Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Ik had nog helemaal de uitslag van de poliepen niet doorgegeven van malman. Een poliep was anderhalve cm en die was verder goed. De andere poliep was 3 cm en die had geen kwaadaardige cellen, maar ze konden aan de vorm zien, dat hij aanleg had om kwaadaardig te worden. Dus ik ben best opgelucht dat ze verwijderd zijn. Hij moet nu elke 2 jaar een endoscopie, omdat hij dus aanleg heeft voor poliepgroei. Maar ze groeien heel langzaam dus 1 keer per 2 jaar is voldoende. Hij heeft nu ook geen diarree meer (heeft hij een half jaar gehad > sorry voor de details, ik hoop dat jullie het eten ophebben). Ik hoop dus dat er nu een mooiere tijd aanbreekt voor ons, want hij is toch een half jaar niet in orde geweest. Hij heeft in mei nog wel dat onderzoek voor apneu trouwens.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dan is het toch niet allemaal voor niks geweest Mal

Hoera voor Tim, mama laten rusten én lopen
Fijn Mal, dat er wat uitgekomen is en hij af is van de poeperitus..

Kokos: Joehoe goed van het ventjuh.

Ja hoor heel lekker gegeten, ik doe gewoon alsof ik biefstuk zit te eten
Nee,nog steeds niks Star!

Dan wordt het een meisje, want meisjes zijn eigenwijs ;)
Nee dat kind van jou kwam lekker op tijd Bam
Fijn Mal dat het allemaal oké is. Mijn moeder moet om de vijf jaar voor controle, maar dat zal per patiënt/ziekenhuis wel verschillen denk ik.

Ha, ha, Star, nou, mijn rug had het wel te verduren de laatste tijd. Morgen schoentjes kopen

Bam, zo kan het ook; gewoon aan biefstuk denken

Kan ik al ergens de irritantste reclame opgeven van 2010?

Nivea:"Ga Q-tienen. Al ....duizend vrouwen in Nederland Q-tienen. Doe ook mee" :puke:
Eerste echte schoentjes? Leuk!

Bam, je hebt mail.

Q-tienen, ja heel irritant inderdaad, ik hoorde 'm ook al.
quote:Star schreef op 20 april 2010 @ 20:33:

Nee dat kind van jou kwam lekker op tijd Bam Ssssssssssssssssst
quote:bambino schreef op 20 april 2010 @ 20:27:

Dan wordt het een meisje, want meisjes zijn eigenwijs ;)Die van mij was anders ook aardig eigenwijs
Ik wil gewoon dat het een meisje wordt, hahaha

Ik wil graag een poppenwagen kado doen, grinnik.
wat is Q-tienen in hemelsnaam?

U heeft mail terug
Jongens kunnen ook achter een poppenwagen.
Ja leuk poppenwagen!

Ik ga alvast maar kadootje verzinnen voor eerste verjaardag Eetje
een poppenwagen dus?
Neuh die hebben we al hier

Ik zie dat Wheelybug een nieuwe heeft, een tijger. Te schattig.
quote:Maleficent schreef op 20 april 2010 @ 20:41:

Jongens kunnen ook achter een poppenwagen. Ik denk niet dat mijn broer het appriceert (geen idee hoe je dat schrijft) als ik met een roze poppenwagen aan kom zetten, als het een manneke wordt.
Bam

Ik kreeg vorige week een mail van de directeur van de school van Lianne. Bij 2 scholen aan de andere kant van het dorp was een auto die schoolkinderen hinderlijk volgde. Die auto was ook in onze wijk gezien. Politie was al op de hoogte, directeur wilde wel ouders informeren. Prima. Ik moet zeggen dat het me niet zo bezig houd, Lianne loopt altijd met mij hand in hand.
quote:Maleficent schreef op 20 april 2010 @ 20:21:

Ik had nog helemaal de uitslag van de poliepen niet doorgegeven van malman. Een poliep was anderhalve cm en die was verder goed. De andere poliep was 3 cm en die had geen kwaadaardige cellen, maar ze konden aan de vorm zien, dat hij aanleg had om kwaadaardig te worden. Dus ik ben best opgelucht dat ze verwijderd zijn. Hij moet nu elke 2 jaar een endoscopie, omdat hij dus aanleg heeft voor poliepgroei. Maar ze groeien heel langzaam dus 1 keer per 2 jaar is voldoende. Hij heeft nu ook geen diarree meer (heeft hij een half jaar gehad > sorry voor de details, ik hoop dat jullie het eten ophebben). Ik hoop dus dat er nu een mooiere tijd aanbreekt voor ons, want hij is toch een half jaar niet in orde geweest. Hij heeft in mei nog wel dat onderzoek voor apneu trouwens.Oh ik prop net een chocolaatje in m'n mond... bedankt voor de waarschuwing, not
Gatverdamme zeg Kokos!
Haai dames en dames,

Zo Kokos, wat fijn dat Tim zo lekker slaapt. Geen idee dat je d'r ook o een had die niet wilde trouwens. Je bent er vrolijk onder gebleven

Bam, wat had je met de zalm gedaan? Ik weet nog een lekker visje: Panga of Tilapia omwikkelen met katenspek en dan in een droge koekenpan bakken. Zelf mijn man, toch ook bepaald geen visliefhebberT vind het heerlijk. Jeetje ook (maar die eet graag vis dus dat telt niet).

Star, hoera voor Eetje! Vannacht nog lekker geslapen? Hoe laat gaat ze nu naar bed? Hier is het nog best laat: uurtje of 10 meestal.

Mal, fijn dat je ouders de centen iig terug krijgen en de vakantie nog in het vat zit! Was er al bekend wat je niet mocht vertellen?

En de Efteling kaartjes ruil was goed gekomen dus?

Hel, ik heb er zin in en Jeetje helemaal!
quote:bambino schreef op 20 april 2010 @ 20:41:

wat is Q-tienen in hemelsnaam?

Q-tien zit in verzorgingscrèmes, wat de huid steviger zou maken. Nivea roept nu in de reclame: ga met zijn allen Q-tienen.
quote:Star schreef op 20 april 2010 @ 20:41:

Ja leuk poppenwagen!

Ik ga alvast maar kadootje verzinnen voor eerste verjaardag Eetje

Ik heb gelukkig nog een keukentje achter de hand als kado idee

Ieks Kokos,las ik vanmorgen in de krant! Doodeng.Maar ik neem aan dat je nog haalt en brengt

Bah,creeps....

Knap van Tim! Leuk duur schoenen kopen

Ha Eetje een tweede tand! Fijn. Au met de bv... ha ha.

Goed, tot zover mijn bijdrage.
Nivea is een prutmerk. Die Q10 rommel moet ik dus ook niet. Dus.
ik q-10 al tijden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven