Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Bah, heb net het topic van chocoladereep gelezen en ben er helemaal door van slag
Dat topic van Chocoladereep

Ik ben er naar van.
Jij ook dus Mamax.
Ja, de tranen zitten hoog. Verschrikkelijk als je weet dat je op een dag afscheid moet nemen van je kinderen.
hier nog 1
Ojee, ik zie 'm staan hiernaast. Klinkt heel verdrietig....

Grijs met wolkje, mooi! Lamelparket is heel dun parket toch (ziet eruit als parket/houten vloer)? Vgs mij hebben wij dat ook beneden. Wel een geld he? Wat is het alternatief?

Helemaal blij met vinyl boven. Moest even wennen omdat het toch een stuk donkerder is dan wat er lag. Heb 't vorige week gestofzogen en vochtig afgenomen ivm de betonstofvoetstappen, so far so good.
quote:compu schreef op 21 juni 2010 @ 13:33:

Heel Erg Zweef. Als de bevalling niet doorzet, dan moet hij aan de tepels lurken. Heb ik dat al verteld??

Ik doe ook Pilates, dat past denk ik toch meer bij mij.

'Denk je bekken ruimer...' en dat anti-ruggenprik-talk..

Iiiiiiiiiiiiiiiiiihhh! Nee, echt?? Wat zit daar dan voor bizarre gedachtengang achter? Of is het gewoon een lokkertje om de papa's naar de partnerles te krijgen?
quote:Helenita2 schreef op 21 juni 2010 @ 14:03:

Ojee, ik zie 'm staan hiernaast. Klinkt heel verdrietig....

wat vreselijk....
Goedemiddag,

Ha, ha, Hel, ik moet wel hard lachen om die brulkikker.

Amaal, wat een mooi meisje heb je toch

Juud, wat klinkt dat mooi, het rapport van Sjors.

Bah, muizen!

Hé, vent komt al thuis. Ga weer! Ciao.
We zijn weer terug. Arme Jonathan heeft heel hard gehuild.

Waar is dat topic van Chocoladereep, ik kan het niet vinden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Off line gehaald denk ik. Psyche stond het.

Jonathan boos?
Ik heb het al gevonden? Wat is er gebeurd, een paar weken terug maakten we nog grappen over haar zwangerschap. Wat erg

Jonathan niet boos maar bang. Gelukkig was het zo gepiept maar ik vond het wel zielig voor hem.
7-0 voor Portugal, wie had dat goed voorspeld? Niemand zeker
voor Mr J. Wat vervelend dat hij er zo van slag door is.

Compu, getsie, ik wil dat niet weten hoor, wat anderen doen om de bevalling op te wekken . Ik rol van mijn stoel. Idioot.

Oh jek, een legotrein. Een permanentje lijkt me prettiger.

Hel, sjiek bij jullie thuis! Ik heb een bank gekocht. Jawohl. Geslaagd!
7-0?!?!??!

Ze schreef een paar weken geleden terug op Full House dat ze zich af ging melden omdat ze erg ziek was (vele bloedingen van eerder had ze het over) en hard moest gaan vechten om beter te worden.
Wanneer krijgen jullie de uitslag Mal? Naar dat hij weer zo bang was. Is hij nu wel weer in zijn hum?
Wat is er dan met haar?
quote:Star schreef op 21 juni 2010 @ 17:07:

Wanneer krijgen jullie de uitslag Mal? Naar dat hij weer zo bang was. Is hij nu wel weer in zijn hum?Ja, hij voelt zich nu wel weer lekker! Hij heeft gewoon een hekel aan dat gefriemel aan zijn hoofd en dan door iemand in een wit pak. Dan denkt hij meteen het ergste (denk ik) en hij was heel hard aan het brullen (helemaal overstuur) tijdens het plakken van de meters. Maar daarna was hij wel weer rustig en lief hoor. Ik had het er zelf wel moeilijk mee, ben het niet meer gewend, merk ik. Half juli krijgen we de uitslag. We hadden zijn vaste verpleegster nog even opgezocht op de afdeling, die wist niet wat ze zag (zo groot als hij nu is!).
Knip doe ik maar voor de zekerheid
quote:Star schreef op 20 juni 2010 @ 20:53:

Vind je dat niet al veel te snel en te druk dan?

donderdag is mijn moeder er om lekker te helpen, dat scheelt.

Deze woensdag kan ook in de ochtend. Dan is ze er ook.

En zolang jullie niet met 10 vrouw incl. kinderen uren blijven lukt het wel. Ga ik gewoon even naar bed 's middags.
mailen jullie anders even naar mij
quote:Jinny schreef op 21 juni 2010 @ 17:14:

Wat is er dan met haar?Aandenken voor mn kinderen
quote:amalia schreef op 21 juni 2010 @ 17:25:

mailen jullie anders even naar mijBam heeft al een hele afspreken.nl opgezet
Ik kom sowieso zonder kind, want die gaat naar het KDV.
quote:Maleficent schreef op 21 juni 2010 @ 17:20:

[...]

Ja, hij voelt zich nu wel weer lekker! Hij heeft gewoon een hekel aan dat gefriemel aan zijn hoofd en dan door iemand in een wit pak. Dan denkt hij meteen het ergste (denk ik) en hij was heel hard aan het brullen (helemaal overstuur) tijdens het plakken van de meters. Maar daarna was hij wel weer rustig en lief hoor. Ik had het er zelf wel moeilijk mee, ben het niet meer gewend, merk ik. Half juli krijgen we de uitslag. We hadden zijn vaste verpleegster nog even opgezocht op de afdeling, die wist niet wat ze zag (zo groot als hij nu is!).O dat is vrij snel gelukkig. En dan ook toch nog gesprek over eventuele epilepsie-operatie over zijn de heren doktoren daar nog over aan het bakkeleien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven