Good luck!
woensdag 21 april 2010 om 13:28
Hé! was ik in vorige plaatje ook al roze? leuk!!! Ik vind roze een goede keus! Mooi plaatje weer mal!
A4 vind ik stom. Doe je idd geen fluit mee. Dus gewoon juf laten tekenen. (met 2 joekels van staarten toch?) En erbij schrijven wat wat is. Klaar. Geen bijzonderheden verder!
Rekendag deden we op mijn school wel. Erg leuk!
Amalia: leuk, tijd voor foto's dus dit weekend?
Wendy? hmm... snappum ook niet
Naat: jee 4 uur. Als ik alleen al 4 uur aan spinnen denk word ik al moe! Pfff! Knap hoor! Dan verdien je wel een broek met een biefstuk erin!
A4 vind ik stom. Doe je idd geen fluit mee. Dus gewoon juf laten tekenen. (met 2 joekels van staarten toch?) En erbij schrijven wat wat is. Klaar. Geen bijzonderheden verder!
Rekendag deden we op mijn school wel. Erg leuk!
Amalia: leuk, tijd voor foto's dus dit weekend?
Wendy? hmm... snappum ook niet
Naat: jee 4 uur. Als ik alleen al 4 uur aan spinnen denk word ik al moe! Pfff! Knap hoor! Dan verdien je wel een broek met een biefstuk erin!
woensdag 21 april 2010 om 13:31
Ha! ik was voor 150 euro opgelicht via marktplaats. Bleek een 17-jarige snotneus te zijn die al voor minstens 8000 euro anderen had opgelicht. (Waaronder oh zo blonde ik...). Aangifte gedaan en zo. Moest 1 april voorkomen en meneer is veroordeeld om geld terug te betalen! Ha! Ging wel in hoger beroep dus krijg geld nog niet, maar ik heb hoop!
woensdag 21 april 2010 om 13:49
Veel dingen gemist in het oude topic?
Druk met genieten van de mannen, mams geeft me nu naailes (eerste project is een zwarte jurk met witte stippen voor het plaatselijke Rock 'n Roll feest) en we gaan vrijdag een weekendje weg, dus alles aan het wassen en zo.
Amaal, ik zie dat de babykamer op begint te schieten, lekker hoor! Foto op Hyves of staat die er al?
Mal, lekker dat je nu je vakantie nog in het vooruitzicht hebt. Het is gelukkig niet helemaal vervallen. Hoe is het nu met Malman?
En Suus een Wendy snap ik ook niet...
Eens even Hyves bijlezen...
woensdag 21 april 2010 om 14:49
quote:Star schreef op 21 april 2010 @ 12:08:
Ik ook niet dus
Speelhuis van Gamma dat bij jou ook de achtertuin bevuild muts!
Ohhhhhhhhhhhhhhhh Hellus
: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik stel voor dat we daar volgende week eens even een fijne borrel op drinken. Ik heb hier nog een heerlijk Proseccootje liggen dus die stop ik in de kofferbak.
Ik ook niet dus
Speelhuis van Gamma dat bij jou ook de achtertuin bevuild muts!
Ohhhhhhhhhhhhhhhh Hellus
Ik stel voor dat we daar volgende week eens even een fijne borrel op drinken. Ik heb hier nog een heerlijk Proseccootje liggen dus die stop ik in de kofferbak.
woensdag 21 april 2010 om 16:32
quote:bridges6 schreef op 21 april 2010 @ 13:31:
Ha! ik was voor 150 euro opgelicht via marktplaats. Bleek een 17-jarige snotneus te zijn die al voor minstens 8000 euro anderen had opgelicht. (Waaronder oh zo blonde ik...). Aangifte gedaan en zo. Moest 1 april voorkomen en meneer is veroordeeld om geld terug te betalen! Ha! Ging wel in hoger beroep dus krijg geld nog niet, maar ik heb hoop!
In hoger beroep? Omdat je iets gedaan hebt en je bent het dan niet eens met de uitspraak?
Wat een verspilling van de tijd van de rechtbank.
Maar vertel, was dat die WII toen?
In hoger beroep? Omdat je iets gedaan hebt en je bent het dan niet eens met de uitspraak?
Wat een verspilling van de tijd van de rechtbank.
Maar vertel, was dat die WII toen?