Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Ja ze hebben een gedeelte waar je kan eten en een bakkerijgedeelte zeg maar? Bedoelen we dezelfde?
Heb voor zekerheid even gegoogled maar denk het wel. Waar je ook klein stukje buiten kunt zitten? Als je richting plein loopt aan je rechterhand?
Star, stom hè dat je dan toch even moet slikken... Mannetje ligt hier wel prinsheerlijk in z'n broer z'n bed

Jin, sta je al te juichen? Morgen eindelijk gips eraf. Wanneer mag hij weer naar de Kita? En Jongste ook alweer maat 92/98! Mijn jongste ook, maar die wordt over 2 weken ook alweer 3!

Enka, helemaal klaar voor de eerste verjaardag van L.? vier je het op de dag zelf?
Ja aan rechterkant inderdaad. Nu was er geen terras hoor

Schattig klein hummeltje in dan toch wel groot bed
Oh mamax: ik heb boven ook voor ieder een doos hoor! met knutsels, en alle kaarten ooit gestuurd en andere emo-zooi die ik echt echt echt niet weg kan doen...
Vrijdag wel terras hoor! let maar op!
Ik denk dat ik ook weet welke jullie bedoelen, wij zitten er ook vaak. Net als bij dat kleine tentje op een hoekje op de winkelstraat van de Hema.

Tentje wat jullie bedoelen had de kip van waar ik werkte
Vrijdag eerste markt toch?
Die kaarten zitten in een andere doos... Wat zijn we erg hè

Terras is tegen de gevel aan een rijtje toch?
kinders hebben een chocopaashaad gehad voor paas. Ties verheugd zich er enorm op en is bijzonder stellig dat wij er ook niks (maar dan ook echt niks) van krijgen. Tot grote frustratie van moeders natuurlijk :-0 Denk dat ik voor man en mij maar zo'n mega versierd paasei koop of zo!

Oh en "vriendje" van Ties kwam hier vorige week voor het eerst spelen. komt binnen. Zo. Wat een klein huis hebben jullie!

Die stimuleren we dus ook niet meer! Vond zijn huis toch al patserig !
Whahahahahaha en bedankt vriendje.
Ja eerste markt dan inderdaad. Zal wel mega druk zijn. Denk dat ik bus maar pak vanaf mijn moeder, scheelt weer parkeerkosten.

Welke bedoel jij Maamax? Die van hoekje van Hemastraat?
Maar was ook nog in jouw dorp (?) Bridge, schattig winkelcentrumpje daar wel
Oh wat leuk! Hoezo was je daar? Ja best leuk hoor, al mis ik stad echt nog steeds! (Al scheelt het wel geld haha)
Weet ik dat, zit me nog suf te prakkizeren hoe die andere heet. Volgens mij zit hij op de hoek van de straat van de Hema en de straat waar het andere tentje zit.
Je dorp was populair! Ik was gisteren vlakbij de Karwei/Gamma/Praxis.
Naar de Tally Ho die in voormalig Bridgesstad mijn maat niet had
Waar is Bam eigenlijk?
quote:mamax schreef op 30 maart 2010 @ 21:42:

Weet ik dat, zit me nog suf te prakkizeren hoe die andere heet. Volgens mij zit hij op de hoek van de straat van de Hema en de straat waar het andere tentje zit.Jij bedoelt die waar je met een wenteltrap naar boven kan? Vitrine met taarten aan de linkerkant?
quote:mamax schreef op 30 maart 2010 @ 21:43:

Waar is Bam eigenlijk?In de sportschool denk ik
En deze wel? Is wel een leuke Tally Ho. Kan het in de stad vaak niet vinden, hangt zo veel! (behalve jouw maat...)

Ah en Mamax ook al helemaal hier! leuk zeg! je moet zaterdag daarheen mamax, dan is er korting!

En tentje weet ik nog steeds niet...
Ja die!
Waar moet ik heen Bridge? Ik was nu bij een meubelmaker, andere tafelpoten halen.
quote:Star schreef op 30 maart 2010 @ 21:44:

[...]

Jij bedoelt die waar je met een wenteltrap naar boven kan? Vitrine met taarten aan de linkerkant?oh die? Moest eens met peuterTies in de stad zo enorm nodig naar wc en redde het echt niet naar hema dus daarheen... moest enorm nodig met peuter helemaal die enorme wenteltrap op omdat alleen boven wc was en geen lift of zo... Pfff... Had het niet meer!
Die ken ik ook, da's onze tweede keus

Dat vond ik ook Bridge, die in jouw dorp is veel fijner!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven