Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
quote:mamax schreef op 25 maart 2010 @ 12:36:

Ha, ik dacht het al. Wat goed dat alles er goed uit ziet!

Hier gaat het nog niet echt lekker. Vanmorgen de HA post gebeld. Werd om 5 uur wakker met ontzettende krampen in m'n onderarmen, borst en rug. Na een minuut of 10 vent toch maar wakker gemaakt, vond het toch wel eng. Na gespuugd te hebben om 5.45 toch de HA maar gebeld. Na een kwartiertje werd ik teruggebeld, toen werd het gelukkig al minder. Huisarts denkt dat het een hyperventilatieaanval in m'n slaap is geweest. Nog nooit gehad.

He gets, dat is even schrikken. Hoe komt het denk je? Maak je je erg druk om je vader? Rustig aan meid!
quote:Helenita2 schreef op 25 maart 2010 @ 12:52:

Mal, voicemails van klanten! Wij werden van de week wakker van Maatje die al slapend meldde dat we op wee wee wee punt kaa er oo punt kindertijd punt en el moesten kijken. (en ze kijkt echt heus waar alleen 's morgens een kwrtiertje tv...)Jaja en dat moeten wij nu zeker geloven?
Mmm, misschien toch maar gewoon doen dan, die 2 avonden achter elkaar. En wat jij zegt, 1x per week is natuurlijk ook prima (sowieso beter dan 0 keer ). Wil dan ma en/of di uit werk sporten. Goed voornemen voor het voorjaar.
Echt waar hoor Star.
hahaha
mamax: had er overheen gelezen, dat klinkt wel heftig, rustig aan. Beterschap!
Pfff heftig goed voornemen van je Hel, gezien jouw werktijden.
Heb gescoord hoor! Voor de drie benen haha. Echo-mevrouw zei na 5 min. dat ze er echt niet meer omheen kon. CV trots over erfelijkheid beginnen natuurlijk (cliche he..).

Prima dat het hier staat hoor. Ik schreeuw het desnoods van de daken. Wel helder van Juud.

Dank voor het posten Suus!

Ik ga nu even plat, maar om het lukt om mijn rust te vinden..?!
En het belangrijkst, ik ben natuurlijk heel BLIJ dat alles goed is!!!
Ga maar lekker dromen over driebenige mannen Compu
quote:compu schreef op 25 maart 2010 @ 13:43:

En het belangrijkst, ik ben natuurlijk heel BLIJ dat alles goed is!!!dat is ook het belangrijkste! Wat leuk. Ik vond je al zo leuk met Jonathan dus dat gaat helemaal goed komen, jij bent straks een jongens en meisjesmama
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat hoop ik ook HEEL GAUW voor jou, lieve Mal!!
Ja Compu! wat goed! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is, en jongetje natuurlijk ook leuk! (Ah, ik voel een voetbal-tenue aankomen straks ) Super!

Mamax: jee dat klinkt heftig... Vervelend zeg... Dag 4, hopelijk ben jij er sneller vanaf!

Mal: Fijn dat Malman opgelucht is. Op welke termijn gaan ze dat doen?

Hel: haha, geweldig geklets van Maatje!

Bam: jee jij bent echt stoer! Ik hield 3 kwartier niet eens vol... Complimenten hoor! (maar dat had ik al gezegd maar komt het misschien extra goed over... )
Het is pas knap als ik het ook daadwerkelijk volhoud. Maar dat heb ik ook al vaker gezegd
WHA-HA-HA-HA-HA http://www.mamaenzo.nl/we ... /udder-covers-jones/g2099

Udder (Uier) Covers?!?!?!??!
quote:Star schreef op 25 maart 2010 @ 14:52:

WHA-HA-HA-HA-HA http://www.mamaenzo.nl/we ... /udder-covers-jones/g2099

Udder (Uier) Covers?!?!?!??!Proest, dat valt pas op als je zo gaat voeden..
Het is een blauwe dag vandaag, collega had ook een echo (z'n vriendin) ook alles goed en ook blauw.

Leuke uierkleedjes Star
Ha een mooie gezonde jongen! Gefeliciteerd!!! Mag ik even een notitie dat ik een jongen had voorspeld ?

Ik heb trouwens 2 geweldige bedjes , die met dat kruis, hier in huis voor een goeie prijs. Dankzij mamax, top! Ritje noord Holland scheelde me 160 euro. Beterrrr

wat een weer. Krijg helemaal opruimkriebels. 1 schuur, van de 2 hoor, is weer redelijk ok. Oh niet te hard zeggen anders moet ik suze haar schuur ook doen
Heb net nog en publique mijn kalf de uier gegeven, maar niks geen uierkleedje hoor. Vast door een zogenaamd lollige man verzonnen

Net met twee lieve meisjes bij de Mexicaan gegeten; braaf zijn ze toch
Joehoeoeeohoeoe, iedereen weer weg nu ik er ben?
Lief is dat hè Star, als ze zo goed mee eten buiten de deur
Goede deal dus! leuk. mannen ook blij?

Andere bedjes al verkocht?

Jij al mail gehad van Arjan?

Juul zit Orka hoog nu. Wij gaan misschien stoppen, want die tijd is echt killing voor het humeur van man & kind .

Wij hebben hem al een paar keer laten zitten in deze groep, dus wel jammer als hij weer in dezelfde groep blijft. Echt nieuwe dingen leren doe je dan op den duur niet meer!
quote:amalia schreef op 25 maart 2010 @ 19:17:

Joehoeoeeohoeoe, iedereen weer weg nu ik er ben?Wij zijn net terug van even winkelen in een naburige stad. Ik mocht tot een bepaald limiet, kon ik weer niet slagen voor dat bedrag, jammerrrrrr, wel een gave jeans gekocht van Tommy. Bij de Bijenkorf echt een hele mooie leren jasje gezien, hadden ze DE kleur niet in mijn maat maar goed, Malman heeft nieuwe schoenen en slippers voor op vakantie. En lekker buiten gegeten op het terras!
Stressed is just desserts spelled backwards
Compu, wat geweldig dat alles zo goed is!!! Wat zul jij lekker slapen vannacht! Of juist niet . Man ook wat rustiger nu? Ik ben echt heel erg blij voor jullie!

Mal, klinkt ondanks de niet-geslaagde-koopjes toch als een lekker middagje!

Amalia, leuke bedjes! Fijn dat je geslaagd bent.

Star, leuk zo bij de Mexicaan eten! Wat eet Ceetje daar dan?

Enka, ik vind het leuke schoenen en zeg Doen! Blij dat man weer thuis is? De thee is erg lekker trouwens en heel Hollands, ik geniet avn een bakkie!

Bam, ik wilde je ook een veer in de reet stoppen net als Bridges, maar het staat er zo lullig . Toch heel knap van je!

Bridges, ik ben het even kwijt. Ben je alweer aan het werk? Balen van tante trouwens. Als ik nog iets moet doen moet je het echt zeggen hoor!
quote:amalia schreef op 25 maart 2010 @ 16:23:

wat een weer. Krijg helemaal opruimkriebels. 1 schuur, van de 2 hoor, is weer redelijk ok. Oh niet te hard zeggen anders moet ik suze haar schuur ook doen Kom d'r maar in mop! Gezellig! Zal ik zondag voor je vrij houden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven