Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
quote:Suze2hier schreef op 07 juni 2010 @ 14:09:

Geen idee Mamax, ik heb nog nooit een spontane wee gehad dus ik lul ook maar wat

Whahahahaha lekker wijf.

Actie hier dus?
Al vind ik Daphne leuk, dat wordt 'm niet, jullie hebben niet goed opgelet
Arme Maxi, rottige foto is dat. Is hij blij met zijn stokstaartjes? Schattig kado
Aah leuke stokstaartjes Arme Maxi, was hij dapper?

Daphne... nee, vind het niet leuk.
quote:Star schreef op 07 juni 2010 @ 17:14:

Al vind ik Daphne leuk, dat wordt 'm niet, jullie hebben niet goed opgelet Ik heb wel opgelet! Ik schreef toch al dat ik zo verbaasd was?!
Mail me eens Mamax?
Hij is er heel blij mee. Prikken vond hij niet leuk, maar in de winkel was hij het gauw vergeten. Hij had een aantal dingen van Playmobil om zich heen verzameld, maar uiteindelijk waren de stokstaartjes het leukst.
Je hebt mail!
Mail terug
Tand 4 is hier door, jee, mijn baby wordt groot!
Nou ja, bij wijze van dan
Ha, wij denken dus hetzelfde, ben benieuwd of er nog iemand iets anders denkt

En voor tand 4! Nog maar 16 te gaan
16, aaaaaargh. Gelukkig vond ik bij Ceetje de eerste paar tanden het ergst.
quote:mamax schreef op 07 juni 2010 @ 14:05:

Bam, het is een allergische reactie, dat heeft hij wel vaker gehad. Dit is een foto van september 2007, toen had hij het voor het eerst. Wang is nu gelukkig niet zo dik.

Suus, warm bad helpt toch ook bij beginnende weeen? Ach, weet ik ook veel, ik wilde ze alleen maar remmen steeds Ik heb hem gemist, kan je hem op de group zetten?
Haha lekker bijdehand mannetje. Leuk die stokstaartjes. Goed kado.
zow mijn geduld is op voor vandaag. Juul ligt al op bed..

mijn hemeltje zeg, wat een ontzettend vervelend kind kan dat zijn. 5 lagen behang was niet eens genoeg vandaag..zucht....

En vanmorgen haalde hij het bloed ook al onder mijn nagels vandaag.. echt niet grappig meer.
Begint op te schieten dus star
He hou eens op met die namen mailen, anders kies ik spontaan nog een andere

Aaaah, Juul een haaibaai? Dat kan toch niet, dat lieve kleine guitige schatje....X-D

Zo gaat hard idd Star! Heeft ze je nog niet gebeten?
Dat lieve kleine guitige schatje heeft anders heel veel mazzel dat ik geen behang heb
Ah, goed te horen dat zelfs Julian wel eens vervelend is en dat zelfs Bam er wel eens klaar mee is. Voel ik me tenminste niet zo ontaard (hoewel ik moet zeggen dat mijn kind toch zeker al een week heel aardig is).
Jaaaaaaaaa wel Amaal! Al een keer of drie en flink hard ook! Cee nooit.
Joh Cee is zo opstandig dat ze gewoon mij op mijn kop geeft als het haar niet zint. Of ze zegt dat ze me naar de slager stuurt en dan maken ze vlees van me
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 19:23
Reden: slagerrrrrr
% gewijzigd
quote:Helenita2 schreef op 07 juni 2010 @ 19:11:

Ah, goed te horen dat zelfs Julian wel eens vervelend is en dat zelfs Bam er wel eens klaar mee is. Voel ik me tenminste niet zo ontaard (hoewel ik moet zeggen dat mijn kind toch zeker al een week heel aardig is). Ben ik altijd de rust zelfe dan?
quote:Star schreef op 07 juni 2010 @ 19:16:

Joh Cee is zo opstandig dat ze gewoon mij op mijn kop geeft als het haar niet zint. Of ze zegt dat ze me naar de slag stuurt en dan maken ze vlees van me Jee, dat zijn wel uitspraken zeg. pfff daar zou je nog serieus verdrietig van worden.
Mwa dat valt wel mee, kan ik nog wel om grinniken.

Ik vind het erger als we haar naar op de trap zetten omdat ze iets stouts doet en ze zit vervolgens te snikken dat er niemand van haar houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven