Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, Wendy in da house...
Het hagelt hier
Wendy. Heb je je haar geblondeerd?
Wendy?

snappumnie
Ik ook niet dus
Maar goed, help even creabea's wat moet ik Ceetje op A4'tje voor juffen zetten?
Laat haar gewoon een mooi plakwerkje maken. Je denkt toch niet serieus dat de juffen er vaker dan 1x naar kijken?

En dan zet je er boven: Fijne juffendag, liefs van Ceetje
Nee ik vermoedde al zoiets inderdaad Amaal
Hé! was ik in vorige plaatje ook al roze? leuk!!! Ik vind roze een goede keus! Mooi plaatje weer mal!

A4 vind ik stom. Doe je idd geen fluit mee. Dus gewoon juf laten tekenen. (met 2 joekels van staarten toch?) En erbij schrijven wat wat is. Klaar. Geen bijzonderheden verder!

Rekendag deden we op mijn school wel. Erg leuk!

Amalia: leuk, tijd voor foto's dus dit weekend?

Wendy? hmm... snappum ook niet

Naat: jee 4 uur. Als ik alleen al 4 uur aan spinnen denk word ik al moe! Pfff! Knap hoor! Dan verdien je wel een broek met een biefstuk erin!
Ha! ik was voor 150 euro opgelicht via marktplaats. Bleek een 17-jarige snotneus te zijn die al voor minstens 8000 euro anderen had opgelicht. (Waaronder oh zo blonde ik...). Aangifte gedaan en zo. Moest 1 april voorkomen en meneer is veroordeeld om geld terug te betalen! Ha! Ging wel in hoger beroep dus krijg geld nog niet, maar ik heb hoop!
Oh en mal: in oktober naar de zon!!! Dat is wel enorm lekker! En achteraf gezien kun je er dan vast nog om lachen! Nu kun je er weer naar toe leven

Veel dingen gemist in het oude topic?

Druk met genieten van de mannen, mams geeft me nu naailes (eerste project is een zwarte jurk met witte stippen voor het plaatselijke Rock 'n Roll feest) en we gaan vrijdag een weekendje weg, dus alles aan het wassen en zo.

Amaal, ik zie dat de babykamer op begint te schieten, lekker hoor! Foto op Hyves of staat die er al?

Mal, lekker dat je nu je vakantie nog in het vooruitzicht hebt. Het is gelukkig niet helemaal vervallen. Hoe is het nu met Malman?

En Suus een Wendy snap ik ook niet...

Eens even Hyves bijlezen...
Jaja: we vergeten het echt heus niet hoor!!!

GEFELICITEERD HEL!!!!!
Oh, Hel jarig? Gefeliciteerd!!
quote:Star schreef op 21 april 2010 @ 12:08:

Ik ook niet dus

Speelhuis van Gamma dat bij jou ook de achtertuin bevuild muts!

Ohhhhhhhhhhhhhhhh Hellus :-$: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik stel voor dat we daar volgende week eens even een fijne borrel op drinken. Ik heb hier nog een heerlijk Proseccootje liggen dus die stop ik in de kofferbak.
Wendy:
Hel hoeraaaa!

Waar was je mee opgelicht Bridges, wat had je gekocht?

Wendy - van Bob de Bouwer? Is dat 'm? Wat heb ik gewonnen nu?
Hmm kan via iPod de afbeelding niet zien plus crosspost. Had ik gelijk?
Nee, het is het tuinhuis van Gamma.
Wat heeft dat met Wendy te maken of heet die Wendy?
We hebben een winnaar! Zo heet het huis idd Amaal.
Jin ik zit even op Hyves te kijken met L en hij vindt zelf dat jouw oudste wel op hem lijkt ha ha Grappig.
quote:bridges6 schreef op 21 april 2010 @ 13:31:

Ha! ik was voor 150 euro opgelicht via marktplaats. Bleek een 17-jarige snotneus te zijn die al voor minstens 8000 euro anderen had opgelicht. (Waaronder oh zo blonde ik...). Aangifte gedaan en zo. Moest 1 april voorkomen en meneer is veroordeeld om geld terug te betalen! Ha! Ging wel in hoger beroep dus krijg geld nog niet, maar ik heb hoop!

In hoger beroep? Omdat je iets gedaan hebt en je bent het dan niet eens met de uitspraak?

Wat een verspilling van de tijd van de rechtbank.

Maar vertel, was dat die WII toen?
quote:Suze2 schreef op 21 april 2010 @ 15:39:

We hebben een winnaar! Zo heet het huis idd Amaal. Heeft je kind het huis zo genoemd of is het type Wendy?
O help, Mr J is echt een kind van mij en hij eet niet maar vreet M&M's als hij ze te pakken krijgt. Zakje maar weer opgeborgen.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven