongens; dat je dat hele gebeuren over kon slaan. Helaas dus

Straks mijn grote vent weer bij opa en oma vandaan plukken. Wordt nog moeilijk want hij heeft het daar veel te leuk Ik heb als lokkertje maar een voorstelling hier in het theater geboekt voor vanmiddag. Hopelijk is het wat.

Dit weekend hebben we lekker niets, heerlijk vooruitzicht! Volgens mij gaat het regenen, maar dat voorspellen ze al de hele week en volgens mij gaat het tot nu toe redelijk goed. Dus duimen maar.
[quote]amalia schreef op 26 februari 2010 @ 09:07:

Sterkte daar Mal

Bam, Juul gaat naar K3? Hmm, dacht dat dat een van de voordeel was van jongens; dat je dat hele gebeuren over kon slaan. Helaas dus

Hij gaat naar het zomerfestival . Dat doen we dus heel slim, hebben we alles in 1x gehad
Welke voorstelling ga je Amalia?
ik heb weer een:

quote:Maleficent schreef op 26 februari 2010 @ 08:37:

O Toby is op tv

Cee zei mama ik vind deze leuk.

Ja kind, mama ook
Goede smaak heeft Ceetje
Agos, Jonathan een hangmattie

Beterschap!

Eetje ook nog plakbaby, maar Starman komt straks naar huis en dan ga ik even paar uurtjes werken. Rust
quote:Maleficent schreef op 26 februari 2010 @ 09:25:

Goede smaak heeft Ceetje Ik vrees dat ze gewoon het programma bedoelde
Zo, zondag 27 juni 17.00 naar K3
Mal, bah een ziek kind. Beterschap. Hopelijk valt het mee.

Star, K3 . Is Eetje nog steeds ziekig? Koorts gezakt?

Bridges, krijg helemaal weemoed van al die trouwvoorbereidingen. Ik vond dat echt zo´n heerlijk vrolijke tijd!

Hel, hoe bevalt het als kostwinner?

Amalia, leuk dat L. het zo naar zijn zin heeft!

Compu, oudste speelt veel met lego, kan ook rustig zittend.

Zo, man weer aan de arbeid, jongste speelt lief en oudste speelt ook lief met lego. Eens kijken hoe we de dag leuk doorkomen.
Succes Jin, komt vast goed, de dag begint in ieder geval goed

Koorts is wel lager, maar de paracetamol werkt nog denk ik.
Goedemorgen

Hij is fijn; we hebben een muis in huis. Man was met de verwarming bezig, lekkage en had de voordeur en de meterkast open. Sita kwam binnen met een muis en het beestje dacht: ik ga lekker via de meterkast naar boven. En nu zit 'ie ergens in huis. Fijn.

Van der Sloot schijnt een bekentenis te hebben afgelegd. Nu zijn vader is overleden. Of zie ik dat verkeerd?

Star, leuk, naar K3! voor Eetje.

Bridges en Mamax, ik maak me nog geen zorgen om Tim, maar het viel me op dat mijn nichtje (in maart 1 jaar oud) al net zo ver is als Tim. Ik ging ze vergelijken en dacht: verdorie, Tim is wel een half jaar ouder, loopt hij dan achter? Daar heb ik mee door laten meeslepen, terwijl ik nu denk: zij is een vlotte baby.

Tim is nu 17 maanden oud. Hij zegt wel meer dan papa, mama. Dáá (daar), die, bah, poewá (poes).

Zijn lichamelijke ontwikkeling gaat goed, hij staat steeds vaker los en kan zelf zijn vorkje in zijn mond doen. Ik bekijk het dan nuchter: op dit moment is hij met andere dingen bezig. En dat praten komt wel.

Hel, gaat het weer een beetje?

We gaan naar de markt, al tijden niet geweest. Doei!
Opmerking van Lianne net: het is jammer voor je mama, maar Tim heeft wéér een grote poepbroek
Kokos, ik weet nog dat ik met Mini bij het cb zat met de controle van 1.5 jaar. Toen moest hij 3 voor mij verstaanbare woorden kunnen zeggen. Tim is gecorrigeerd pas 15.5 maand toch? Dan loopt hij dus niet achter volgens het schema van het cb. Volgens mij is hij motorisch ook heel sterk als ik de foto's zie. Dan kan het ook zijn dat hij zich qua taal minder snel ontwikkelt. Maar ik zou me er geen zorgen over maken

Mal, arme J. Is hij beroerd van de koorts of valt het mee?

Mannen zijn met z'n drieen naar de garage. Auto weigert af en toe te starten, dus even naar laten kijken. Lekker, mama gaat met een boek en een kop thee op de bank!
Mamax je hebt meel!

Ik ga zo even zwaan-kleef-aan naar bed doen en doe zelf ook een tuk. Kwart over 5 is wel erg vroeg

Mamax, dank voor je . Ik bedoel het ook zoals jij zegt: Tim is druk bezig met zijn motorische ontwikkeling. Zelf zat ik ook te denken aan het feit dat hij ruim 5 weken te vroeg is geboren, dat zal ook wel meespelen.

Mal, lekker een tukkie doen

CD, gebruik je iets tegen de jeuk van de waterpokken? Knuffel voor Kevin.
Zo. Dat was leuk ochtendje zeg! Ventje vond het helemaal leuk en ik stiekem ook. Best bijzonder om met je zoon je trouwjurk te passen. Jurk wordt geweldig vind ik. haal hem de maandag voor het trouwen op. Verder schoentjes gevodnen voor Fieke! Joehoe! Helemaal blij mee. Zal zo even foto plakken...

Mal: hè hangmattie... Ook met zweterig matje in zijn nek? hopelijk snel beter.

Star: nog steeds plakbaby? Inmiddels ook zweterig matje in je nek? Die Ceetje, goeie smaak. Heb je er al snel in zeg!

Jin: en, lukt het wat?

Kokos: ha die Lianne!

Hé, dat is grappig. Groot en klein...
Schattig!

Lekker geslapen Mal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven