Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
O zo schattig, Ceetje heeft haar eerste schoolkrant mee en er staat een tekening van haar in
quote:Maleficent schreef op 21 juni 2010 @ 17:33:

Ik kom sowieso zonder kind, want die gaat naar het KDV.Mijne is deze donderdag en vrijdag weer eens vrij
Wat goed van Ceetje

waarom vrij, roostervrije dagen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Volgens mij mis je een post van mij Mal, of doe je update op de groep?

Oudste kleuters hebben hun afscheidsschoolreisje ofzoiets.
Ik mail je even!
Moet ik mijn post weghalen?
quote:Star schreef op 21 juni 2010 @ 17:34:

[...]

O dat is vrij snel gelukkig. En dan ook toch nog gesprek over eventuele epilepsie-operatie over zijn de heren doktoren daar nog over aan het bakkeleien?ik denk dat we dan wel iets meer horen over het eventuele traject. Maar er is wel gedoe want als Dr S vasthoudt aan de diagnose mag hij niet eens geopereerd worden
Volgens mij begreep ik je verkeerd
Ah kijk, daar was ik even benieuwd naar. Hij zal zijn 'eindconclusie' wel trekken nav de EEG dan. Spannend weer.
quote:Maleficent schreef op 21 juni 2010 @ 18:13:

Volgens mij begreep ik je verkeerd Ja
quote:Star schreef op 21 juni 2010 @ 18:14:

Ah kijk, daar was ik even benieuwd naar. Hij zal zijn 'eindconclusie' wel trekken nav de EEG dan. Spannend weer.Kindjes met deze stofwisselingsziekte mogen niet zulke zware operaties. En wat was er dan eerder, de kip of het ei, lastig vind ik het.
Ja daar zijn ze het toch niet over eens? Of het nou primair is of niet?
Daar zijn ze het inderdaad niet over eens. En als er niet geopereerd wordt dan komen we er voorlopig ook niet achter.
Mal, wat verwarrend dat er geen duidelijkheid is over wel of geen operatie en een behandeling. Erg moeilijk lijkt me. . Ook omdat je het zo moeilijk had toen hij een EEG moest een .

Star, dank voor topic-link. Ik ga het niet lezen nu, misschien later eens. Wat leuk van die tekening in de schoolkrant! Erg leuk!!! Bewaren he, die schoolkrant!
Compu, heerlijk de hele boel weer schoon. Ik loop nog steeds achter qua info, dus misschien een stomme vraag, maar wanneer gaan jullie in het nieuwe huis wonen?

Kokos, hoe voel je je?
He wat een lief klein Knutje
mijn oudste heeft het over beenmouwen.
Een broek?
Bijna, broekspijpen .
Lijkt dat uitvindersmannetje uit Sesamstraat wel met zijn tingeltangel en voetzorgjes
Oh ja, dat mannetje. Dat was even weggezakt.

Hoe gaat het met Starman en werk?
Redelijk, deze week vier dagen van zes uur. En hij maakt zich er erg druk om, dus hoop geklaag hier
Wel een goed teken als hij zich druk kan maken om de inhoud van het werk. Of gaat het wat dieper? Want dan is het verrot.
Amalia, wat lekker dat je moeder je komt helpen. Fijn! Komt ze vaak? Hoe gaat het met de verkoop van hun huis?
Ouders hebben vandaag of morgen voor de 1e keer kijkers die voor de 2e keer komen. Hoera!

bam, wil je mij ook even inschrijven voor afspreken.nl. want straks hebben jullie een datum en heb ik alweer iemand gepland die dag..

Niet dat het storm loopt ha ha. Iedereen houdt de boot nog even af terwijl ik nu nog de kv rond heb lopen voor de koffie. Kaartjes gaan natuurlijk ook pas morgen de deur uit, scheelt ook. Fijne drukker... duurt lang. Nouja, ook wel lekker rustig.

Joepie, de trampoline is er eindelijk en de tuinmannen gaan woensdag weer verder hoera.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven