Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
quote:bambino schreef op 27 juni 2010 @ 20:06:

maare Star in p is megamindy op 25 januari iets voor cee haar verjaardag ? Kan jij toby kijken In P? Eens zien
quote:Star schreef op 27 juni 2010 @ 19:49:

Nou dat worden dus vrijkaartjes voor Plopsa wedden?

Ik ga er overigens ook een mail aan wijden, want bij het landenraadspelletje bij de E van Engeland, stond Ierland ook roodgekleurd en da's nie goe nie dus even lekker over zeiken

Hahaha, zou dan idd wel erg leuk zijn.

maar vraag me af of ze wel zullen reageren.. ben benieuwd.

Ze zijn ook bang voor klachten denk ik.... want geen mailadres te bekennen op de site.. Hebben we het maar via de webwinkel gedaan ...
quote:Star schreef op 27 juni 2010 @ 20:06:

Nee hoor, die muts met dat paard bijvoorbeeld, ik heb nog nooit iemand zo hysterisch haar mond zien bewegen Whaha zoiets zei ik ook tegen man
Ah, ik zie het
Josje deed het bij ons wel goed!
quote:Star schreef op 27 juni 2010 @ 20:09:

Ah, ik zie het Lijkt me leuk voor Juul zijn verjaardag, man vraagt zich af of we dat gaan redden ivm de file's
Stom, geen mailadres te vinden.

Ik ga gewoon Gert.Verhulst@studio100.be proberen
hahahahaha

dat zeg ik... ik heb wel een adres gevonden waar je een brief kan sturen, koste ook enig zoekwerk, maar als ze niet reageren dan stuur ik hem op...
Ik blijf er in, krijg geen foutmelding...
whahahahaha, dat zou leuk zijn..... laat me even weten als hij zich meld, kan hij nog een mailtje krijgen
Leuk Bridges, dat jullie het fijn hebben gehad..

Gisteren hier fotosessie op de Hei, Juul kwam pas laat wat los, maar verder hartstikke leuk.

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!
Leuk dat jullie en kindjes genoten hebben, Bam/Star! Wast warm?

Vandaag heerlijk naar het zwembad geweest in Bridgesdorp. Goeie temp hoor (zonne-energie) Bridges! En lekker overzichtelijk daar.

Amalia, leuke foto's!! Wat is ze liehief! Leuk, die kleurige kleertjes. En man straalt ook!

Goed ontbijt, Jin. Dat kun jij thuis dus nog veel beter. En dan zonder socializen.
Ja haha Compu, heerlijk rustig gedaan vanochtend! Is het uit te houden voor jou met die warmte? Naar het strand geweest?

Star, Toby ziet er leuk uit! Niet slecht. Of is ie een mislukte kindervriend?

Bam, jij met je live . Gelukkig deed Josje het leuk.

Bridges, weinig gemist hoor. Je hebt heerlijk weer gehad voor een weekendje weg!
Bam, wat snel die sessie. Leuk zeg!
Dames van de jongens: even een stomme vraag. L heeft jeuk aan zijn piemel en ik zie er niets raars aan, hooguit een beetje rood vooraan als ik goed kijk. Toen kwam ik erachter dat zijn voorhuid niet over de eikel kan. Ik googelde en zag dat dat ongeveer vanaf vier jaar moet kunnen.

Kan dat bij jullie mannen al wel? En hoort het 'tuitje' een heel klein beetje rood te zijn? Ziet er niet geïrriteerd uit trouwens.

Mss heeft hij niet echt jeuk maarzegt hij het gewoon om eenreden te hebben lekker te frunikken
Heb je net een meisje Amalia, ben je weer into jongens.

Jinny, gaat wel hoor. Niet teveel doen he. Er komt vast nog veel meer warmte, dus ik hou goede moed!
Toby is geen kindervriend maar superheld Jin

Compu, behoorlijk warm wel, Ceetjes haar plakte helemaal. En ze wilde op schoot, fijn
Amalia, hier lukt dat ook niet hoor. Maar ik vind het ook lastig om daar te wassen dus. Meestal laat ik Mr J maar zelf wat friemelen in bad, dan moet het vanzelf wel eens losgaan, had ik gelezen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, dankjewel voor de supergave handdoek, vond 'm gisteravond op de mat, hij is heel mooi! Ik ga je mailen!

Ow, klinkt dan ineens toch wel makkelijk, een meisje.

Een gestoofde mama hier. Twee dagen zon beetje veel van het goede. Maar wel lekker hoor. Gisteren plaatselijk strand (met idd alle plaatselijke mensjes Jin, ik had deze keer zelfs een date ) en vandaag "echt" strand.

Wow, jullie waren dus allebei naar dat Studio100 gebeuren Star en Bam? Respect! Haha, die hysterische troela met dat paard, dat is Maatje 'dr heldin (en ja, we hebben ook de cd...). Was het paard er ook echt?

Sorry, ga m'n bed in, beetje bijkomen...
Goedemorgen allemaal

Heeft iemand voor mij nog gezonde tips voor de BBQ? Mijn ouders komen vanavond en die willen altijd een beetje low-fat eten en veel vis enzo. Ik heb nog Pangasiusfilet in de vriezer, kan ik daar pakketjes van maken of is dat geroosterd lekkerder?
maiskolven op de bbq

Groente rijgen aan een stokkie

Lekkere komkommersalade.

Garnalenspies.

Pangasius kan je heel goed pakketjes van maken, wat groente erbij in het pakket en smullen maar!
[quote]Helenita2 schreef op 27 juni 2010 @ 22:40:

Bam, dankjewel voor de supergave handdoek, vond 'm gisteravond op de mat, hij is heel mooi! Ik ga je mailen!

Graag gedaan, beetje laat maar goed hij is er....
Volgens mij kan het hier ook nog niet Amalia. Juul speelt wel graag met zijn friemel.
Goedemorgen!
quote:bambino schreef op 28 juni 2010 @ 09:09:

Volgens mij kan het hier ook nog niet Amalia. Juul speelt wel graag met zijn friemel.ha, iedereen heeft er een andere naam bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven