Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebbers foto van Juul en verse baby op Juul zijn site.
A4 met rood handafdrukje en blauwhandafdrukje en dan 'Rood en Blauw, ik vind het leuk bij jou'

Ceetje haar naam en de naam van de juf laten schrijven en een tekening gemaakt erop en klaar
Aaaaaaah Bam kijk hem trots zijn!
Amalai? Klinkt als een lama

Ohja je zou L een groot plezier doen met een make up setje. Hij ging laatst met mijn nichtje logeren bij mijn ouders en daar gingen ze in het pannenkoekenhuis eten. Daar krijg je muntjes en hoe meer je er hebt hoe groter kado je kan kiezen in het winkeltje. Dus als je er vaak eet, kan je groots kiezen.

Anyway, ze gingen meteen wat kiezen en nichtje koos make up. Mijn moeder heeft als Brugman moeten praten dat L toch iets anders zou kiezen

Ach, maakt me niet zoveel uit maar ik was wel blij dat hij met een jojo thuis kwam

Ach mijn jongste is vanmorgen naar judo geweest. Was zo schattig Vorige week was hij ook maar toen was er een andere leraar (inval voor die les) en die kon niet zo heel goed met die kleintjes overweg. Wel leuk maar hij is meer vanaf 4 jaar zeg maar en dit is vanaf 2,5 jaar. Toen vond ik het iets minder maar nu was het zo schattig!
Leuk Star!
quote:bambino schreef op 26 april 2010 @ 20:06:

Voor de liefhebbers foto van Juul en verse baby op Juul zijn site.Wat een lieve foto's! Schattig nichtje zeg!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hahaha, ja dat soort pannenkoekententen ken ik wel ja, hier ook wel eens als brugman moeten praten dat ie niet met een heel rozetoverachtigglimmend geval wilde kopen ...

Komt echt door die roze fles vroeger hoor
Ja lief he

Juul wilde ook wel zo,n baby, haha
Juul had vanmiddag een vriendinnetje te spelen en Kees werd tevoorschijn getoverd. Aangekleed, gewandeld en toen werd Kees ziek, volgens de kinderen, dus Kees moest naar bed.

Met het gevolg dat Juul nu ligt te slapen met Kees naast zich want Kees was nog te ziek om in de kist te verdwijnen
O ja die roze fles, vond Bamman zo erg toch?
Oh wat een leuke foto's! Trotse vent! Leuk hoor! (en mooi fijn poppetje...)
wie is Kees?

Hoe is het met de hond trouwens?
Ik gok dat Kees de pop van Juul is
Wat dat niet die toen bij het ongeluk?
Whahaha, lig hier onder mijn bureau

Kees is idd de pop van Juul, dat heb ik wel eens verteld, dat hij zijn Pop heel lief Kees had genoemd.

Vriendinnetje vroeg nog aan me of de pop echt Kees heette, toen ik ja zei, keek ze wel even vreemd, haha

Ik zeg tegen haar, is toch een prachtige naam, ze knikte instemmend, maar of ze het ook echt vind....

Dat is Beertje Boem Bridges.

Er ligt nu een heuze baby born in zijn bed
Met Bandy alles weer oke. ze eet nog wel speciaal voer ( maak de zak maar leeg), maar geen bloed meer en gewone ontlasting, dus dat is gelukkig klaar!
Fijn voor Bandy.

Ach schattig een Baby B in bed bij Juul
Fijn voor Bandy Bam! Heel fijn dat het klaar is. Kees herinner ik me nog wel ja. Wat lief van Juul. En oh ja, die roze fles . De ECHT ROZE fles . Die herinner ik me ook nog, geweldig was dat.

Amalia, toch heel lief Van L. dat ie meisjesdingen wil. Mijn oudste is nogal aan mij verknocht en roept soms dat ie dan ook een meisje wordt als hij groot is, alleen omdat mamma het is.
Slaap lekker allemaal!

Oudste krijgt nog extra fysio. Het gaat heel langzaam beter, maar zijn beentje is nog steeds erg zwak. Ik ben het nu wel zat haha. Maar goed. Weer een paar weken verder. Man heeft enorme vertraging en moet door donder en bliksem heen smste hij net. Jongste nog steeds wat pieperig, maar de prednison heeft wel geholpen.

Zo, dat was mijn monoloog .
Oh ja, ik was nog vergeten dat ik de allerliefste kereltjes had vandaag. Te lief en ondeugend gewoon .
Goedemorgen

gezellig Jinny, dat zoons beiden zo lief zijn! Heerlijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
ik ben er weer! Ga ook meteen weer, want heb een berg wasgoed en andere bende en moet vanmiddag op verjaardag bij schoonmoeder en overmorgen zelf jarig. Morgen de hemelse cheesecake van het blog hier maken. Als hij lekker is is dat mijn bijdrage voor de picknick

Weekend was heerlijk. Vrijdag naar de bataviawerf geweest, helemaal leuk. Vooral de boot vonden de mannen fantastisch. Zaterdag en zondag gezwommen, naar de kinderboerderij geweest en geluierd. Ernstig lekker tapas gegeten in Kokosstad (achter het gemeentehuis aan de haven, Kokos) en gisteren goed geslaagd in Bataviastad (voor de mannen dan, voor mezelf niks, behalve Lindt chocola).

Iemand voor mij een samenvatting van hier? Heb de groep wel bijgelezen.
Hemelse cheesecake? Ooooooooooooooooooooooooooooooooo.
Ceetje nog thuis vandaag, vannacht weer heel ongezellig met haar Ze was ook aan het dromen/slaapwandelen. Trok haar onderbroek halverwege de gang uit en wilde op haar pot hurken (die er dus niet was ) om vervolgens al huilend en snikkend om spaghetti te blijven brullen.

Aanstaande zondag doet ze mee aan een onderzoek bij Nemo, wel grappig denk ik.
Doet ze mee met kleuters aan zet, Star?

Klinkt als een goed weekend mamax.

Hahaha Jinny, dat weet jij nog goed, grinnik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven