Good Luck
dinsdag 30 maart 2010 om 22:23
Ja hoor, zit ik even lekker te ademen en ontspannen bij yoga, kletsen jullie 4 pagina's vol!
Bridges, hier staan ook 2 chocodingen per kind onder de kerstboom (B blijft het kerstboom noemen ) en uit frustratie heb ik gisteren bij de Appie maar 2 kippen voor vent en mij gekocht
Pff, dat van die huizen.. Is hier ook heel erg. Heel naar is dat hè?
Ik ben moe, sliep bij de ontspanning net al bijna. Trusten!
Bridges, hier staan ook 2 chocodingen per kind onder de kerstboom (B blijft het kerstboom noemen ) en uit frustratie heb ik gisteren bij de Appie maar 2 kippen voor vent en mij gekocht
Pff, dat van die huizen.. Is hier ook heel erg. Heel naar is dat hè?
Ik ben moe, sliep bij de ontspanning net al bijna. Trusten!
dinsdag 30 maart 2010 om 22:23
quote:mamax schreef op 30 maart 2010 @ 22:21:
O zo. Ik had gewoon allebei. Voetenzak is volgende winter ook nog lekker en dan past ze zeker niet meer in die van de Maxi-Cosi. Kun je dan niet beter de Lodger voor de Maxi-Cosi gebruiken en de voetenzak van de Bugaboo kopen?Zo he, als we dr nu nog niet overtuigd hebben...
O zo. Ik had gewoon allebei. Voetenzak is volgende winter ook nog lekker en dan past ze zeker niet meer in die van de Maxi-Cosi. Kun je dan niet beter de Lodger voor de Maxi-Cosi gebruiken en de voetenzak van de Bugaboo kopen?Zo he, als we dr nu nog niet overtuigd hebben...