Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
sorry binnenpretje

Bam, hoe'st nu met Juul? Nog steeds"ziek". vervelend is dat hè als ze opgehaald moeten worden. Ik heb het ook al een paar keer gehad en dan dus vrij nemen en vervolgens met een blij stuiterkind thuis zitten

Maar ben je nu druk aan het afronden?

Kokos, dat klinkt als een zeer geslaagde vakantie. Wil wel wat foto's op de groep hoor. Alles nog goed gekomen met jullie ogen?

Amalia, fijn dat de zon bij jullie is aangekomen en nu gaan genieten. Ik las vanmorgen in de krant dat mensen niet meer op hun vakantie echt ontspannen/loskomen van thuis omdat ze allemaal internet en sms bij blijven houden. Dus leg weg dat ding en "Vive La France"!

Suze, Thanks voor de Compu update. Is Jeetje alweer wat minder tegendraads?

Bridges, hoe was het?

Jinny, oudste en jongste hebben het dus helemaal naar hun zin! Goed zeg. Wanneer gaat jongste voor het eerst alleen? En is dat dan gelijk voor 5 dagdelen?
quote:bambino schreef op 05 augustus 2010 @ 15:25:

zeelandiaLeuk! Noord of zuid?
Gisteren gesprek met de anesthesist gehad. Onzinnig..

"Heeft u de info gelezen"

"Ja"

"Nou dat wilde ik eigenlijk vertellen"

"Ja, ik zie dat alles is ingevuld....ja alles is zo duidelijk. Heeft u nog vragen?"

"Uhm, nee niet echt"

"Nou tot ziens dan maar"

Dus daarvoor had ik tussendoor vrij genomen, was man eerder van afspraak gekomen en hadden we L van het KDV geplukt.

Maar ja, nu dus de 20ste buisjes.
En nu moet ik weer verder met het werk.

En vanavond lekker uit eten met vriendin bij Villa Augustus
Was jij dat dan Enka?

Ik kreeg een giraffenkaart zonder afzender. Ik denk dan aan Bam, maar dat klopt dus niet?

Ooow, zo irritant die nutteloze gesprekken bij de anesthesist. Hebben wij ook al zo vaak gehad. Dat ze dat niet telefonisch doen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Geloof niet dat ik dat was , maar goed misschien in mijn onderbewustzijn

Echt iedereen denkt dat ik alleen maar Giraffenkaartjes stuur..tsssssssssssss
wat een suffe man Enka.

Lekker uit eten, klinkt heel sjiek.
Laten we het houden op "wordt vervolgd"

Bam Het klinkt sjiek maar is het juist niet, gewoon leuk en niets moet alles mag

En het was een anesthesiemuts, mijn zus had het al voorspeld dat het zo zou gaan, dus ik had het kunnen weten.

Ik wil best werken hoor maar het lukt niet
Wow Enka, al een echte datum. Heel spannend. Ik heb je post! Ik ben er nog niet aan toe gekomen, maar voor nu alvast heel erg veel dank. Zo lief van je!

Kokos, wat een leuke vakantie. Gezellig daar op het terras onder het afdak. En wat knap van Tim, met twee woorden spreken en een lefgozertje van de glijbaan. Leuk! Nu het ritme vinden, komt vast snel.

Bam, haha een dramaking. Lachen!

Star, oh ik weet het weer van die bruine gebakjes! Ik was nog zo jaloers ja.

Ga even met de jongens wat doen. Kita was leuk maar ze waren helemaal kapot toen we thuis kwamen. Ze hebben allebei een uur geslapen en toen hadden we een speelafspraak in de speeltuin. Was gezellig.
quote:Jinny schreef op 05 augustus 2010 @ 18:22:

Star, oh ik weet het weer van die bruine gebakjes! Ik was nog zo jaloers ja.Nou ik niet. Woonde broerstout maar weer hier. Nu blijken de voorjaarsvakanties niet tegelijk te vallen vanwege dat stomme carnaval
Oh dat is echt balen ja. Maar Broerstout hoeft toch geen rekening te houden met schoolvakanties? Waarom zou hij dat wel moeten?
Zijn vriendin wel gezien haar werk.
Hai

Wederom maar weer eens een up-date op de groep.

Jin: ah leuk, speelafspraak zo. Jongens afgemat dus?

Star: Bah, schoolvakanties. Maar nu? Kan het nu dan niet doorgaan? Dat is nie leuk!

Enka: Balen van dat soort afspraken. Helemaal vrij voor... Niets? Nou ja, een ritje ziekenhuis. Leuke site voor het eten!

Kokos: klinkt als leuke vakantie. Tim dus niet lang meer ziek geweest? Nu thuis maar weer in de sleur dan hè!

Bam: oh apie beetje aanstelleritis vandaag? Irritant is dat hè. Tuurlijk moeten ze bellen en ben je er op dat moment blij mee, maar irritant is het wel als er dan vrij weinig aan de hand blijkt te zijn!
Ik ga naar de groep weer
En gaan de kinderen ook mee dan star! Ik ga zonder kinderen skiën, beter .

Oh ik mag hier niet zijn, krijg stess van jullie op vakantie

Hoi mal, gaat het goed? Hoe gaat het met J 's nachts? Rustig?
Oh en ik zie online -en daar krijg ik absoluut geen stress van - dat het heel mooi weer gaat worden vanaf morgen
Stress van ons? Hmmm dat gaat niet goed Amalia! Neem er een borrel bij, dan gaat het vast beter
Ik word plaatsvervangend boos wel geloof ik
Jaaaa mooi weer, hoop het voor jullie!
quote:Star schreef op 05 augustus 2010 @ 20:23:

Ik word plaatsvervangend boos wel geloof ik Neem ook maar een borrel dan!
Bridges, . reactie op groep.

Star, aha snappum van broerstout. Kan hij dan niet een paar dagen zonder haar gaan? Of is dat geen optie?

Amalia, fijn mooi weer! Heb je wel verdiend in de vakantie zeg.
Man weer geslaagd. Ging erg goed lees ik in smsje. Fijn!
Mooi, kan hij weer even voort dus

Wat betreft vakantie; we gaan met z'n allen of we gaan niet.

Bridge, alweer aan de drank?
Lastig plannen dan Star, vervelend.
Had nieuwe soort pantoffels gekocht voor jongste voor de kita. Reactie van oudste toen hij de doos open deed: oh arme jongste. Dat zijn echt hele saaie pantoffels. Dat is niet leuk van mamma, ik heb hele mooie! .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven