Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 03 maart 2010 @ 21:55:

Valt me ook tegen Star, tsssk.

Ik heb ook niet gestemd. Ik val in een van de 9% van de gemeentes die niet mee doen met de verkiezingen dit jaar

Ik vroeg me af of jij onder N viel met stemmen. Vent z'n oude baas zit daar bij de VVD.

Ik heb wel gestemd, D'66.
Nee hoor, ik zit in B.

De enige gemeente die afgelopen jaar nog geld over had in de kas

Goed gedaan!
WAt je nog meer moeten weten Suze? Compu denkt dat ze een meisje in haar buik heeft en Hel en Helman zijn weer lieve vriendjes van elkaar.
ohh

Vanmiddag had ik een gesprekje met de Juf van Juul.

Ze was vol lof over Juul.

Hij wist al alle regeltjes van de klas precies, en je kon hem niks wijsmaken ( nee, vertel mij wat,zucht..) en ondanks dat hij nog maar 3 weken op school zit, past hij zich uitstekend aan, en is het net of hij al jaren in de klas zit.

Het is normaal gesproken zo dat de grote de kleintjes helpen, maar Juul die wil dat meestal niet, want dat kan hij zelf wel en ipv dat de grote hem dus helpen, helpt hij de grote

Moeders trots dus
quote:amalia schreef op 03 maart 2010 @ 21:59:

Nee hoor, ik zit in B.

De enige gemeente die afgelopen jaar nog geld over had in de kas

Goed gedaan!Omdat de inwoners ook het meeste moesten bijdragen, of zijn ze zo zuinig geweest?
Bam, wat fijn! Doet je dan goed hè, als je ziet dat je kind z'n draai vind?
Zo lief die Juul
Nee hoor, Compu krijgt een jochie, let maar op...(wanneer is echo precies?)

Hel die zal ik eens bellen. Wel lekker dat ze het gezellig hebben daaro
Nee hoor, de meisjes zijn in opmars sinds onze werpsessies
Fijn dat hij het zo goed doet Bam! Ik kijk ook vol spanning uit naar 10 minuten gesprek. Benieuwd wat ze van Jeetje vinden.
quote:mamax schreef op 03 maart 2010 @ 22:01:

Bam, wat fijn! Doet je dan goed hè, als je ziet dat je kind z'n draai vind?

Zeker leuk om te zien.

zeker omdat hij er als laatste van de kleintjes erbij is gekomen en ook de enige is die overblijft, maar dus wel het beste gewend is (doet me goed om te horen ook, dat ik daarin geen verkeerde keuze heb gemaakt, daar twijfelde ik in het begin wel aan
quote:amalia schreef op 03 maart 2010 @ 21:57:

Dit soort. Dat broekje zit heel strak en dan met zo'n luierkontje erin, geweldig!!! Te lief. Hij heeft een lieveheersbeestje en een apenpiraat.

[afbeelding]Is zoiets ook in nederland te bestellen?
www.ebay.nl vast wel Bam
Wanneer mag jij op gesprek Suus? Wij mogen de 17e. Vanomorgen ging het niet zo lekker, Maxi werd op het schoolplein omgeduwd door een kindje. Rode wang en een paar plekker op z'n voorhoofd. Ik kon er niet echt wijs uit worden wie het gedaan heeft (dat vertelde juf niet en Maxi gaf 4 namen op) en waarom. Ik heb het gevoel dat hij toch nog wel wat zoekende is. Maar goed, misschien is dat alleen mijn idee van het weinige wat ik van hem hoor en gaat het in de klas heel anders.
quote:Suze2 schreef op 03 maart 2010 @ 22:03:

Fijn dat hij het zo goed doet Bam! Ik kijk ook vol spanning uit naar 10 minuten gesprek. Benieuwd wat ze van Jeetje vinden.

Wanneer heb je hetgesprek?

Hier doen ze dat nog niet, Juul krijgt ook geen rapport, pas vanaf 5. Hij mag een jaar lekker aanrommelen, en hoeft dus niks. Ze houden wel zijn ontwikkeling in de gaten uiteraard en mocht nodig zijn sturen ze hem. Lijkt me helemaal prima!

Ik begreep bij de meeste wel rapporten toch?
Ik wil gewoon een losse pijamabroek. En dan een effen strak t-shirt erbij. Maar dat vind ik nergens.
Bam, Maxi krijgt er wel een. Alle kinderen die langer dan 3 maanden in de klas zitten. Een rapport is toch hetzelfde als de ontwikkeling in de gaten houden? Alleen nu wordt het vastgelegd.
Ze zijn er niet in de grotere maten Bam, die van B zitten net aan, maar kan nog wel vind ik. En ze waren maar 10 dollar, dus meenemen.

Ik denk ook een jochie bij Compu hoor!

Bam, toch blij dat je deze juf hebt voor Juul? Oh, ik heb morgen een gesprekje trouwens, ben benieuwd. Alhoewel ik een hoop vragen heb hoor, haha.

mamax, ach zielig zeg

Ze hebben het hier gewoon goed besteed denk ik dat geld. Of mss zijn de belastingen hoger? Al vind ik alles meevallen ivm Amsterdam, stelletje plukkers daar...
Ik duik erin. Ga nog even met een kop thee lekker lezen in bed. Welterusten!
Je kan toch tussendoor een gesprek aanvragen?

Ik vraag regelmatig aan de Juf hoe het gegaan is. Hier komt er meestal ook niet zoveel uit, als was erg leuk mama en ik heb fijn gespeeld. Meestal begint Juul een week later te vertellen wat hij een week van te voren heeft meegemaakt op school bwv

Als jij er geen goed gevoel over hebt, gewoon vragen hoor.
Willen jullie niet kletsen tijdens het bijlezen! Zo mis ik van alles! Moest zoeken naar haremdingen die overigens niet mijn smaak zijn.

Zag een opmerking van Star die ik alweer van harte negeer over binnenkanten van armen...

Suus: je klinkt weer helemaal leuk! Foto's van meisjes zijn super! Vooral die tukfoto van meetje!

Verstand van blonderen heb ik niet dus daar hou ik me buiten.

Bokkiespringen doe ik ook niet aan.

Wijs kind heb ik hier wel. Meneer barst van de praatjes! Ik was naar de dokter. Daar hadden vriend en ik het over. Zegt hij; oh mama zei de dokter dat je bactering had?

Bam is trots, dat is mooi! Fijn dat vent het zo goed doet!

Star: fijn dat je nu meer tevreden bent. Hopelijk van blijvende aard!

Hier dus idd waterwratten. Dat komt dus vrij weinig voor bij volwassenen. En ik heb ze. Zyucht. En als ik arm gewoon omlaag hou, zie je het zitten want zit aan buitenkant van de binnenkant zeg maar. Snapt u hem nog?

Niets aan te doen, alleen maar hopen dat ik niet volgende week helemaal onder zit. Heb zalf meegekregen wat huid rustiger moet maken wnt er zitten er al meer in aantocht dus hopen dat die niet gaan ontsteken... Ach... We shall see. Anders maar een joekel van een boeket bestellen...
quote:mamax schreef op 03 maart 2010 @ 22:10:

Bam, Maxi krijgt er wel een. Alle kinderen die langer dan 3 maanden in de klas zitten. Een rapport is toch hetzelfde als de ontwikkeling in de gaten houden? Alleen nu wordt het vastgelegd.Hier doen ze dat dus niet het 1ste jaar, omdat ze anders direct van alles moeten, ik kan me er wel in vinden.
Ik moest van binnen ook een beetje huilen hoor. Thuis wordt hij wel steeds bijdehanter, nu op school nog. Hij is gewoon liever dan goed voor hem is af en toe.
quote:amalia schreef op 03 maart 2010 @ 22:10:

Ze zijn er niet in de grotere maten Bam, die van B zitten net aan, maar kan nog wel vind ik. En ze waren maar 10 dollar, dus meenemen.

Ik denk ook een jochie bij Compu hoor!

Bam, toch blij dat je deze juf hebt voor Juul? Oh, ik heb morgen een gesprekje trouwens, ben benieuwd. Alhoewel ik een hoop vragen heb hoor, haha.

Ze heeft duidelijk niet gestudeerd om met ouders om te gaan .

Maar voor Juul is ze geweldig.

Het is en blijft een wazig mens, maar het went.

En zolang ze goed is voor Juul, zal ze mij niet horen.

mamax, ach zielig zeg

Ze hebben het hier gewoon goed besteed denk ik dat geld. Of mss zijn de belastingen hoger? Al vind ik alles meevallen ivm Amsterdam, stelletje plukkers daar...
O Mamax, over dat schoolgeld, wij betalen dus echt 330,- per jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven