Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
He jeetje, dat is toch wel schrikken dan weer. Is hij erg van de leg? Nou ja, lees het wel op de groep zo. Sterkte iig!
Oh dat is wel even een hele rare wending...
Thanks. Hij klonk rustig net. Vooral nuchter, dat het maar het beste snel enz enz. En praktisch - of ik oma wilde bellen dat ze met Maatje vast gaat eten, dat morgen de poes mee komt. Hij had het er van 't weekend al over, dat het misschien wel einde verhaal kon zijn. Het komt voor hem minder als een verrassing dan voor mij, denk ik. Maar ze hadden wel met z'n allen al een potje gejankt, zei 'ie. Anyway, heb even wat op groep gezet.
voor jullie Hel en vooral voor je man...
Hel, reactie op de groep
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, wat een gaaf cadeau zeg! Wat heerlijk dat jullie zo snel konden kijken. En wat een fijne vent is Juul toch!

Kokos, wow, een tv voor je verjaardag. Mooi cadeau! En lekker geshopt, heerlijk.

Mal, . Waarom zit je niet fijn in je vel? Lijkt me ook wel veel allemaal....

Star, om die kleerhanger. Geweldig! Oudste: mamma, waarom heb jij ´s morgens altijd van die lelijke wimpers (ik deed mascara op). Ik eh, nou sommige meisjes doen dat op de wimpers en andere meisjes niet. Zegt ie: och mamma, dan ben jij een sommig meisje. Vond ik ook zo schattig.

Juud, heftige operatie. Fijn dat het model mooi lijkt. Hoe is de controle gegaan vandaag?
Aaaaaaah een sommig meisje Dat klinkt wel heel lief.
Mal, spannend weer naar de kliniek.

Naatie, hoe is het spinnen gegaan?

Hel, wow, een mooi aangeklede Mare, vast een modelletje om te zien. Lekker die traktatie, moet ik ook maar eens maken geloof ik.

Amalia, auw wat vervelend die pijn! Raar, fijn dat het weg getrokken is. Strange.

Enka, klinkt wel vaag die workshop. Zou mij geloof ik afschrikken (alhoewel ik wel weer van brandnetelthee houd ).
Zeg, is dat juffendag nationaal? Zie net een topic over en dat kindje heeft ook woensdag juffendag. Hier dus ook. Mogen ook verkleed enzo en ze hoeven geen pauzehap mee. Gezellig

Afgelopen vrijdag hadden ze tuinfeestdag. Hebben ze van alles in de grond gestopt. En nu maar hopen dat het gaat werken. Ceetje had een tomatenplant, wortels en een zakje snijbloemenzaadjes. Kind was dolblij met Jip en Janneke tuinsetje wat ik voor haar gekocht had voor die dag, heel schattig. Groene vingers heeft ze niet van mama

Ik vind het trouwens verbazingwekkend hoe snel ze nu ineens dingen leren. Ceetje is nu, heel irritant overigens (), bezig met letters. Die loopt dus bij alles wat ze tegenkomt, b-b-b-b-b-boom. T-t-t-t-t-tafel. S-s-s-s-s-stoel. E-e-e-e-e-ten.
Hel: ook hier even een voor jou. 't is ook wat allemaal!

Mal: heb je een springer? En? Bij kliniek weer even wat duidelijkheid gekregen omtrent je vragen? Vorige keer was ook zo bijzonder natuurlijk...

Amalia: fijn dat de pijn wegtrok! Tsja het schiet nu op hè!

Enka: dat klinkt goed, lekker back to basic in je keuken! Leuk!

Jin: haha, die oudste! heeft toch mooie opmerkingen!
Hier geen juffendag hoor! Kiezen juffen als ze er zin in hebben! Ik vier verjaardag met duo op 3 juni.
Ow ok, dan is het gewoon toeval dus Bridge.
Ik moet een afspraak maken bij de gyneacoloog van ons eigen ziekenhuis voor een aanvullende behandeling.
Is er een vermoeden van een of ander dan Mal?
Waarom Mal moet dat? Weet je dat?

Jammer, geen juffendag Bridges . Hoe was het vandaag met oma? Kan je vaak op bezoek?

S-s-s-s-star , oh leuk is dat al die speciale dagen!
Nee, maar dat zet ik liever op de groep!
Nee morgen naar oma. Het gaat naar omstandigheden wel goed, verder nog afwachten.

Mal: zet je nu iets op de groep? Hebben ze dus niets gedaan?
Hier pas juffendag na de vakantie hoor.Wat heb je nou gekocht/gemaakt Sssstar?

ojee, Mal, staat het al op de groep? Geen rare dingen toch?

Aaah lief Jin, een sommig meisje. Die van mij staan altijd met de wimperkruller voor hun ogen en hebben geen idee wat er mee te doen maar vinden het wel een interessant martelwerktuig En ze willen altijd lippenstift op (heb ik bijna nooit, daarom des te interessanter). Vindt man nooit zo leuk
ik heb ook geen idee wat je met een wimperkruller moet doen. Mijn jongens vast wel want die hebben echt idioot lange wimpers .
A4'tje moesten we maken Amalia en woensdag 1 bloem mee.
Geen rare dingen hoor
Jouw avatar is echt gaaf Mal!!!! Zie em nu pas.
Mooi Mal.

Star: ja maar wat voor A4 heb je nou gemaakt?

Haha wimperkrultang! oei dat zouden ze hier ook enorm interessant vinden! Hier vinden ze make-up en zo ook enorm leuk!

(Vond ik met trouwen zooooo leuk, dat Fieke mij ging helpen met make-up... )
Amalia: Hahaha zie die mannen van jou al staan met wimperkruller en lippenstift. Kunnen ze wel een make-up setje vragen voor hun verjaardag

Bridges: Fijn dat het redelijk gaat met Oma.

Star: Hier volgens mij ook geen juffendag, heb niks gehoord en juul zou zeggen: dan heeft ze pech....

Leuk zijn die die tuinsetjes.

Mal: Ik zal eens naar de groep toe
Wij hebben altijd juffendag in de zomer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven