Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mamax, naailes, jij bent goed bezig. Ik heb echt het geduld niet zo voor handwerken. Ceetje pech, want die wil graag breien. Kan ik haar bij jouw moeder dumpen?

Jurk met petticoat?

Hel, gefeliciteerd

Wendy van Bob de Bouwer
quote:Maleficent schreef op 21 april 2010 @ 16:34:

O help, Mr J is echt een kind van mij en hij eet niet maar vreet M&M's als hij ze te pakken krijgt. Zakje maar weer opgeborgen.Lijkt me een wijs plan als je er zelf nog iets van wil
Dr B heeft net gebeld en opereren is waarschijnlijk geen optie. De kwaliteit van leven is te goed. En het is te onzeker of het wat gaat opleveren. Hij wil wel op korte termijn weer een 24 uurs EEG doen, want Mr J doet het erg goed op het nieuwe medicijn, hij heeft zeer weinig zichtbare aanvallen, maar Dr B wil graag zien of het in het hoofdje daadwerkelijk ook echt rustiger is.

Overigens is Dr S het helemaal niet eens met Dr B en die blijft bij de diagnose mitochondriele stofwisselingsziekte. Dus we zijn eigenlijk nog niks verder gekomen. Natuurlijk wil ik liever dr B geloven dat het kan komen door een aanlegstoornis, maar Dr S zegt dat hij toch ook wel veel kenmerken heeft van een echte Mito.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat vervelend enfrustrerend voor jullie dat ze elkaar zo tegen spreken. Wat moet je daar nou mee?

Jezus zeg, daar ga je weer. Wanneer stond afspraak ook alweer? Mei toch?
Hij wil het kort voor of kort na onze vakantie doen in Frankrijk.

Ach zo'n EEG is op zich niet zo heel erg belastend, dat valt wel mee. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het nu gaat in dat koppie omdat het met de aanvallen zo is opgeknapt.

Ja, je schiet zo heel erg weinig op. Het is gewoon geen heel erg duidelijk ziektebeeld wat hij laat zien.
Maar wel verbetering
Dr B vond zijn geestelijke achterstand wel zorgwekkend, maar het is niet gezegd dat het gaat verbeteren door een operatie.
Hij zou toch nog een MRI krijgen ivm de plekken?
Misschien heb ik het mis en misschien vertel je er ook minder over,maar ik krijg de laatste tijd (jaar?) een heel positief beeld van J. Minder of bijna geen aanvallen, vrolijk kind (was hij al toch?). Of heb ik het mis?
Jee Mal... Wat frustrerend weer. Kunnen dr. B en dr. S niet samen om tafel gaan en jullie in een keer een helder verhaal geven met beide meningen, opties etc. geven? Nu worden jullie zo enorm heen en weer gegooid lijkt me...

Maar wel een grijns om de M&M's. Kind heeft smaak!

Star: was idd de Wii. En naast die Wii bood hij nog eens enorm veel andere spullen aan en heeft zo meer dan 8000 euro opgehaald. (En dat is dan ook nog wat bekend is... Mogelijk dus nog meer...) 17 jaar en dan terecht staan voor oplichting, bedreiging en nog een aantal dingetjes... En dan ook nog in hoger beroep gaan... Sneu figuur...

(Als we het geld terug krijgen, mag ik mogen onze kinderen ook een Wendy! )

Mamax: leuk dat je zo lekker bezig bent en aan het genieten bent! Wel foto van jurk graag!

Hel: hoe is het nu?
Ik zet trouwens even een link bij de krabbels op de groep van Ties zijn school. Is van teleac, op zijn school gefilmd en geeft beeld hoe zij het onderwijs aanpakken. Voor wie interesse heeft in hoe Freinetonderwijs wordt aangeboden...
Bridges hoe is het met Ties zijn fiets? GAat het goed?L heeft heel veel bekijks. Groep 8 heeft respect voor zijn 'coole bike' Veel opmerkingen van ouders ook dat het zo'n gaaf ding is.

Ik blij en L is allang vergeten dat hij eigenlijk een Carsfiets wilde
quote:amalia schreef op 21 april 2010 @ 19:44:

Misschien heb ik het mis en misschien vertel je er ook minder over,maar ik krijg de laatste tijd (jaar?) een heel positief beeld van J. Minder of bijna geen aanvallen, vrolijk kind (was hij al toch?). Of heb ik het mis?Vrolijk is hij sowieso altijd wel geweest, maar de aanvallen zijn eigenlijk pas de laatste 3 maanden veel meer onder controle dan ze waren. Voor we begonnen met de Lamictal had hij er 3 a 4 per dag (van dat soort die op de hyves staat). Maar goed dat is ook de reden dat er twijfel is om te opereren, Jonathan oogt gelukkig en tevreden en dat is ook veel waard.
Ok ik dacht dat het veel minder was.

Kunnen jullie niet eens met dr p en s aan tafel, want dit is toch raar. De bal ligt nu bij jullie en kan twee hele verschilllende kanten op. Zij moeten toch ook op een lijn kunnen komen?
Goeiemorgen
Mwa, het zijn twee heel verschillende artsen met verschillende vakgebieden, dus dat op 1 lijn komen gaat 'm niet worden denk ik.

Welke fiets heeft L. dan? Doe eens plaatje? Grappug dat de 8-ste groepers 'm zo cool vinden
Het is de laatste 4 maanden langzaamaan met de epilepsie enorm verbeterd nu we met dat nieuwe medicijn steeds meer richting de juiste hoeveelheid gingen. Maar dat mochten we opbouwen met 5 mg per 2 weken, omdat je anders een allergische reactie kan krijgen, en hij krijgt nu 80 mg per dag, dus dat heeft echt een hele poos geduurd, en eigenlijk zagen we in februari/maart echt de omslag dat het ging werken. En het is verder een medicijn met relatief weinig bijwerkingen, dus we zijn heel tevreden (vooral omdat ik het zelf had voorgesteld aan dr B na wat studie op internet, ik moet ook neuroloog worden geintje)

Ik denk niet dat dat we met dr B en S rond de tafel kunnen, ze zitten beiden in een ander ziekenhuis, zijn beiden enorm drukbezet en hebben allebei een andere visie. De komende jaren zullen we erachter komen wie er gelijk heeft.
Goedemorgen dames,

Mal voor alle onzekerheid nog maar eens een keer. Ik zou wel willen dat ik daar iets aan kon doen voor je

Maar iig ontzettend fijn dat de aanvallen nu onder controle zijn. Merk je nu ook echt dat hij zich lekker aan het ontwikkelen is?
Mijn oudste gisteren aan tafel:

"mag ik een ijsje?"

"nee, vandaag is het toetjesdag"

"gisteren mocht ik wel een ijsje he?"

"ja, en morgen mag je ook weer een ijsje"

"dus eigenlijk mag ik de ene dag ijs en de andere toetje?"

"ja schat, zo is dat, om en om"

"he mama, dat is een patroon!"

En toen viel mijn mond open van verbazing.... OMG, mijn kind snapt patronen.

(en voor diegene die om de dag ijs waanzin vinden: we hebben het hier over suffe waterijsjes, niet over Magnums )
een kleine nerd in spé
Ik vind het trouwens verbazingwekkend hoeveel en hoe snel ze dingen leren op school, da's nou een prachtig voorbeeld van Suze. Ben af en toe ook verbijsterd over de dingen die eruit komen
Mal, wat een onzekerheid weer. Dat lijkt me nog het meest nare, dat je maar af moet wachten wie er uiteindelijk gelijk heeft...

Suus, wauw wat goed van Jeetje!

Net m'n kleine mannetje uitgezwaaid die in een enorme bus naar een enorme stad gaat... Nee hoor, ik heb me in kunnen houden
quote:Suze2 schreef op 22 april 2010 @ 09:05:

Maar iig ontzettend fijn dat de aanvallen nu onder controle zijn. Merk je nu ook echt dat hij zich lekker aan het ontwikkelen is?Ik merk het alleen aan dat hij steeds beter snapt wat wel en niet mag. Een kleine boef is het zo af en toe
quote:Maleficent schreef op 22 april 2010 @ 09:27:

[...]

Een kleine boef is het zo af en toe

En ook dat is je ontwikkelen

Maar daarmee geef je dus ook aan dat je steeds beter kunt communiceren met hem? Als in oorzaak - gevolg enzo?

Dat is wel een hele mooie vooruitgang dan he?

Mamax

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven