Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Oh, dat klinkt ook goed, Jin! Is niet vanzelfsprekend dat ze de kindjes zo goed aanvoelen. Dit had je dus niet gezegd van tevoren?

Ikzelf twijfel altijd of ik mensen nou moet inlichten over haar gedrag of niet. Per geval voel ik dat dan maar aan. Jij?

We waren een maand of 2 weg bij haar, Bridges.

Idd gaan we na het slaapje, om 17 uur pas. Dan is ze 'goed te pas'. Hoe is het met anti-biotica spookje??

Dus als je zwanger bent, mag je je hem om een Magnum sturen? Goed om te weten.
Compu, ja ben me er wel bewust van dat het de laatste keer is Maar omdat dit niet de meest fijnste zwangerschap is van de 3 kan ik er wel afscheid van nemen straks Komt goed.

Suze, nee geen lekker ding, wel mooie ogen Dat kan een verschil zijn hè?

Nadeel is dat hij eind mei-begin juni kan. Dan lig ik te puffen. Maargoed, als dat echt zo is bel ik gewoon dat hij maar even een klantje tussendoor moet gaan doen ofzo.

Jin, klinkt al een gouwe fysio! Kan ze niet ook akela worden

Star, klink goed die methode! Al moet ik zeggen dat ik B altijd wel aan de borst in slaap liet vallen (vooral 's nachts) maar dat gaf verder gelukkig geen problemen. L was wel wat lastiger, maar daar lukte het uiteindelijk met inbakeren. Wat ik ook weer onhandig vond hoor,vooral midden in de nacht in het half donker. Ik hoop voor je en voor Ee dat dit werkt!
Klopt Bam, de kindjes worden dan uit de klas gehaald of ze gaan zelf. Dit ook met ergotherapie en logopedie.

Ik vraag me altijd af hoe jij met de kadoshop bent begonnen, hoe is dat ontstaan? Na J. of ervoor?
quote:compu schreef op 19 april 2010 @ 21:15:

Dus als je zwanger bent, mag je je hem om een Magnum sturen? Goed om te weten.Wist je dat niet? Ook naar de McDonalds. Maar het kan zijn dat het pas na week 30 is hoor...
Ja als ik zwanger ben mag ik 'm voor van alles sturen om te snaaien op onhandige tijdstippen
quote:amalia schreef op 19 april 2010 @ 21:17:

[...]

Wist je dat niet? Ook naar de McDonalds. Maar het kan zijn dat het pas na week 30 is hoor...Ik ga ermee aan de slag! Heb wel een erg moeilijke man hier in huis hoor. Dus of hij het uitvoert..
Nou dat snapte mijn man ook niet hoor... Die van ons zijn wat dat betreft zelfde slag denk ik Compu!
quote:amalia schreef op 19 april 2010 @ 21:17:

[...]

Wist je dat niet? Ook naar de McDonalds. Maar het kan zijn dat het pas na week 30 is hoor...
quote:compu schreef op 19 april 2010 @ 21:17:

Klopt Bam, de kindjes worden dan uit de klas gehaald of ze gaan zelf. Dit ook met ergotherapie en logopedie.

Ik vraag me altijd af hoe jij met de kadoshop bent begonnen, hoe is dat ontstaan? Na J. of ervoor?Na Juul ben ik daar mee begonnen.
Nou die van mij liet zijn zwangere 'vrouwtje' niet 's avonds alleen naar het tankstation met dikke buik.
Dat is het lastigste van die werkmannen, die zitten altijd wekenlang vol!

Leuke bedjes trouwens, heb van de week even foto's gespiekt!
Daar heeft Star een punt Compu. Je moet niet zeggen; wil je even een magnum halen?

Maar:

beetje puffen op de bank. Hmm, ik heb zo'n zin in een magnum.

mompelen.

zuchten.

Ik denk dat ik een ga halen,wil jij ook wat?

nog eens zuchten.

En dan gaat hij wel hoor

En als hij jou laat gaan... dan ga je natuurlijk niet want het gaat zo moeilijk nu.
quote:bambino schreef op 19 april 2010 @ 21:28:

Dat is het lastigste van die werkmannen, die zitten altijd wekenlang vol!

Leuke bedjes trouwens, heb van de week even foto's gespiekt!

Dank je. Was minder blij ermee vannacht om half 5 toen B lekker warm tegen me aanschoof

Die heeft goed door dat hij eruit kan! Hoewel hij dat eigenlijk niet doet hoor,hij dacht echt dat het ochtend was.

ging ook weer heel braaf slapen toen lief hem weer naar zijn eigen bed bracht.
Tsja. Daar ging ik dus de mist in... Ik bleef zelf zitten en ging niet zuchtend doen alsof ik ging halen en zo.

ik leer hier nog eens wat!
Iedereen slaapt al... Ssssttt
BV topic Suus
Ga ik ook doen! En dan noem ik onze lugubere avondwinkel op. Moet goed gaan Star en Amalia!

Bridges, ovenpasta in da house. Mozzarella vergeten. Dus uitstel.

Hel, volk uit Helstad op 1! Zoeken een huis in het buitenland.

Dames, een goede nacht. Een doorslapend (M)Eetje gewenst!
Compu die van mij deed dat allemaal niet hoor. Of ja, als hij zelf zin had in iets, dan wel....

Maar dan eerst wel even zuchten hè, dat snap je.

Hier thuis bedoelde ik Star. Lig in bed en iedereen ligt lekker te slapen, zo liefjes!
Slaap lekker Compu
quote:Suze2 schreef op 19 april 2010 @ 22:22:

Hier thuis bedoelde ik Star. Lig in bed en iedereen ligt lekker te slapen, zo liefjes!Heerlijk, even rust voor moeders.
TRUSTEN IEDEREEN (Oeps, grote letters). Iedereen weer wakker? .
Gij uitgekookte Amalia!
Goedemorgen!
Goeiemorgen!

Latertje vandaag hier

Kind daalt langzaam.... buik is iets gezakt merk ik. Ik heb ook iets minder last van getrappel bovenin. Maar de vlos zal dat wel ontkrachten volgende week en me weer met beide benen op de grond zetten. Ach, over max 9 weken heb ik sowieso een baby in mijn armen, ga niet op 7 weken hopen.

Oeps.. dochter van een vriendin van mijn moeder is bevallen van een ruim 9 ponder van jawel... 58 cm!!! Haaaleluja!

Moet aan Thirs denken met haar reusje.

Ach je kan er natuurlijk niets aan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven