Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
PVV, VVD, Partij voor de Dieren. Was heel nuttig dus
Dat is bij mij ook hoor Mamax! Veel nat! Maar moet zeggen vooral vloer. ze krijgen het nog niet zo enorm hoog gelukkig! (althans, dat kan ik nog enigszins voorkomen )

Stemmen: nee. Ben zwevend. Stemwijzer word ik ook nog niet veel wijzer van. Wel aantal partijen die erboven uit komen, maar die hebben ook weer minpunten waar ik niet achter sta...
En die Maxi, haha! Goeie!
Dat heb ik ook Bridge. Bij dat debat gisteren ook, ze hebben allemaal punten waar ik het wel en niet mee eens ben. Blijkbaar kom ik met PVV het meest overeen (18 van de 30), maar daar zitten dan weer een aantal breekpunten bij waardoor die het op zeker niet wordt. Partijprogramma van de Partij voor de Dieren nog niet gelezen, misschien wordt dat hem wel
Zie topic van Amalia Mamax

D66 of VVD.
D66 vond ik ook nog wel wat, maar volgens de stemwijzer komer er maar 10 punten overeen.

Waarom stem jij D66 of VVD?
Ik heb die stemwijzers niet serieus gedaan, maar de partijprogramma's bekeken van de partijen (liberaal) die me aanspraken.
Doe dan maar D66 Star...
Star: hoe is het eigenlijk gegaan met die "slaapmethode" voor Eetje?
Zo doe ik het ook meestal, nu ook die debatten gekeken. Toch blijf ik het lastig vinden, welk punt geeft uiteindelijk de doorslag. Nog maar eens goed de programma's naast elkaar leggen.

Ga nog even puin ruimen en dan de jongens halen en naar de tandarts. Tot morgen!
quote:bambino schreef op 27 mei 2010 @ 13:13:

[...]

ohh dan hebt ik hem ook.De RotterdammerT

Ik ben het T aan het afleren...schoonmoeder heeft hem, de t namelijk ook.

En hallootjes allemaal.

Goh je zou nog maar een paar uur moeten werken
Bam, gefeliciteerd en veel plezier zo meteen met ballen gooien

Mal, klinkt goed je badkamerplannen. Ik zou de radiator ook echt overwegen. Errug handig namelijk. Hier zitten T en L ook meestal samen in bad en dat is erg gezellig. Ook vooral voor de vloer.

Mamax, wat geweldig van Maxi, die uitspraak. Haha.

Om draakje Lianne kan ik stiekem ook wel lachen hoor. Tuurlijk ben ik niet echt blij met haar actie. Maar gelukkig is alles weer schoon.

Bam, gefeliciteerd en een gezellige dag nog!

Enka, maak me lekker met chocola etc. Klinkt als een zeer geslaagd weekend, dat Hindoestaans feest.

Hoe gaat het met L. zijn ogen?

Mal, succes met de opdracht, maar vooral veel plezier er van.

Wij hebben een bloem die je kan aansluiten op de tuinslang, ook een groot succes op warme dagen.

Compu, há de badkamer aan de beurt; schiet het op? Nog wel geslapen na je ene slapeloze nacht?

Wat vindt CG van alles?

Naat, wat lekker dat het goed gaat tussen jullie. Hoe gaat het nu met Tobias?

Hel, relaxte dagen gehad?

Bridges, nog gefeliciteerd met man. Hoe gaat het eigenlijk met je mams?

Jin, pseudo weer op zijn retour?

Ik krijg een gele kaart van Lianne Ze heeft een WK buddy gehad (COOP supermarkt, wk-actie). Sleutelhanger met een gele kaart. Als je die indrukt, hoor je een scheidsrechterfluitje.
Amalia, met jou dracht houd je haar nog wel even binnen tot de 13e toch???? Anders ga ik het missen. Of vanavond kan het ook nog.

Go Amalia, go amalia!

En wat lief en heerlijk dat je even lekker bij kon slapen.

Was alles weer goedgekeurd bij de VK?
quote:Suze2 schreef op 27 mei 2010 @ 14:27:

Doe dan maar D66 Star...Ja is dat links(ig) genoeg voor je?
quote:bridges6 schreef op 27 mei 2010 @ 14:30:

Star: hoe is het eigenlijk gegaan met die "slaapmethode" voor Eetje?In het begin werkte het goed, nu is het weer net zo ruk als voorheen. Maar dame lijkt ook lekkerder te slapen op haar buik, dus gaan ook maar voor Aerosleep en dan mag ze los van me
Grappig trouwens, ik ben ooit, student enzo , begonnen met stemmen op de SP
Star, hier ook een buikslaper met Aerosleep top matrasje, gaat prima. Is haar tandenleed wel al wat minder?

En hoe gaat het met je debateerster? Hihi moest wel erg lachen om haar reactie, speelgoed en MJ

Wij gaan niet stemmen....Vorige week die passen binnen gekregen en als we iemand buiten de gemeente wilden machtigen moesten we dat schriftelijk voor de 25e aanvragen, lekker dan

Kokos, ook hartelijk om jou dochter gelachen. Hier ook vaak van die acties. T kan er dus ook zo uit en gaat dan van alles doen. Traphekje is nutteloos, krijg hij zelf open. We hebben hem nu wel zover dat hij niet meer zelf probeert pap/brinta te maken.

Met de ogen van L gaat het nu goed, die gel die we hebben gekregen werkt goed. Ik denk alleen maar gelukkig nu en niet volgende week in Italië
Bridges, wat voor jurkje en welke site en het belangrijkste stond hij leuk? Ik werd gisteren toch wel weer hebberig van de King Louis jurkjes

Jinny, hoe gaat het vandaag, nog leuke dingen in het verschiet qua uitjes of zo. Of echt even pas op de plaats ivm Oudste?
Dansje voor Bib van Amaal.

Hi Enka, volgende week al naar Italië, lekker! Fijn dat het al beter gaat met zijn ogen.

Star, ik heb de aerosleep nooit gebruikt maar hier ook 2 vaste buikslapers.

Tijd voor een glas thee met Cote d'Or chocolade Ik val bijna in slaap, ben vanaf 5.00u wakker. Werd wakker van een kreetje van Tim, moest plassen en kon eenmaal in bed terug, niet meer slapen.
Enka, zijn jullie op vakantie dan als er gestemd moet worden? Raar dat dat allemaal zo omslachtig gaat altijd.

Debateerster, pffffff, ik win het niet meer van dat monster

Voortand twee is ook onderweg, dus nog even stukke wangen.

Ja vertel Bridge, welk jurkje is het nou geworden?

Ik ga nu een vogeltje redden, want die is bij Eetje in de box gaan zitten...
Sha la la lie, sha la la lááá ik kan zo meedoen
Ha, ha, Star, vogel ook aan de activity speelgoed?

Ha, water kookt. Ciao!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven