Good Luck!!!
zondag 20 juni 2010 om 20:17
Dames voor wie langs willen komen;
deze week kan donderdagochtend. Volgende week moet ik het ws alleen doen met kinderen naar school brengen dus dat wordt even pielen en lastig, maar de week dáárna (als het een beetje loopt ) zou het op dinsdagochtend of donderdagochtend kunnen. B en L zijn dat allebei naar school dus heb ik tijd voor jullie.
Ik hoor het wel, gezellig!
deze week kan donderdagochtend. Volgende week moet ik het ws alleen doen met kinderen naar school brengen dus dat wordt even pielen en lastig, maar de week dáárna (als het een beetje loopt ) zou het op dinsdagochtend of donderdagochtend kunnen. B en L zijn dat allebei naar school dus heb ik tijd voor jullie.
Ik hoor het wel, gezellig!
zondag 20 juni 2010 om 21:08
Wat knap van Juul Bam! Heb je zelf ook gefietst? Dan vind ik het ook knap van jou . Weerstation is zeer goed ontvangen. De zender hangt keurig buiten en het ding binnen. Echt heel handig! De jongens hadden gevingerverfd (met kwast, ze vonden het vies stelletje watjes) en we hadden een hartjes cake gebakken. Erg leuk! Wat kreeg Bamman?
zondag 20 juni 2010 om 21:34
die hartjescake was idd blijven hangen, erg leuk!
Hahahaha, leuk verfen.
Juul had een medaille gemaakt op school ( nou ja, met zijn moeder ) en thuis een fotolijst geschilderd en daar een foto in van papa en zoon die aan het gekkenbekkentrekken zijn errug leuk. En op de achterkant een tekst met dat dat niet kan zo op de foto, en dat ze maar in de herhaling moeten tijdens een heuse fotosessie samen op de hei...
Hahahaha, leuk verfen.
Juul had een medaille gemaakt op school ( nou ja, met zijn moeder ) en thuis een fotolijst geschilderd en daar een foto in van papa en zoon die aan het gekkenbekkentrekken zijn errug leuk. En op de achterkant een tekst met dat dat niet kan zo op de foto, en dat ze maar in de herhaling moeten tijdens een heuse fotosessie samen op de hei...
zondag 20 juni 2010 om 21:38
Leuke dingen! En leuk een fotosessie. Daar waag ik me nooit meer aan geloof ik , maar ik vind het echt een heel leuk idee! Ik had ook nog een leuke kaart van Jinnyman en de jongens gemaakt, maar die had vent al eerder gevonden! Dus die staat al even te pronken tussen de kaarten op de kaartenplank. Oen.
maandag 21 juni 2010 om 08:33
Goeiemorgen!
Zo, kind fijn naar school gebracht door papa en wordt gehaald door oma. Helaas wacht hier een berg (hh) werk..
Schrikken van de week, Mal!! CG heeft ook nog dat soort akkefietjes, schijnt door een vertraagde mondmotoriek te komen.
Hoe is het met de aanvallen van mr. J.? Op vakantie nog?
Zo, kind fijn naar school gebracht door papa en wordt gehaald door oma. Helaas wacht hier een berg (hh) werk..
Schrikken van de week, Mal!! CG heeft ook nog dat soort akkefietjes, schijnt door een vertraagde mondmotoriek te komen.
Hoe is het met de aanvallen van mr. J.? Op vakantie nog?
maandag 21 juni 2010 om 08:37
maandag 21 juni 2010 om 09:48
Goeiemorgen!
Spannend Mal, sterkte zometeen!
Ouders hadden wel aardig weer. Wel veel bewolkt, maar ze hebben ook van het zwembad gebruik kunnen maken.
Amalia, ik heb op het andere topic een berichtje achter gelaten voor Viool. Wil meisje alweer drinken?
Hier een druk weekend achter de rug. Zaterdag 3 verjaardagen, gisteren gesport en alle vaders hier gevoederd. Moeders mochten ook mee, dus we zaten gezellig met z'n tienen aan tafel. En vanmorgen werd ik wakker met spierpijn Dat sporten wordt zo overgewaardeerd!
Spannend Mal, sterkte zometeen!
Ouders hadden wel aardig weer. Wel veel bewolkt, maar ze hebben ook van het zwembad gebruik kunnen maken.
Amalia, ik heb op het andere topic een berichtje achter gelaten voor Viool. Wil meisje alweer drinken?
Hier een druk weekend achter de rug. Zaterdag 3 verjaardagen, gisteren gesport en alle vaders hier gevoederd. Moeders mochten ook mee, dus we zaten gezellig met z'n tienen aan tafel. En vanmorgen werd ik wakker met spierpijn Dat sporten wordt zo overgewaardeerd!
maandag 21 juni 2010 om 10:44
Sportschool Mamax?
Mal, sterkte vandaag!! Moet hij jaarlijks een EEG?
Wanneer uitslag?
Hel, hoe is het met je kikkertjes?
CG heeft gisteren een rijdende legotrein op mijn hoofd gezet. Hij was helemaal vastgedraaid in mijn haar. Familie heeft me bevrijd, ging niet vanzelf, drukten af en toe per ongeluk op het knopje...
Mal, sterkte vandaag!! Moet hij jaarlijks een EEG?
Wanneer uitslag?
Hel, hoe is het met je kikkertjes?
CG heeft gisteren een rijdende legotrein op mijn hoofd gezet. Hij was helemaal vastgedraaid in mijn haar. Familie heeft me bevrijd, ging niet vanzelf, drukten af en toe per ongeluk op het knopje...
maandag 21 juni 2010 om 11:59
maandag 21 juni 2010 om 12:10
Nog lange niet, nog lange niet!
We gaan dit weekend beginnen met schilderen schat ik zo in. Daarna nog de vloeren etc.
Ik denk een week of 2 voor de uitger. datum verhuizen? Zie het wel.
Heb al wel wat spullen neergezet voor 'als'. Kleine jongetjeskleding voor na de geboorte o.a., grappig hoor!
Morgen partnerles yoga. Ben benieuwd of ie het doet.
Heb jij al zin in schilderen van je muur?
We gaan dit weekend beginnen met schilderen schat ik zo in. Daarna nog de vloeren etc.
Ik denk een week of 2 voor de uitger. datum verhuizen? Zie het wel.
Heb al wel wat spullen neergezet voor 'als'. Kleine jongetjeskleding voor na de geboorte o.a., grappig hoor!
Morgen partnerles yoga. Ben benieuwd of ie het doet.
Heb jij al zin in schilderen van je muur?
maandag 21 juni 2010 om 12:17
Zin wel, maar we hebben besloten eerst alle bijna-af-maar-nog-net-niet-helemaal klusjes af te maken. In de slaapkamer hebben we nog steeds 2 verschillende kleuren kast staan, die wil ik nog behangen met PIP behang. Dan de trapopgang nog en dan beneden denk ik.
Leuk hè die inimini jongenskleertjes? Oeh, partnerles yoga. Ik vond hem vrij heftig, we kregen een weeendans
Leuk hè die inimini jongenskleertjes? Oeh, partnerles yoga. Ik vond hem vrij heftig, we kregen een weeendans
maandag 21 juni 2010 om 12:23
O ja, altijd leuk, partnerles. Kijken of hij nog kan puffen. Niet al te zweef? Whoho, een rijdende legotrein! Gelukkig je haar gered dus. Wat hebben jullie gekozen voor vloer (was zo benieuwd na onze betonlook-conversatie )?
Mamax, goed bezig met de body - straks geen rimpeljurkjes meer nodig!
Amalia, voor de verdwaalde kraamtranen en de drinktroubles - gelukkig doet ze het weer!
Sorry, niet bijgelezen verder.
Mamax, goed bezig met de body - straks geen rimpeljurkjes meer nodig!
Amalia, voor de verdwaalde kraamtranen en de drinktroubles - gelukkig doet ze het weer!
Sorry, niet bijgelezen verder.
maandag 21 juni 2010 om 13:33
Heel Erg Zweef. Als de bevalling niet doorzet, dan moet hij aan de tepels lurken. Heb ik dat al verteld??
Ik doe ook Pilates, dat past denk ik toch meer bij mij.
'Denk je bekken ruimer...' en dat anti-ruggenprik-talk..
Oja, de vloer! Nou, boven grijs met wolkje van Novilon. Helaas, vriend durft betonlook niet aan. Beneden lamelparket a 3600 incl. leggen. Nu twijfel of we ermee akkoord gaan..
Ben jij blij met je vinyl? Veel schoonmaken of valt het je mee?
Ik doe ook Pilates, dat past denk ik toch meer bij mij.
'Denk je bekken ruimer...' en dat anti-ruggenprik-talk..
Oja, de vloer! Nou, boven grijs met wolkje van Novilon. Helaas, vriend durft betonlook niet aan. Beneden lamelparket a 3600 incl. leggen. Nu twijfel of we ermee akkoord gaan..
Ben jij blij met je vinyl? Veel schoonmaken of valt het je mee?