Good Luck!
maandag 2 augustus 2010 om 22:07
Ik ben eigenlijk niet lekker, en moet naar bed. Vent ligt al zielig te zijn in bed... die is natuurlijk weer veeeeel zieliger. Maar ben nu Bones aan het kijken, admin aan het doen en jullie bij aan het houden en een mega pot brandnetel thee aan het wegwerken.
Dus ik heb geen tijd om ziek te zijn.
Hé Kokos leuk dat je er ook weer bent trouwens, veel vlaaien gegeten in Limboland?
Dus ik heb geen tijd om ziek te zijn.
Hé Kokos leuk dat je er ook weer bent trouwens, veel vlaaien gegeten in Limboland?
maandag 2 augustus 2010 om 22:18
maandag 2 augustus 2010 om 22:20
Ahh Enka, zijn jullie allebei ziek? Bleghh.. lekker naar bed dan inderdaad.
Ja hier alles goed. Alleen heeft Robin sinds vanmorgen 3 gaten in zn tong. Hij is met zn kin op de vensterbank geklapt toen hij naar buiten wilde kijken naar de auto's.
Arm ventje, kon de hele dag niks eten.
Star, lekker een biertje!
Ja hier alles goed. Alleen heeft Robin sinds vanmorgen 3 gaten in zn tong. Hij is met zn kin op de vensterbank geklapt toen hij naar buiten wilde kijken naar de auto's.
Arm ventje, kon de hele dag niks eten.
Star, lekker een biertje!
maandag 2 augustus 2010 om 22:48
Tja ik was aan het werk en Naatieman was bij de kinderen. Dus ik heb er gelukkig weinig van mee gekregen. Maar toen ik het hoorde kreeg ik bijna tranen in mn ogen.
Z'n tong ziet er niet uit. Hij vroeg ook bij elk hapje: Auw nee?
Ahh.. ik hoop dat het morgen wat beter gaat.
Slaap lekker allemaal. Ik ga er ook vandoor. Ik moet morgen om 7 uur beginnen. Toedeloe
Z'n tong ziet er niet uit. Hij vroeg ook bij elk hapje: Auw nee?
Ahh.. ik hoop dat het morgen wat beter gaat.
Slaap lekker allemaal. Ik ga er ook vandoor. Ik moet morgen om 7 uur beginnen. Toedeloe
maandag 2 augustus 2010 om 23:06
Trusten al tesaam! Hier prima weertje: heerlijk buiten tot nu. Gezellig pizza en borreltjes Geen dozen nodig om te schuilen. kleine man is belachelijk laat opgebleven (ligt net 20 min.) en hopelijk slaapt hij uit morgen, maar goed. Zien we wel.
Jin: ik ga morgen mijn collega voor je vrage. Zag haar gisteren op msn maar kreeg haar nog niet te pakken. Lekker geshopt! Veel plezier met wennen morgen!
Naat: ach gossie... sneu voor hem
Enka: je ligt nu toch wel al in bed hoop ik hè! Sterkte!
Bam: ah dat boek is zoooo leuk! Wanneer ga je?
Kokos: haaaaai!
Zo. Ga zo mijn bed in. Doei!
Jin: ik ga morgen mijn collega voor je vrage. Zag haar gisteren op msn maar kreeg haar nog niet te pakken. Lekker geshopt! Veel plezier met wennen morgen!
Naat: ach gossie... sneu voor hem
Enka: je ligt nu toch wel al in bed hoop ik hè! Sterkte!
Bam: ah dat boek is zoooo leuk! Wanneer ga je?
Kokos: haaaaai!
Zo. Ga zo mijn bed in. Doei!
dinsdag 3 augustus 2010 om 16:27
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Mijn humeur is tot onder het vriespunt gedaald. Hadden optie op vakantie, iedereen enthousiast was alleen nog even wachten op antwoord van reisbureau of extra bed mogelijk was, belt mijn broertje dat hij zich vergist heeft en dat hij geen vrij heeft die week.
Kan wel janken.
Kan wel janken.
dinsdag 3 augustus 2010 om 16:52
Heb net mijn moeder gesproken maar die was in tranen dus kwam weinig zinnigs uit. Andere week wordt lastig, want we waren juist allemaal vrij die kerstvakantie. Hopelijk gaat hij proberen of hij vrij kan krijgen die week, maar gezien het feit dat ze twee weken dicht gaan met de kerst, vrees ik het ergste.