Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
trouwens
quote:Suze2 schreef op 19 april 2010 @ 20:48:

Amaal die wil plek voor een trampo...P'cies,ook meteen even gevraagd
quote:bridges6 schreef op 19 april 2010 @ 20:43:

Star: blgh Eetje aan het spoken. Nie fijn... Wat houdt die methode in?

Niet aan de borst in slaap laten vallen, maar zelfstandig.
Aha trampo en tuinman a la Desperate Housewives
Ha ha ha Amalia, lekker ding dus de tuinman?

Bam, 150 nieuwe artikelen.. Das lekkah veel arbeid..

Je mailde laatst nog over keukentje he? Nu even niet. Misschien als Meetje 2 wordt ofzo. Huis is VOL.

Hmm, mijn baby is lastig. Das nou jammer...
Klinkt op zich goed Star... Maar en het huilen dan?
Sterkte met de lastige babies Star en Suze.

Amalia, fijn van die tuinman .

Bridges, man is morgen nog vrij door die as, ben benieuwd wat ie woensdag moet doen!
Volgens mij is dat een maand geleden ofzo, haha

Hier is het huis ook Vol
Was erg leuk bij de fysio, Jin! Helaas heeft school nog geen plek, dus noodgedwongen weer terug bij onze eigen fysio, waar ze net met veel bombarie afscheid heeft genomen. CG is erg op haar gesteld en andersom (dit heeft wel wat tijd gekost!! we komen er inmiddels 3 jaar!). De nadruk ligt op de ontwikkeling van de fijne motoriek. Ze moet veel spelletjes doen waarbij ze haar 2 handen apart gebruikt. Vandaag hebben we gekleid. Zelf wil ze liever rennen en springen, dat mag dan na afloop. Hierna een liedje, een sticker en dan een dikke zoen! Kortom; een uitje.

Wat doet jouw fysio voor oefeningen met oudste?

Thuis ook ermee door gaan? Begrijpt hij dat ook?

Amalia, ik groei nu wel hard vind ik. Maar heb het even vergeleken met vorige zwangerschap en was exact dezelfde omvang (wel 5 jaar ouder..!)

Merk nu echt dat rennen niet meer gaat en bij schoenen aandoen moet ik gaan zitten.

Grappig hoe mensen reageren op je buik dan. Denk je er bewust over na dat het (misschien) de laatste keer zwangerschap is?

Ik vind die nesteldrang wel erg handig hoor, nu kan ik eindelijk eens dingen weggooien.

Star, het beste met je maag en darmen! Wist niet dat Cee zo'n slecht slapertje was. Weet alleen nog dat haar haar ook niet zo hard groeide. En dat is helemaal goedgekomen.
Deze methode is zonder huilen

Dus wel gewoon voeden als ze 's nachts wakker wordt, maar niet in slaap laten vallen aan de borst. Als ze alleen nog voor comfort aan het sabbelen is, haar van de borst halen en bijvoorbeeld buikje aaien. Gaat ze huilen, weer aanleggen, maar niet in slaap laten vallen. En dit indien nodig een paar keer herhalen.
Oei Suus, doet jouw baby dan?
Ja haar van Cee is goed gekomen, slapen is nog maar mwa.

Eetjes haar daarentegen is nog dramatischer volgens mij (want blonder)
Ook wel weer leuk dus compu dat jullie weer terug zijn? Klinkt wel als een gezellig uurtje. Kan je niet hier blijven of mag dat niet?
Heeft iemand die Magnum Gold al geprobeerd?
En als ze dan in slaap valt bij aanleggen? Beetje wakkerder maken en wegleggen/aaien etc.?
quote:compu schreef op 19 april 2010 @ 21:03:

Heeft iemand die Magnum Gold al geprobeerd?

Ik wil het niet horen

Aangezien ik nu niet zwanger ben kan ik Starman er ook niet op uit sturen namelijk.
Compu: leuk wel toch dat het nu snel gaat! Hoe lang was je weg bij deze fysio? nog niet heel lang toch? Leuk dat het weer leuk was. ga je dan aan einde van de dag? Na slaapje? Nee magnum nog niet geprobeerd. jij?

(reageer even per stuk want anders lees en reageer ik maar half )
Compu, wat ontzettend geweldig klinkt jouw fysiotherapeute. Wel verwarrend dat ze daar weer terugkomt dus. Hopelijk snel een plaats op school bij een net zo geweldige therapeut! Fijn dat ze zo goed wordt aangevoeld. Ik had nu een fysiotherapeute (volgende keer iemand anders) die ook heel geweldig was. Oudste is nogal obsessief bezig om de omgeving te aanschouwen, en als dat voor hem niet duidelijk in zijn hoofdje zit wordt het een obsessie die hij niet meer kan negeren (wat zich dus uit in woede en tegendraadsheid normaal gesproken). Zij liet hem de hele ruimte bekijken en liet hem gewoon gaan. Als hij "doordraaide" lachte ze erom en probeerde hem af te leiden met wat anders, echt super fijn! We hoeven maar een paar keer heen hoor, dus het is niet zo belangrijk als bij CG, maar ik vond dit echt een fijn mens.
quote:bridges6 schreef op 19 april 2010 @ 21:03:

En als ze dan in slaap valt bij aanleggen? Beetje wakkerder maken en wegleggen/aaien etc.?Yep.
Goeie fysio's!
Kan wel hoor Bam, maar ik vind het wel handig als het op school gebeurt. Het zijn allemaal weer afspraken buiten school om. Vanaf sept. kan ze op school terecht.

Gaaf om J. in het water te zien! Ook om te begrijpen hoe ze beginnen, met trappelen dus (onder water ).

Zwemles krijgt ze straks ook op school, handig he.
quote:Star schreef op 19 april 2010 @ 21:05:

[...]

Yep.En dat dus gewoon altijd. Klinkt goed wel!
Het ging net met het in slaap vallen goed iig. Vier pogingen met wat gepruttel, maar ze slaapt wel rustig.
Fijn, Star.

Ah op die manier compu. En de fysio op school krijgt ze dan tijdens schooltijd?
Hopelijk levert het wat op Star! Fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven