Good luck!
maandag 26 april 2010 om 17:27
Thanks. Hij klonk rustig net. Vooral nuchter, dat het maar het beste snel enz enz. En praktisch - of ik oma wilde bellen dat ze met Maatje vast gaat eten, dat morgen de poes mee komt. Hij had het er van 't weekend al over, dat het misschien wel einde verhaal kon zijn. Het komt voor hem minder als een verrassing dan voor mij, denk ik. Maar ze hadden wel met z'n allen al een potje gejankt, zei 'ie. Anyway, heb even wat op groep gezet.
maandag 26 april 2010 om 19:34
Bam, wat een gaaf cadeau zeg! Wat heerlijk dat jullie zo snel konden kijken. En wat een fijne vent is Juul toch!
Kokos, wow, een tv voor je verjaardag. Mooi cadeau! En lekker geshopt, heerlijk.
Mal, . Waarom zit je niet fijn in je vel? Lijkt me ook wel veel allemaal....
Star, om die kleerhanger. Geweldig! Oudste: mamma, waarom heb jij ´s morgens altijd van die lelijke wimpers (ik deed mascara op). Ik eh, nou sommige meisjes doen dat op de wimpers en andere meisjes niet. Zegt ie: och mamma, dan ben jij een sommig meisje. Vond ik ook zo schattig.
Juud, heftige operatie. Fijn dat het model mooi lijkt. Hoe is de controle gegaan vandaag?
Kokos, wow, een tv voor je verjaardag. Mooi cadeau! En lekker geshopt, heerlijk.
Mal, . Waarom zit je niet fijn in je vel? Lijkt me ook wel veel allemaal....
Star, om die kleerhanger. Geweldig! Oudste: mamma, waarom heb jij ´s morgens altijd van die lelijke wimpers (ik deed mascara op). Ik eh, nou sommige meisjes doen dat op de wimpers en andere meisjes niet. Zegt ie: och mamma, dan ben jij een sommig meisje. Vond ik ook zo schattig.
Juud, heftige operatie. Fijn dat het model mooi lijkt. Hoe is de controle gegaan vandaag?
maandag 26 april 2010 om 19:40
Mal, spannend weer naar de kliniek.
Naatie, hoe is het spinnen gegaan?
Hel, wow, een mooi aangeklede Mare, vast een modelletje om te zien. Lekker die traktatie, moet ik ook maar eens maken geloof ik.
Amalia, auw wat vervelend die pijn! Raar, fijn dat het weg getrokken is. Strange.
Enka, klinkt wel vaag die workshop. Zou mij geloof ik afschrikken (alhoewel ik wel weer van brandnetelthee houd ).
Naatie, hoe is het spinnen gegaan?
Hel, wow, een mooi aangeklede Mare, vast een modelletje om te zien. Lekker die traktatie, moet ik ook maar eens maken geloof ik.
Amalia, auw wat vervelend die pijn! Raar, fijn dat het weg getrokken is. Strange.
Enka, klinkt wel vaag die workshop. Zou mij geloof ik afschrikken (alhoewel ik wel weer van brandnetelthee houd ).
maandag 26 april 2010 om 19:46
Zeg, is dat juffendag nationaal? Zie net een topic over en dat kindje heeft ook woensdag juffendag. Hier dus ook. Mogen ook verkleed enzo en ze hoeven geen pauzehap mee. Gezellig
Afgelopen vrijdag hadden ze tuinfeestdag. Hebben ze van alles in de grond gestopt. En nu maar hopen dat het gaat werken. Ceetje had een tomatenplant, wortels en een zakje snijbloemenzaadjes. Kind was dolblij met Jip en Janneke tuinsetje wat ik voor haar gekocht had voor die dag, heel schattig. Groene vingers heeft ze niet van mama
Ik vind het trouwens verbazingwekkend hoe snel ze nu ineens dingen leren. Ceetje is nu, heel irritant overigens (), bezig met letters. Die loopt dus bij alles wat ze tegenkomt, b-b-b-b-b-boom. T-t-t-t-t-tafel. S-s-s-s-s-stoel. E-e-e-e-e-ten.
Afgelopen vrijdag hadden ze tuinfeestdag. Hebben ze van alles in de grond gestopt. En nu maar hopen dat het gaat werken. Ceetje had een tomatenplant, wortels en een zakje snijbloemenzaadjes. Kind was dolblij met Jip en Janneke tuinsetje wat ik voor haar gekocht had voor die dag, heel schattig. Groene vingers heeft ze niet van mama
Ik vind het trouwens verbazingwekkend hoe snel ze nu ineens dingen leren. Ceetje is nu, heel irritant overigens (), bezig met letters. Die loopt dus bij alles wat ze tegenkomt, b-b-b-b-b-boom. T-t-t-t-t-tafel. S-s-s-s-s-stoel. E-e-e-e-e-ten.
maandag 26 april 2010 om 19:47
Hel: ook hier even een voor jou. 't is ook wat allemaal!
Mal: heb je een springer? En? Bij kliniek weer even wat duidelijkheid gekregen omtrent je vragen? Vorige keer was ook zo bijzonder natuurlijk...
Amalia: fijn dat de pijn wegtrok! Tsja het schiet nu op hè!
Enka: dat klinkt goed, lekker back to basic in je keuken! Leuk!
Jin: haha, die oudste! heeft toch mooie opmerkingen!
Mal: heb je een springer? En? Bij kliniek weer even wat duidelijkheid gekregen omtrent je vragen? Vorige keer was ook zo bijzonder natuurlijk...
Amalia: fijn dat de pijn wegtrok! Tsja het schiet nu op hè!
Enka: dat klinkt goed, lekker back to basic in je keuken! Leuk!
Jin: haha, die oudste! heeft toch mooie opmerkingen!
maandag 26 april 2010 om 19:58
Hier pas juffendag na de vakantie hoor.Wat heb je nou gekocht/gemaakt Sssstar?
ojee, Mal, staat het al op de groep? Geen rare dingen toch?
Aaah lief Jin, een sommig meisje. Die van mij staan altijd met de wimperkruller voor hun ogen en hebben geen idee wat er mee te doen maar vinden het wel een interessant martelwerktuig En ze willen altijd lippenstift op (heb ik bijna nooit, daarom des te interessanter). Vindt man nooit zo leuk
ojee, Mal, staat het al op de groep? Geen rare dingen toch?
Aaah lief Jin, een sommig meisje. Die van mij staan altijd met de wimperkruller voor hun ogen en hebben geen idee wat er mee te doen maar vinden het wel een interessant martelwerktuig En ze willen altijd lippenstift op (heb ik bijna nooit, daarom des te interessanter). Vindt man nooit zo leuk
maandag 26 april 2010 om 20:03
maandag 26 april 2010 om 20:04
Amalia: Hahaha zie die mannen van jou al staan met wimperkruller en lippenstift. Kunnen ze wel een make-up setje vragen voor hun verjaardag
Bridges: Fijn dat het redelijk gaat met Oma.
Star: Hier volgens mij ook geen juffendag, heb niks gehoord en juul zou zeggen: dan heeft ze pech....
Leuk zijn die die tuinsetjes.
Mal: Ik zal eens naar de groep toe
Bridges: Fijn dat het redelijk gaat met Oma.
Star: Hier volgens mij ook geen juffendag, heb niks gehoord en juul zou zeggen: dan heeft ze pech....
Leuk zijn die die tuinsetjes.
Mal: Ik zal eens naar de groep toe