Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Gets dat is niet leuk! Zeker omdat dit dan zo mooi gepland lijkt te zijn. Suf zg. Heb je het idee dat hij zijn best gaat doen om vrij te krijgen?
We moeten morgen even met de reisorganisatie bellen voor een week later. We zijn dan wel niet met de kerst weg, maar oud & nieuw weg is ook leuk. Duimerdeduim
Ik hoop het voor je Star! Leuk met de whole family!

Naatie, auwauw, arme R. Dat doet vast erg pijn!

Jinny, wanneer beginnen oudste en jongste op de nieuwe Kita?
Whahahaha leuk is dat zo engeltjes in de sneeuw maken

Zou Compu al aan het werpen zijn?
zou zo maar kunnen..

Balen Star, hopelijk kan je het omzetten.
Star, en zonder je broertje de hele week maar dat hij een paar dagen komt? Zou dat niet kunnen? Getsie, wat een teleurstelling. Wanneer hoort Broerstout meer?

Mal, ze zijn vandaag begonnen (het is je vergeven ).

Bridges, ga zo even op de groep kijken.
Broerstout

Gaat ook niet, maar zet m'n hoop nu gewoon op week later

Maar vertel, hoe was het? Oudste het leuk gehad op nieuwe Kita? En Jongste?
quote:Jinny schreef op 03 augustus 2010 @ 19:26:

Mal, ze zijn vandaag begonnen (het is je vergeven ).O, ik dacht omdat er nog geschilderd werd, dat jullie even waren gaan kijken vonden ze het fijn allebei?
Gaat vast lukken Star!
O maar dat dacht ik ook, was toch wennen Jin? Of doen ze daar niet aan?
Broerlief vond ik niet zo passend in het verhaal .

Er wordt op dit moment verbouwd en er werd nog druk geschilderd, het liep allemaal achter op schema op de Kita, maar over drie dagen zal het klaar zijn. Er waren noodruimtes ingericht, maar dat was niet erg. We werden hartelijk ontvangen door de directrice en de juffen leken professioneel en lief (verademing na de oude kita kan ik je vertellen). Jongste keek eerst wat afwachtend maar begon daarna heerlijk te spelen (en was onder de indruk van de haren van de juf ) en oudste heeft alle lampen en toiletten uitgebreid bekeken en had zich zo vreselijk verheugd op de nieuwe Kita, dat hij het leuk vond allemaal.
Morgen dus weer, ik alleen met de twee venten.
Mooi! Want je schreef wel eens eerder dat hij zich ergens op verheugde en dat hij dan uiteindelijk op de dag zelf toch zijn bokkepruik op had
Die Jongste en zijn harenfetisj
Ha die jongste inderdaad, geweldig! En oudste alles bekijken, leuk. Alle lichtjes aan en uit gedaan? Alle wc-tjes aandachtig doorgetrokken? En bleef je er de hele tijd bij? Nee toch?

Heb je op deze Kita ook dienst met ontbijtjes en zo?

Star: ah dus wie weet morgen. Maar dan dus wel met broer erbij? Heeft broer nou nog vriendin? En zo ja, leuk?
Het gaat heel Duits op deze Kita, ik moet er best aan wennen, maar ook dat went wel .

Ik moet ze ´s morgens het ontbijt meegeven in een trommel. Dan wordt er gezamenlijk ontbeten (echt idioot, ik heb ze nog nooit zonder ontbijt de deur uit gestuurd, moeten ze nu twee keer ontbijten of zo?). Tussen de middag zorgt een kok op de Kita voor warm eten (dat doen ze hier allemaal) en dan eten we ´s avonds thuis gewoon avondbrood.

Nog geen idee wat de ouderbijdrages zijn. Dat hoor ik in september tijdens de ouderavond. Maar ik heb geen ouderdiensten meer. Aan de ene kant jammer, maar ik ben niet zo weg van altijd een ouder in de klas, dus dat is dan wel weer een voordeel, dat er alleen geschoolde leerkrachten zijn.
Hmmm... Op zich ook wel makkelijk, lekker warm gegeten al. Gaan jij en Jinnyman (als hij er is) dan ook tussen de middag warm eten, of eten de jongens brood terwijl jullie warm eten?

Op ons eerste kdv aten ze warm en vond ik ideaal, maar dat was dan ook de hele dag.

Gezamenlijk ontbijten is dan wel weer bijzonder. Tenminste, inderdaad het met lege maag weggaan lijkt me niet bevorderlijk voor de ochtendrust...

iets lichts 's ochtends? Plakje ontbijtkoek of zo? Beetje fruit? Hoe laat start het?
Zit er veel tijd tussen opstaan etc. en op Kita zijn? Zouden ze het met een stuk fruit kunnen? Thuis dus?
Wat grappig dat ze zulke andere gebruiken hebben. En van hoe laat tot hoe laat gaan ze naar de Kita?
Hoe is het eigenlijk met malman, Mal? Qua slapen?
Hij gaat vanavond naar de hoogste dosering. Als het dan niks doet moet hij een ander medicijn. Toevallig had hij vanmiddag zijn neuroloog gesproken.
Apart Jinny, van het ontbijten. Iets van fruit of goedemorgendrink voordat ze naar school gaan?

Wel fijn dat ze het naar hun zin hebben, en dat je er een goed gevoel over hebt.

Mal: Medicijnen helpen nog niks dus?

Star: Mooi balen van de vakantie, maar jullie kennende komt het vast wel goed.

* twijfel nu of ik er al iets over getypt had...
Ja dat had je al Bam
Ja, ik dacht zelf ook al aan een stuk fruit of een cracker oid. Dat van dat eten is omdat het een stad is met heel veel armoede en achterstandskinderen. Veel ouders laten de kinderen niet ontbijten of voldoende gezond warm eten. Vandaar dat er op de kita´s op wordt gelet.

Bridges, ik denk dat ik het een beetje mix. Jongens brood en wij lekker als ze op bed liggen samen eten, tussen de middag eens uit eten met Jinnyman (Italiaan of zo) en ik eet heel veel avonden alleen, dus dan eet ik zelf wel een tosti met salade of een gebakken ei.

Mal, hoogste dosering, hmm ik duim dat het helpt! Lijkt me best wennen naar een ander medicijn, of valt dat mee?
En dan roept er hier in NL een grote groep mensen dat de regering hier zo betuttelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven