Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 07 maart 2010 @ 09:05:

Nadeel van slipper vind ik dat mijn enigzins motorisch gestoorde dochter ze waarschijnlijk om de meter verliest. Dat loopt niet lekker door zeg maar

Check.

Vorig jaar een paar onwijs leuke Havaiannas voor Ceetje gekocht, kan er niet op lopen.
Ik denk dat je Mal heel erg gekrenkt hebt Suus, ze blijft maar met andere lelijke slippers aankomen
Ceetje stuk beter, die wil ook verven. Magnie
Ik denk het ook Star . Ze is vast hastikke trots op die schoenen.

Mal, sorry als ik je in je diepste gevoelens voor je lelijke slippers geraakt heb. Het was niet mijn bedoeling je pijn te doen. Ik wilde jullie alleen behoeden voor een big mistake. Dikke kus en veel liefs he!
Achgossie, jij bent ook wel een loeder van een moeder he? Ben je ziek mag je nog niks...
Als je wil verven ben je niet ziek

Ik eet mijn broodje filet op en dan gaan we naar oma, dus ze is al blij zat
mijn vakantie gaat definitief door zie hyves
Stressed is just desserts spelled backwards
Jaaaaaaaaaa wat leuk Mal!
Ha, mijn oudste loopt al 2 zomers op Havianas. En jongste ook, met zo'n stukje achter. Maar dat loopt hij steeds los en dat zit het niet meer lekker. Irritant dus.

Ha, ik duik de tuin weer in. Kinderen in de zandbak, mams op een bankje met de Linda (kwam erachter dat ik die nog helemaal niet uit had, hoera!).
Jee... Ben ik ff blij dat ik straks al een vent gestrikt heb... Mijn birkenstocks gaan gewoon mee op vakantie. En dan niet die van de Scapino, maar het teenslippergeval zeg maar. En ja dan met nagels gelakt en eelt weg dus dat kan vind ik. En anders maar sexloos... Gelukkig denkt mijn man er anders over...

Maar goed, ik wil iets dichts erbij....
voor de vakantie van Mal!!!

en

voor Ceetje die aan het opknappen is!
En jeeeeeeuj voor Eetje die een tand heeft
En boe voor de Birckenstocks die toch mee gaan op vakantie

Ik wil ook naar de WARME zon. Net anderhalf uur buiten gezeten in de zon, maar ik had het wel koud hoor!

Die Scholl slippertjes zijn ook leuk. Was ook een ander merk die van die leuke had toch Suze?

Ik kom even kijken hoe het met Ceetje gaat.

Fijn Star, dat het weer goed gaat en JIPPPIEEE voor Eetje.
Dank Kokos, dat is lief van je
Oja die Scholl kleppertjes waren leuk idd!
Heeft Eetje al een tandje, dat had je dus goed gezien Star! En fijn dat Ceetje weer wat opknapt.

Jonathan is helemaal doodop. Vanmorgen heb ik met hem gezwommen en vanmiddag zijn we naar het bos geweest wandelen en eendjes voeren. Zat 1 zo'n kutgans bij die me stalkte en in mijn uggs beet, ik haat ganzen.
Zo daar ben ik weer

Was vandaag voor mijn werk naar de voorjaarsbeurs en dat is zo leuk!!!

Ook goed voor je lijn, vergeet altijd de tijd en te eten

Krijg allemaal nieuwe producten en nieuwe leveranciers, ben helemaal stuiterig, hahaha

Zal eens kijken of ik nog terug kan lezen.

Had al via sms vernomen dat het met ceetje weer de goede kant op ging.
Joehoe! Tand voor Eetje! Dat is mooi! Op naar het hele gebit!

Fijn dat de beurs leuk was Bam! Daar krijg je dan echt weer nieuwe werkzin van zo te horen! (Alsof jij geen werkzin hebt )

Mal: J. lekker in bed dus? Haha je uggs gebeten... Stomme ganzen.

Hier weer iets stoms... Heb ziek kind. Ties vanmiddag koorts, moe, koud, klagen over pijn in buik en keel... Heb het even zo gehad met al dat gedoe. Zal blij zijn als het woensdag is! Morgen afspraak maken met dokter, hem even na laten kijken. Hopelijk kunnen ze iets voor hem zodat hij goed opknapt oor woensdag. Net dus wel buurvrouw gevraagd om hem op te vangen als het woensdag echt echt echt niet gaat... Maar daar gaan we maar niet vanuit...
O nee Bridge ik hoop dat ie heel snel opknapt (binnen nu en 2 dagen).
Ojee, Bridges, dat is mooi Kut. Hopelijk knapt hij heel snel op. Beterschap.

Mal: las even tussen de regels door, geweldig. Je hebt het verdiend.

Amalia: Fijn dat het goed gegaan is met L, hadden ze nog leuke dingen gedaan op het feestje.

( was gisteren trouwens leuk met kleren aanzwemmen, wat leren die kinderen snel zeg)
Tsja. Het is zowat ongelooflijk wat er allemaal aan "dingetjes" gebeurt nu. Heb het er echt wel mee gehad. Wij grappen al steeds dat als wij eenmaal getrouwd zijn, dat hele huwelijk daarna een makkie is
Dat hoort er ook wel een beetje bij. Zolang de dag zelf maar perfect is, zeg ik altijd maar.

Hebben jullie ook speciaal vervoer?
Het weer ziet er in ieder geval goed uit voor woensdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven