Good Luck
maandag 19 april 2010 om 21:15
Oh, dat klinkt ook goed, Jin! Is niet vanzelfsprekend dat ze de kindjes zo goed aanvoelen. Dit had je dus niet gezegd van tevoren?
Ikzelf twijfel altijd of ik mensen nou moet inlichten over haar gedrag of niet. Per geval voel ik dat dan maar aan. Jij?
We waren een maand of 2 weg bij haar, Bridges.
Idd gaan we na het slaapje, om 17 uur pas. Dan is ze 'goed te pas'. Hoe is het met anti-biotica spookje??
Dus als je zwanger bent, mag je je hem om een Magnum sturen? Goed om te weten.
Ikzelf twijfel altijd of ik mensen nou moet inlichten over haar gedrag of niet. Per geval voel ik dat dan maar aan. Jij?
We waren een maand of 2 weg bij haar, Bridges.
Idd gaan we na het slaapje, om 17 uur pas. Dan is ze 'goed te pas'. Hoe is het met anti-biotica spookje??
Dus als je zwanger bent, mag je je hem om een Magnum sturen? Goed om te weten.
maandag 19 april 2010 om 21:16
Compu, ja ben me er wel bewust van dat het de laatste keer is Maar omdat dit niet de meest fijnste zwangerschap is van de 3 kan ik er wel afscheid van nemen straks Komt goed.
Suze, nee geen lekker ding, wel mooie ogen Dat kan een verschil zijn hè?
Nadeel is dat hij eind mei-begin juni kan. Dan lig ik te puffen. Maargoed, als dat echt zo is bel ik gewoon dat hij maar even een klantje tussendoor moet gaan doen ofzo.
Jin, klinkt al een gouwe fysio! Kan ze niet ook akela worden
Star, klink goed die methode! Al moet ik zeggen dat ik B altijd wel aan de borst in slaap liet vallen (vooral 's nachts) maar dat gaf verder gelukkig geen problemen. L was wel wat lastiger, maar daar lukte het uiteindelijk met inbakeren. Wat ik ook weer onhandig vond hoor,vooral midden in de nacht in het half donker. Ik hoop voor je en voor Ee dat dit werkt!
Suze, nee geen lekker ding, wel mooie ogen Dat kan een verschil zijn hè?
Nadeel is dat hij eind mei-begin juni kan. Dan lig ik te puffen. Maargoed, als dat echt zo is bel ik gewoon dat hij maar even een klantje tussendoor moet gaan doen ofzo.
Jin, klinkt al een gouwe fysio! Kan ze niet ook akela worden
Star, klink goed die methode! Al moet ik zeggen dat ik B altijd wel aan de borst in slaap liet vallen (vooral 's nachts) maar dat gaf verder gelukkig geen problemen. L was wel wat lastiger, maar daar lukte het uiteindelijk met inbakeren. Wat ik ook weer onhandig vond hoor,vooral midden in de nacht in het half donker. Ik hoop voor je en voor Ee dat dit werkt!
maandag 19 april 2010 om 21:21
maandag 19 april 2010 om 21:26
maandag 19 april 2010 om 21:59
Daar heeft Star een punt Compu. Je moet niet zeggen; wil je even een magnum halen?
Maar:
beetje puffen op de bank. Hmm, ik heb zo'n zin in een magnum.
mompelen.
zuchten.
Ik denk dat ik een ga halen,wil jij ook wat?
nog eens zuchten.
En dan gaat hij wel hoor
En als hij jou laat gaan... dan ga je natuurlijk niet want het gaat zo moeilijk nu.
Maar:
beetje puffen op de bank. Hmm, ik heb zo'n zin in een magnum.
mompelen.
zuchten.
Ik denk dat ik een ga halen,wil jij ook wat?
nog eens zuchten.
En dan gaat hij wel hoor
En als hij jou laat gaan... dan ga je natuurlijk niet want het gaat zo moeilijk nu.
maandag 19 april 2010 om 22:00
quote:bambino schreef op 19 april 2010 @ 21:28:
Dat is het lastigste van die werkmannen, die zitten altijd wekenlang vol!
Leuke bedjes trouwens, heb van de week even foto's gespiekt!
Dank je. Was minder blij ermee vannacht om half 5 toen B lekker warm tegen me aanschoof
Die heeft goed door dat hij eruit kan! Hoewel hij dat eigenlijk niet doet hoor,hij dacht echt dat het ochtend was.
ging ook weer heel braaf slapen toen lief hem weer naar zijn eigen bed bracht.
Dat is het lastigste van die werkmannen, die zitten altijd wekenlang vol!
Leuke bedjes trouwens, heb van de week even foto's gespiekt!
Dank je. Was minder blij ermee vannacht om half 5 toen B lekker warm tegen me aanschoof
Die heeft goed door dat hij eruit kan! Hoewel hij dat eigenlijk niet doet hoor,hij dacht echt dat het ochtend was.
ging ook weer heel braaf slapen toen lief hem weer naar zijn eigen bed bracht.
maandag 19 april 2010 om 22:21
dinsdag 20 april 2010 om 09:52
Goeiemorgen!
Latertje vandaag hier
Kind daalt langzaam.... buik is iets gezakt merk ik. Ik heb ook iets minder last van getrappel bovenin. Maar de vlos zal dat wel ontkrachten volgende week en me weer met beide benen op de grond zetten. Ach, over max 9 weken heb ik sowieso een baby in mijn armen, ga niet op 7 weken hopen.
Oeps.. dochter van een vriendin van mijn moeder is bevallen van een ruim 9 ponder van jawel... 58 cm!!! Haaaleluja!
Moet aan Thirs denken met haar reusje.
Ach je kan er natuurlijk niets aan doen.
Latertje vandaag hier
Kind daalt langzaam.... buik is iets gezakt merk ik. Ik heb ook iets minder last van getrappel bovenin. Maar de vlos zal dat wel ontkrachten volgende week en me weer met beide benen op de grond zetten. Ach, over max 9 weken heb ik sowieso een baby in mijn armen, ga niet op 7 weken hopen.
Oeps.. dochter van een vriendin van mijn moeder is bevallen van een ruim 9 ponder van jawel... 58 cm!!! Haaaleluja!
Moet aan Thirs denken met haar reusje.
Ach je kan er natuurlijk niets aan doen.