Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft bloed bij de ontlasting. Kan dus van alles zijn. Maar ze is wel vrolijk verder. Waarschijnlijk dus iets buiten opgepikt of zo.
quote:bambino schreef op 22 april 2010 @ 19:26:

Ohh Star, zie dat je niet online bent.(msn)

Maare Bandy heeft nu voor een paar dagen speciaal voer gekregen. Heeft waarschijnlijk buiten iets gegeten wat niet goed was. Moet wel weer goed komen dus.Gelukkig! Niet meer gepoept in huis?
Gordon? Alweer? Man grow up.
quote:Star schreef op 22 april 2010 @ 19:36:

[...]

Gelukkig! Niet meer gepoept in huis?

jawel! Mijn vloer is nog nooit zo schoon geweest

zie hier nu reclame van schwarzkoph inbeeld ( en meteen een dejavu over mijn oma...haha) over de toppers.
Hai

Bam: hè naar voor Bandy. Hopelijk knapt ze op!

Hier binnenkort ook maar LP spul in aanbieding want staat nu werkeloos op zolder. Meisje doet er niets mee en Ties ook niet meer.

Sammie: ik vind het leuk!

Mamax: leuk dat hij het leuk had gehad! Weer een mijlpaal verder!
Gezellig hoor, zo'n poepende hond
quote:bridges6 schreef op 22 april 2010 @ 20:07:

Hai

Bam: hè naar voor Bandy. Hopelijk knapt ze op!

Hier binnenkort ook maar LP spul in aanbieding want staat nu werkeloos op zolder. Meisje doet er niets mee en Ties ook niet meer. Sammie: ik vind het leuk!

Mamax: leuk dat hij het leuk had gehad! Weer een mijlpaal verder!Ik hoef niet hoor
quote:Star schreef op 22 april 2010 @ 20:08:

Gezellig hoor, zo'n poepende hond heel gezellig, de onderkant van mijn schoenen zijn ook weer als nieuw
Oh bah, een poepende hond in huis.Maar wel heel sneu. Heeft ze ook last, pijn ofzo?
Ieuw, in huis poepende hond? Minder! Gelukkig heb je geen hoogpolig tapijt Bam. (Toch? ) Fijn dat beestje weer is opgeknapt. Zo zielig, zieke dieren...

Kindje hier ook praktisch vanaf het begin fulltime naar school (en 1x bso). Maar ze heeft een continurooster dus dat scheelt. Ik merk wel dat het nog steeds enorm veel indrukken voor 'dr zijn (zondag heb ik m'n kindje weer terug, de rest van de week is het een bijdehand draakje). Ze slaapt er helaas niet langer door: half 9 valt ze in slaap (en dan ligt ze echt al een dik half uur wakker in bed) en om 07.00 is het weer rise & shine.

Jee, Katja bevallen? Dacht dat die net zwanger was. Enfin, ik loop hopeloos achter. Sammie, mmmm... Beetje gewild-hip. Maar wel leuk. Ik heb gezegd.

Vanmiddag missie vlindervleugels geslaagd. Voor 5,95 bij de feestartikelenwinkel. Kind helemaal blij. Ze is morgen vlinder bij de groepsweeksluiting. Ze zijn al weken in de weer, zal blij zijn als het achter de rug is want ze is er helemaal overspannen van ).

En bij de Action voor drie euro een enorme zak vol stoepkrijt en knutselmeuk. Da's leuk shoppen zo!
anoniem_23476 wijzigde dit bericht op 22-04-2010 21:24
Reden: een zak VOL, niet een zak VOOR...
% gewijzigd
Wat schattig zo zenuwachtig

Stoepkrijt, dat is een goeie!
Zo, mijn weekend is weer begonnen!!! Pf was een drukke week op mijn werk maar wel afwisselend, boek gemaakt, fotoshoot gehad en folder en posters in elkaar gezet.

Gister nog wezen sporten en ik was nog naar het 10-minuten gesprek geweest van de BSO. Ik kwam weer buiten als een trotse moeder. Hij doet daar leuk mee, wil met alle teamspelletjes meedoen maar kan ook leuk, lief en rustig spelen.

Mamax, hij heeft het dus overleefd? Hier hebben ze pas in groep 3 een schoolreisje. In de kleutergroepen hebben ze 1 keer per jaar in juni een groot kleuterfeest met een thema.

Hier gaan ze wel met zo'n touringcar naar het zwembad, ook allemaal in de gordel. Altijd wel leuk met uitzwaaien na het zwemmen, van die koppies die soms net (niet) boven het raam uitkomen.

Bam, wat zielig voor Bandy, maar nu voelt hij zich dus alweer wat beter? Jij ook een voor je zielige hondje en het gedweil
Goed zo, dat is een mooi gesprek Enka
hier al een tijdje stoepkrijt in huis voor 1 euro bij de Zeeman.Vind ik ook altijd wel leuk shoppen

Hel, wat lief dat Maatje zenuwachtig is

Enka, leuk zo'n mooi gesprek!
quote:amalia schreef op 22 april 2010 @ 21:03:

Oh bah, een poepende hond in huis.Maar wel heel sneu. Heeft ze ook last, pijn ofzo?

Ach papiertje bij de hand en een lekker soppie, en klaar ben je.

Ze is wel heel vrolijk, maar heeft wel koorts.

Hopelijk is ze snel opgeknapt!
Suze, wat een prachtige foto's op de groep

T is hier nu ook gewoon de hele week naar school met wo en do BSO en do overblijf. We hielden hem eerst nog op di middag thuis maar dat wilde hij zelf niet meer thuis blijven.

En Hel, hier ook geen langere slaper, hij houdt een beetje de tijden van Mare aan. En wat leuk die weeksluiting, ik wil wel foto's zien hoor. Was ze blij met haar vleugels?

Naatie, je klinkt moe maar wel erg voldaan over je nieuwe werk. Hoe gaat het met Tobias en Robin?

Juud, hoe gaat het nu?

Compu, Spannend zeg volgende week al de sleutel, zie je het een beetje zitten met je buik?

Mal, wat balen nu weer dat ze elkaar zo tegen spreken, daar zit je gewoon niet op te wachten. Maar wel erg fijn (en goed van jou) dat die medicijnen het zo goed doen bij Mr J.

Is Malman alweer helemaal up and running?

Amalia, leuk de make over. Snappen de jongens het helemaal dat ze een zusje krijgen?
Dat zijn leuke gesprekken Enka.

hahaha Hel overspannen kind door de weekafsluiting. Ik vind trouwens dat scholen dat leuk doen, al die thema's/weekafsluitingen enzo.

Hier hadden ze vorige week iets met Newton en hadden ze ook een vliegtuigwedstrijd. Mochten ze van het dak af vliegtuigjes gooien, hahaha hoe bedenk je het
Enka L heeft goed door hoor dat hij een zusje krijgt. En B is wel erg geïnteresseerd in babies en zegt dan dat mama ook een baby krijgt.

Maarja, in hoeverre zijn ze echt voorbereid? Ik lees veel boekjes met ze, ze mogen de baby voelen (L zegt dan altijd snel: oja, ik voel boem. Ha ha. En B snapt dat niet en voelt ook niets).

En L heeft een naam bedacht en zegt dat ook heel serieus tegen iedereen. Grappig.
Ik heb zo een ban aan de broek dus als jullie me missen: mail me
Waar?
Gaat het over die troela die haar kind slaat? Wil ik niet weten en niet lezen....
quote:Suze2 schreef op 22 april 2010 @ 21:59:

Ik heb zo een ban aan de broek dus als jullie me missen: mail me

Niet overdrijven Suus! het is maar 24 uur!

(maar wat een enorme troela en wat een achterlijk gedoe zeg! Daar zou ik ook wel een ban voor over hebben denk ik! Brrr eng mens...)
Ja Suze heeft even 24 uur vrij af.
Ow, Suus zich kwaad gemaakt? Even spieken.

Vliegtuigjes van het dak, ieks Bam! Helemaal spannend natuurlijk, haha!

Enka, fijn dat hij het zo lekker doet op de bso! Had je zelf om dat gesprek gevraagd? Weet eigenlijk niet hoe dat hier gaat bij de bso (aaaargh, daar ook nog gesprekken regelen ).

Wat schattig Amalia, dat ze er zo mee bezig zijn (nou ja, vooral L dan ). Hij heeft het natuurlijk ook al een keer meegemaakt, dat er een baby kwam. Weet hij dat nog? Stoer hoor, is hij straks grote-broer-van-twee.
Nee hoor, wegens off topic gaan in mod topic. One sloeg helemaal door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven