Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Grappig zeg, ik had weer een meisje verwacht!

Noteert nog maar een keer dat ik het altijd fout heb, en dat je altijd dat krijgt wat ik niet voorspel
Stressed is just desserts spelled backwards
Ha, ik dacht het al. Wat goed dat alles er goed uit ziet!

Hier gaat het nog niet echt lekker. Vanmorgen de HA post gebeld. Werd om 5 uur wakker met ontzettende krampen in m'n onderarmen, borst en rug. Na een minuut of 10 vent toch maar wakker gemaakt, vond het toch wel eng. Na gespuugd te hebben om 5.45 toch de HA maar gebeld. Na een kwartiertje werd ik teruggebeld, toen werd het gelukkig al minder. Huisarts denkt dat het een hyperventilatieaanval in m'n slaap is geweest. Nog nooit gehad.

Ik zit voor de rest in het midden. Wel een dure zonnebril, maar geen jurk van 275 euro. Daarvoor vind ik teveel leuk.

Hel, Maxi tekent ook nog niet veel meer hoor. Laatst een keer uit zichzelf een duikboot, maar verder niks.

Mal, arme Malman, wat wordt hij straks raar aangekeken daar Verteld hij ook echt spannende dingen of slaat het nergens op?
Mamax, wat naar. Ben je nu nog verder niet opgeknapt? Duurt wel lang zeg!

Hij zegt weinig spannende dingen hoor, meestal is het werk gerelateerd, dus hij spreekt voicemails in van klanten en dat soort dingen. Wel handig dat hij nooit verborgen kan houden voor mij dat hij vreemdgaat, want alles waar hij overdag druk mee is komt er 's nachts weer uit
Compu: Wat leuk!!! En wat fijn dat alles goed is

Mal, wat fijn dat ze nu snel met Malman aan de slag gaan van dat geklets, kan je ook gesprekken met hem voeren dan of is dat er 's nachts niet bij?

Hoe is het vandaag met de kleine man?

Amalia, fijn dat alles goed was, hebben ze nog wel verteld waar het nou aan kon liggen dat het zo verhoogd was?

Mamax, hoe is het met je?

Suze, hoe is het met de Dixie of is alles alweer opgelost?

Hel, gelukkig nog een krasser

Nou ik ga even eten
Oh net te laat zie ik alweer.... sjips Mamax, gaat dus nog niet veel beter.

Eeen duikboot??? Wauw!
Enka, nee ik kan niet echt gesprekken voeren met hem. Soms slaapwandelt hij er een soort van bij en dan moet ik hem wel weer terug in bed praten, dat lukt dan wel, maar hij weet er de volgende dag niks meer van. Soms is het wel grappig, maar het is ook wel erg vermoeiend hoor. Het is eigenlijk bijna niet te doen om een hele week samen in bed te slapen, daar is hij veel te druk en lawaaiig voor. Hij pakt me ook vaak vast en dan schrik ik me kapot. Dus ik slaap ook vaak op een matrasje naast hem, dan slaap ik een stuk beter en zijn we toch samen.

Hij heeft in zijn vorige huis wel eens alle blouses uit zijn kast in de woonkamer gehangen bijvoorbeeld. Wist hij de volgende dag ook niks meer vanaf.
Nu gaat het wel weer beter hoor. Beschuitje van vanmorgen zit er nog steeds in. Moeder en schoonmoeder hadden dit virus een paar weken geleden en die hebben er 2 weken last van gehad. Ik zit nu op dag 4, vind het wel meevallen dus.

Ga even broodje uit de oven halen en lunchen, Mini gaat zo weer naar school. Maxi is lekker een dagje vrij.
Wat gaaf voor Compu, leuk hoor! (maar wil ze het nieuws wel hierop hebben? Ik las wat regels terug dat ze het wel op de groep wilde vertellen)

Mal is Malman nu voor meerdere dingen onder controle, zijn slaapapneu en zijn darmen toch? Mooi wagen en de sandaaltjes vind ik ook leuk, heb je ze "bij ons" op het plein gekocht?

Bam wat fijn dat je je weer beter voelt en je weer zo lekker aan het sporten bent. Ga je 's avonds of als Juul naar school is?

Wat een leuke jurkjes en schoenen (ik vind ze leuk Mal) zie ik voorbij komen. Nog even en ik mag ook weer wat nieuws kopen, ben benieuwd welke maat het dan wordt...

Schrikken was dat Mamax vannacht. Ik wist ook niet dat je je dat in je slaap kunt krijgen, ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Ik ben voor Sjimmie een nieuwe kamer aan het maken, dus druk druk druk. Ik heb bedacht dat ik voor mijn operatie twee kamers opgeknapt wil hebben maar ik ben bang dat ik dat niet ga halen.
Juud, ja, hij is nu voor het slapen naar een slaapstoorniscentrum en omdat hij al sinds september darmproblemen heeft ook hier in het ziekenhuis bij de maag-darm poli. Sandaaltjes inderdaad bij jou op het pleintje gekocht.
Jahaaaaa!!! Een jongetje!! (drie beentjes dus ). Gefeliciteerd meis, er zal wat van je af vallen nu lijkt me!

Jeetje Mamax, wat een toestand vannacht. Hyperventileren in je slaap, bizar... In combi met benauwdheid en verkoudheid kan ik me er wel wat bij voorstellen. Kans op herhaling? Duiboot, stoer!

Mal, voicemails van klanten! Wij werden van de week wakker van Maatje die al slapend meldde dat we op wee wee wee punt kaa er oo punt kindertijd punt en el moesten kijken. (en ze kijkt echt heus waar alleen 's morgens een kwrtiertje tv...)
Ze schreef dat ik het mocht posten. Als het nou toch een probleem is kan iemand me dan ff sms'en? Ga dutje doen met Meetje nu....
Nee sorry, dat is dan grappig, zo'n babbelende kleuter 's nachts, maar wat Malman heeft is wel heftig zeg (voor jou mss nog wel meer dan voor hem). Hoop dat ze hem goed kunnen helpen. Vriendin van mijn moeder heeft ook zo'n maskertje als waar Compu het over had, en dat helpt heel goed.
Dut ze Suus.

Je vroeg nog naar vakantie trouwens, zet wel even op de groep.
Darn, al weer wakker moppie. Geen dutje dus helaas.... Dan ga ik stoofvlees maar opzetten.
Hel!
Hel!
Joehoe leuk een jongetje, fijn voor ze!
Bummer Suus. Maar stoofvlees is ook lekker.
Ik sport wanneer ik zin/tijd heb. Ik moet van mezelf 2 uur minimaal in de sportschool doorbrengen, alles wat meer is is meegenomen. Dinsdagavond is mijn vaste sportavond, woensdagavond probeer ik te gaan en op vrijdagochtend probeer ik te gaan. Ik heb nu ook zaterdagochtend gepland staan, maar dat kan zo maar veranderen door werk of wat anders wat op mijn pad komt!

De keren dat ik ga, ga ik meestal wel 2 uurtjes!
Heel lekker, kan je een pannetje komen brengen?
Juud: Spannend voor je, begint echt al op te schieten, leuk vooruitzicht ook, om nieuwe dingen te gaan shoppen!

Mal: fijn dat er wat aangedaan kan worden, als het apneu is. Hopelijk dat het dan beter met Malman gaat.

Ik kan ook zo kletsen in mijn slaap, het is gelukkig wel een stuk minder geworden. Vroeger werkte ik in een cafetaria en dan ratelde ik alle bestellingen s'nachts op incl het bedrag
Is dat te doen, twee avonden achter elkaar sporten Bam (zit er ook over te denken)?
Heeft er iemand die zaterdag naar de meeting komt, oude rollen behang over, waar je van wilt?
quote:Helenita2 schreef op 25 maart 2010 @ 13:19:

Is dat te doen, twee avonden achter elkaar sporten Bam (zit er ook over te denken)?Ja hoor, ik vind juist wel lekker, want dan zit ik nog wat in de mood, heb nadien wel een beetje zwabberbenen, maar dat is een kleinigheid . En omdat ik het mezelf niet verplicht om meer dan 1x per week te sporten, voelt het ook niet als "falen" als ik eens een keer niet de dag erna ga
quote:Suze2 schreef op 25 maart 2010 @ 12:21:

Ik heb nieuws: Compu staat in de Hema bij de ............. Jongens kleertjes!!!!!! En alles ziet er goed uit! Die CGtje heeft straks gewoon een broertje!Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goeeeeeed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven