Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Rit was makkie, naam van A hebben we in Doornroos veranderd .

Lekker met die kat.

Net in de regen midgetgolf gedaan
Klinkt goed Amalia! Fijn!

Gatver, nu weet ik waarom een kofferruim ook wel kattebak heet. DE KAT HEEFT ALLES ONDER GEPIST in mijn kofferruim! En we moesten niet een uur wachten met twee oververmoeide jongens en IK HOEF NIET VRIJDAG WEER TERUG. Bah.
Vrijdag terug voor een spuitje?
quote:Star schreef op 04 augustus 2010 @ 20:20:

Vrijdag terug voor een spuitje?Nou, ik zou het bijna laten doen, bah.
Blijft het poezebeest nu bij jullie in huis?
Nee, dat gaat niet met mijn eigen kat. Poezedame is in haar eigen huis en ik ga twee keer per dag kijken. Voor de kita en aan het einde van de middag.
Gosje, handig wel allemaal :-S
Nog maar negen dagen poezedame verzorgen. Man komt vrijdagavond laat weer thuis, dat scheelt.
Is hij dan wel weer een paar dagen thuis?
Jinny, gefeliciteerd met je echte vriendin. Maar want je hebt het allemaal weer gedaan. Hang je voor vanavond je supermama cape weer even in de kast?

Amalia, toch veel plezier! En hopelijk mooier weer de komende dagen.

Bridges, wat leuk dat het steeds een beetje beter gaat. Kan je toch steeds wat meer gaan genieten. Ben ook benieuwd hoe dat straks met L gaat want daar zit nu ook al een kop op, kom ik misschien nog wel eens voor tips bij je aankloppen.

Star, is het nog gelukt met de vakantie?
vraag maar even niks voorlopig Enka, ik kom wel melden als er daadwerkelijk geboekt is
Star, oh, ik wilde net vragen hoe het met Broerstout gaat. Of hij nog wat nieuws had, maar het is dus een Broerstom begrijp ik .

Enka, ik moet ook erg lachen om die echte vriendin haha. Heb geloof ik liever potentiële vrienden . Enka, hoe is het bij jou?

Star, ja man is dan drie dagen vrij! Maandag werk ik.
Jongste kreeg een waanzinnig compliment van een andere leidster. Oh, wat ben jij een enorm knappe kerel. Je hebt echte (en nou komt het ) tekkel-ogen .
Stiekem dacht ik toen, en jij een prachtig figuur met een berner sennenhond-kont (schrijf je dat zo?) . Maar goed, we zijn nog aan het wennen he .
Lekker even dat hij vrij is!

Nou het is nu meer Papastom En Broerstout ook nog wel Maar ik geef hoop niet op

Tekkel-ogen? Als in een hond? Of is het een geheim Duits woord voor iets aardigers?
Oke Star, houd moed, dan mag jij zuslief zijn!

Ja als in een hond, het Duitse woord voor tekkel is Dackel en dat heb ik maar letterlijk vertaald. Dackel-augen. Misschien is het een uitdrukking hoor, want de andere leidsters die erbij stonden knikten zeer instemmend.
Ik ga even douchen en bankhangen. Trusten alvast!
quote:Jinny schreef op 04 augustus 2010 @ 20:32:

Nee, dat gaat niet met mijn eigen kat. Poezedame is in haar eigen huis en ik ga twee keer per dag kijken. Voor de kita en aan het einde van de middag.Lekkere echte vriendin . Je had haar beter potiënteel kunnen houden, dan had je er nog onderuit gekund
quote:Jinny schreef op 04 augustus 2010 @ 21:16:

Stiekem dacht ik toen, en jij een prachtig figuur met een berner sennenhond-kont (schrijf je dat zo?) . Maar goed, we zijn nog aan het wennen he .
quote:Jinny schreef op 04 augustus 2010 @ 21:20:

Oke Star, houd moed, dan mag jij zuslief zijn!

Ja als in een hond, het Duitse woord voor tekkel is Dackel en dat heb ik maar letterlijk vertaald. Dackel-augen. Misschien is het een uitdrukking hoor, want de andere leidsters die erbij stonden knikten zeer instemmend. Misschien een soort van Droopy-ogen? Al klinkt dat ook niet echt als een compliment.
Hmmm, ik Google dat Hugh Grant ook Dackelaugen heeft.
Dackelaugen sind treue Hundeaugen. Ich würde es eher als Kompliment auffassen. Jedenfalls kann man Dir schlecht eine Bitte abschlagen.
Tekkelogen wie verzint het? En een bs-reet. Jin, hou je in hè?

Snap niet waarom vriendin niet zelf naar de dierenarts kon maar dat zal ik wel even gemist hebben. 2x pd naar de kat?? Ik hoop dat ze in de buurt woont.

Pfff man ligt er al in en ik hoor m hier snurken . Wordt weer gezellig. Denk dat ik maar op de bank ga. Helaas heb ik geen beddenhoes meer. Arme A, die ligt naast dat gesnurk. Ik snap nu wat man de hele zwangerschap heeft moeten verduren naast me. Gelukkig is dat met de bevalling ook weggegaan.

Duim even allemaal op mooi weer morgen voor me, vind er weinig aan in de regen

Star welke vakantie moet er geboekt worden? Wintersport?
Zo. Ik kan mezelf schouderklopje gegeven. Allergie overwonnen en naar sportschool geweest en heb De Heks gebeld. Up-date op de groep. Geloof dat ik wel een borrel heb verdiend

Amalia: Ha fijn, gesnurk! Hopelijk kanpt het wat op daar!

Jin:| dat zij vast hele trouwe ogen. Tsja, als je het zo bekijkt schitterend compliment toch? Fijn dat kinders het zo goed doen! En die poes, ieks. kattenbak ondergepiest klinkt ranzig! En 2 keer per dag heen veel... ('s ochtends met kinderen dus? Pfff) Fijn man 3 dagen vrij!

Star: ah nog niet geboekt dus begrijp ik? Liggen mannen dwars? Heeft broertje nou vriendin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven