Good luck!
donderdag 22 april 2010 om 19:15
donderdag 22 april 2010 om 19:27
nee dank je Bam, vooral niets met geluiden. Ze maken hier zelf al genoeg herrie
Er zijn nog kaartjes voor Prince hoor, 129 euro. Koopje
Sammie,ik hoorde het net een paar x op Shownieuws en het klinkt toch wel leuk. Ach, alle namen wennen wel op den duur toch? En als ze het over 16 jaar kinderachtig vindt zegt ze gewoon dat ze Sam heet. Vriendin van me heet Floortje en die zegt ook gewoon Floor.
Nou eens kijken wie er nu weer uit de Toppers gaat,zucht...
Er zijn nog kaartjes voor Prince hoor, 129 euro. Koopje
Sammie,ik hoorde het net een paar x op Shownieuws en het klinkt toch wel leuk. Ach, alle namen wennen wel op den duur toch? En als ze het over 16 jaar kinderachtig vindt zegt ze gewoon dat ze Sam heet. Vriendin van me heet Floortje en die zegt ook gewoon Floor.
Nou eens kijken wie er nu weer uit de Toppers gaat,zucht...
donderdag 22 april 2010 om 19:29
Wat had ie Bam?
Onze hond zat een keer in een soort shock, braken, rillen, nek trok steeds weg (met kop dus) zakte door zijn poten. Vreselijk. Bleek slakkengif gegeten te hebben.Hij had geluk dat het een labrador was want anders had ie het niet overleefd!
Dat zal Bandy dus niet gegeten hebben, want die had ws het loodje gelegd....
Onze hond zat een keer in een soort shock, braken, rillen, nek trok steeds weg (met kop dus) zakte door zijn poten. Vreselijk. Bleek slakkengif gegeten te hebben.Hij had geluk dat het een labrador was want anders had ie het niet overleefd!
Dat zal Bandy dus niet gegeten hebben, want die had ws het loodje gelegd....